Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 85 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CENTRAAL] Het-'hoe heet die film ook alweer'- topic

 
Profiel   

Nikass schreef
Ja dat is m! Zo'n heerlijke film! Dank!

En ik zoek er nog een, maar daar weet ik eigenlijk niets meer van behalve dat het gaat om een volwassen vrouw met een veel jongere vriend en dat de relatie om die reden geen stand houdt.

(Dat is waarschijnlijk te weinig info ;) )


The Rebound? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 14:48 



 
Profiel   

The proposal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 14:50 



 
Profiel   

Zie nu je tweede film vraag.

In welke periode speelt deze film zich af na een oorlog of later? En in welke setting school, werk, anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 14:52 



 
Profiel   

Arabier schreef
Ik ben hopeloos opzoek naar een film die ik heel vaag herinner: het ging over een groep jongeren die op school 1 voor 1 vermoord werden vgm en t werd steeds enger. Ze gingen opzoek naar de dader en dat Is alles wat ik weet... kan iemand zich hierin vinden??..


Battle royal? Hoewel dat niet enkel op een school afspeelt. Wel een hele goede film trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 15:00 



 
Profiel   

Robin_Rikkie schreef
Nikass schreef
Ja dat is m! Zo'n heerlijke film! Dank!

En ik zoek er nog een, maar daar weet ik eigenlijk niets meer van behalve dat het gaat om een volwassen vrouw met een veel jongere vriend en dat de relatie om die reden geen stand houdt.

(Dat is waarschijnlijk te weinig info ;) )


The Rebound? :)


Dat zou kunnen!? Ik moet hem gaan kijken om dat zeker te weten :D
Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 21:25 



 
Profiel   

Nikass schreef
Robin_Rikkie schreef

The Rebound? :)


Dat zou kunnen!? Ik moet hem gaan kijken om dat zeker te weten :D
Alvast bedankt!


Alsjeblieft! Ookal is het hem misschien niet, leuk is hij wel dus veel plezier!! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 21:40 



 
Profiel   

Hoi hoi.
Ik zoek een film met het verhaal van een huurmoordenaar die wordt opgezadeld met een meisje. Hij neemt haar aan als leerling. Ze reizen het land rond, nemen een plant mee. Wie oh wie kan mij helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:22 



 
Profiel   

rien10 schreef
Hoi hoi.
Ik zoek een film met het verhaal van een huurmoordenaar die wordt opgezadeld met een meisje. Hij neemt haar aan als leerling. Ze reizen het land rond, nemen een plant mee. Wie oh wie kan mij helpen?



Leon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:40 



 
Profiel   

Dat zou best eens kunnen. Er gaat me wel iets dagen. Thanks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 14:51 



 
Profiel   

Arabier schreef
Ik ben hopeloos opzoek naar een film die ik heel vaag herinner: het ging over een groep jongeren die op school 1 voor 1 vermoord werden vgm en t werd steeds enger. Ze gingen opzoek naar de dader en dat Is alles wat ik weet... kan iemand zich hierin vinden??..


The Faculty?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 22:16 



 
Profiel   

Boheme schreef
rien10 schreef
Hoi hoi.
Ik zoek een film met het verhaal van een huurmoordenaar die wordt opgezadeld met een meisje. Hij neemt haar aan als leerling. Ze reizen het land rond, nemen een plant mee. Wie oh wie kan mij helpen?



Leon?


JA! Het is 'm. Ik moet nog ff kwijt dat ik dit altijd zoooo knap vind! Echt, petje af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 23:00 



 
Profiel   

rien10 schreef
Boheme schreef



Leon?


JA! Het is 'm. Ik moet nog ff kwijt dat ik dit altijd zoooo knap vind! Echt, petje af!



Graag gedaan.. veel kijk plezier..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 08:58 



 
Profiel   

Arabier schreef
Iris1702 schreef
Uhhh heb je niet iets meer gegevens...??
Er zijn verschrikkelijk veel van dit soort films.


Ik weet het... Maar t was vgm een groepje van vijf, en eerst werden er 2 of 3 ofzo vermoord en toen deden sommige scholieren gwn alsof het normaal was. Ik weet ook nog dat er een scene was waarin iemand voor de grap de moordenaar na deed. En volgendsmij gebeurde de moorden op de school...


Bedoel je de serie Scream Queens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:10 



 
Profiel   

Ooh dit topic had ik net nodig. Ik zoek een film die ik jaren geleden eens heb gezien. Volgens mij gaat ie zoals beschreven, maar ik kan ook twee films door elkaar hebben gehaald :')

Volgens mij gaat het over een vriendengroep die naar de bergen gaat voor wintersport ofzoiets. Het is in elk geval in een hut, in de bergen met sneeuw. Uiteindelijk worden alle vrienden opgesloten in de hut en moeten ze elkaar vermoorden totdat er 1 overblijft.

