Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 104 van de 109 [ 2702 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 109  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig*

 
Profiel   

_classic schreef
Zoiets?

[ [url=m/D2mZlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga hier eens mee klooien maar ik kan niet garanderen dat ik het ook zo ver krijg dat ik het laat zien :o

Eventueel heb ik ook nog een sjiek model O:)

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 13:14 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een foto van een langharige kat van de voorkant. Van goede kwaliteit. Wil deze gebruiken voor een pasteltekening voor eigen gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 16:38 



 
Profiel   

Iemand een leuke foto van een roze varkentje of biggetje? Liefst van de voorkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 14:31 



 
Profiel   

Selina schreef
Ik ben op zoek naar een foto van een langharige kat van de voorkant. Van goede kwaliteit. Wil deze gebruiken voor een pasteltekening voor eigen gebruik.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 14:40 



 
Profiel   

Selina schreef
Ik ben op zoek naar een foto van een langharige kat van de voorkant. Van goede kwaliteit. Wil deze gebruiken voor een pasteltekening voor eigen gebruik.


Groot formaat is beschikbaar via WeTransfer :)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 14:58 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Zou er iemand mijn 2 lieve konijntjes willen tekenen? Zou veel voor mij/ons betekenen. Vorige week ben ik mijn grijze vriend verloren en afgelopen november mijn bruine ook al.. ik heb ook nog andere foto’s :) een digitale tekening of tekening op papier maakt niet uit, heb helaas geen geld te besteden op dit moment..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 21:31 



 
Profiel   

ik ben ook wel opzoek naar fotos van een kat of een hond :) mag van alles zijn zolang ze in goede kwaliteit zijn. leuke poses hebben een voorkeur.

de bedoeling is dat ik ze in digitaal ga tekenen en dat ik ze als portfolio materiaal mag gebruiken, je kunt de tekening daarna overkopen als je hem mooi vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 17:59 



 
Profiel   

Hier ook nog knappe katten <3
Zijn mijn eigen katten + eigen foto's.

Portfolio; prima
Verkoop; Nee, enkel aan mij als ik hem heel gaaf vind
Enkel verzoekje tot naamsvermelding dat de foto bij mij vandaan komt.

[ img ]

[ img ]

Uiteraard nog veel meer foto's aanwezig ;)


Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 20-02-19 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 21:12 



 
Profiel   

Ook nog honden trouwens!

Portfolio; prima
Verkoop; nee.
Ook hierbij het verzoek van naamsvermelding.

[ img ]

[ img ]

Meerdere rassen/foto's? Stuur maar een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 21:15 



 
Profiel   

Heb niet echt hele duidelijke foto's, maar zou leuk zijn als iemand een keer mijn hondje wil tekenen!
Mag voor portofolio maar niet voor verkoop enz.


[ img ]

[ img ]

http://boktimg.nl/img/m/8wxX0H.png


Laatst bijgewerkt door TessaxQuincy op 20-02-19 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 21:33 



 

Heb 2 konijntjes in de aanbieding

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 21:35 



 
Profiel   

Portfolio: Leuk!
Verkoop: Nee. Als ik hem erg gaaf vind is verkoop aan mij wel mogelijk (wel afhankelijk van prijs, etc).
Ook voor mij graag het verzoek van naamsvermelding :)

[ img ]
[ img ]
http://boktimg.nl/img/m/mKbNN6.jpg
http://boktimg.nl/img/m/JWmRUm.jpg
http://boktimg.nl/img/m/LQiPdf.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 13:09 



 
Profiel   

d4rkhorse schreef
ik ben ook wel opzoek naar fotos van een kat of een hond :) mag van alles zijn zolang ze in goede kwaliteit zijn. leuke poses hebben een voorkeur.

de bedoeling is dat ik ze in digitaal ga tekenen en dat ik ze als portfolio materiaal mag gebruiken, je kunt de tekening daarna overkopen als je hem mooi vindt.


Hier nog wel een hond die leuke trucjes kan, wat naar mijn idee best leuke poses zijn :D
Voor portfolio vind ik prima, maar liever niet voor verkoop (buiten mij om)


[ img ]
[ img ]

Ik heb er wel meer, ook van mijn 2 honden samen. Maar ik krijg geen linkjes toegevoegd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 13:25 



 
Profiel   

Ik had in m'n vorige post gevraagd achter honden en katten foto's om realistisch in digitaal te tekenen, vinden jullie het oké dat ik ze ook gebruik voor cartoons van te maken? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 07:14 



 
Profiel   

d4rkhorse schreef
Ik had in m'n vorige post gevraagd achter honden en katten foto's om realistisch in digitaal te tekenen, vinden jullie het oké dat ik ze ook gebruik voor cartoons van te maken? :D


Van mij mag je mijn foto's ervoor gebruiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 07:42 



 
Profiel   

d4rkhorse schreef
Ik had in m'n vorige post gevraagd achter honden en katten foto's om realistisch in digitaal te tekenen, vinden jullie het oké dat ik ze ook gebruik voor cartoons van te maken? :D


Mijn foto's mag je ook gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 09:01 



 
Profiel   

d4rkhorse schreef
Ik had in m'n vorige post gevraagd achter honden en katten foto's om realistisch in digitaal te tekenen, vinden jullie het oké dat ik ze ook gebruik voor cartoons van te maken? :D


Ja hoor!

Hier nog een leuke

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 13:08 



 
Profiel   

Ik zou graag een tekening en/of cartoon van onze blinde kat Fiep willen. Dus als iemand nog een leuk model zoekt, ik heb enorm veel foto's van haar.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 15:50 



 
Profiel   

Hondje in de sneeuw van Azmay. Snel werkje van 6 uur, formaat 30x40.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 16:19 



 
Profiel   

Jis_ schreef
Hondje in de sneeuw van Azmay. Snel werkje van 6 uur, formaat 30x40.

[ [url=m/nNySWY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ooh wat cool :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 16:38 



 
Profiel   

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 14:02 



 
Profiel   

Misschien vind iemand deze leuk om te gebruiken. Sheltie Baldr.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 11:16 



 
Profiel   

Ik ben ook nog zoekende naar slachtoffers in de vorm van hond en kat om mijn pastel potloden op los te laten. Bij voorkeur duidelijke foto's en indien mogelijk op groot formaat
Voor eigen gebruik, worden niet doorverkocht en je naam zal erbij komen te staan indien je dit wenst.

Wel komen ze in work in progresses op Facebook te staan... Dit in verband met dat ik een online cursus volg en dus zoekende ben naar feedback van mijn mede cursisten (ook hierbij komt je naam bij de foto indien je dit wenst) maar het is dus wel een vereiste dat dit mogelijk is ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 09