In mijn gedachten zit er ook een scene in met een sauna die van buiten uit wordt vastgemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 21:56 



 
Profiel   

MarJon schreef
Ooh dit topic had ik net nodig. Ik zoek een film die ik jaren geleden eens heb gezien. Volgens mij gaat ie zoals beschreven, maar ik kan ook twee films door elkaar hebben gehaald :')

Volgens mij gaat het over een vriendengroep die naar de bergen gaat voor wintersport ofzoiets. Het is in elk geval in een hut, in de bergen met sneeuw. Uiteindelijk worden alle vrienden opgesloten in de hut en moeten ze elkaar vermoorden totdat er 1 overblijft.

In mijn gedachten zit er ook een scene in met een sauna die van buiten uit wordt vastgemaakt.


Bedoel je deze?
https://www.moviemeter.nl/film/81008

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 22:15 



 
Profiel   

Ik zoek een film waarin een groep mensen naar een soort tempel gaat. Ik meen me te kunnen herinneren dat ze niet weg kunnen en er zit een stukje in waarbij er op een gegeven moment een telefoon af gaat in de tempel en dat blijkt dan een bloem te zijn die het geluid nabootst. Dat is alles wat ik er nog van weet. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:14 



 

Ik zoek de titel van een film van duikers in grotten of zo iets. Ze beginnen met een groepje maar hoe verder ze komen hoe meer er overlijden door van alles. Uiteindelijk blijf er maar 1 iemand over als ik het me goed herinner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:44 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Ik zoek een film waarin een groep mensen naar een soort tempel gaat. Ik meen me te kunnen herinneren dat ze niet weg kunnen en er zit een stukje in waarbij er op een gegeven moment een telefoon af gaat in de tempel en dat blijkt dan een bloem te zijn die het geluid nabootst. Dat is alles wat ik er nog van weet. :=

The ruins? Slechtste film ooit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 21:08 



 
Profiel   

naomiiiii schreef
Ik zoek de titel van een film van duikers in grotten of zo iets. Ze beginnen met een groepje maar hoe verder ze komen hoe meer er overlijden door van alles. Uiteindelijk blijf er maar 1 iemand over als ik het me goed herinner.


Die heb ik ook gezien! Na even te zoeken is het denk ik Sanctum (2011).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 21:12 



 
Profiel   

naomiiiii schreef
Ik zoek de titel van een film van duikers in grotten of zo iets. Ze beginnen met een groepje maar hoe verder ze komen hoe meer er overlijden door van alles. Uiteindelijk blijf er maar 1 iemand over als ik het me goed herinner.

Kan ook 48 meters down zijn ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 21:50 



 
Profiel   

Ik zoek ook een film.
Het gaat over een familie en de moeder wordt vermoord door een seriemoordenaar. De vader en gehandicapte zoon blijven achter, totdat de zoon wordt ontvoerd. Zijn vader gaat hem zoeken samen met een vrouw die aan Alzheimer lijdt.
Het is echt een spannend verhaal maar uiteindelijk vinden ze elkaar wel weer.
Wie o wie weet wat ik bedoel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 22:07 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik zoek ook een film.
Het gaat over een familie en de moeder wordt vermoord door een seriemoordenaar. De vader en gehandicapte zoon blijven achter, totdat de zoon wordt ontvoerd. Zijn vader gaat hem zoeken samen met een vrouw die aan Alzheimer lijdt.
Het is echt een spannend verhaal maar uiteindelijk vinden ze elkaar wel weer.
Wie o wie weet wat ik bedoel?



Klinkt als finding Nemo

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 22:28 



 

Hahaha ja daar moest ik ook aan denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 22:34 



 

Schemerdier schreef
naomiiiii schreef
Ik zoek de titel van een film van duikers in grotten of zo iets. Ze beginnen met een groepje maar hoe verder ze komen hoe meer er overlijden door van alles. Uiteindelijk blijf er maar 1 iemand over als ik het me goed herinner.


Die heb ik ook gezien! Na even te zoeken is het denk ik Sanctum (2011).

Ja die inderdaad! Thanks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 18:06 



 
Profiel   

Geen film maar misschien kan bokt toch helpen. (Kon niets vinden wat beter paste)

Ik ben op zoek naar een serie (volgens mij speelde hij op RTL 7 maar dat weet ik niet meer zeker) waarbij iedere film iemand ziek werd... Dit bleek zeer besmettelijk en meestal dodelijk te zijn en het team ging dan op zoek naar de bron van deze ziekte om zo een uitbraak te voorkomen.

Wat ik mij verder nog kan herinneren is dat de een van de hoofdrolspelers (teamleider, man) opvallend lichte ogen had (volgens mij ook blond haar).

Weet iemand welke serie ik zoek? Ik was nog vrij jong maar keek dit vaak volgens mij rond het tijdstip dat ook Criminal Minds en Law and order enzo uitgezonden werden... Maar ook dit weet ik niet meer zeker.

Als vast dank!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 05:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 85 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen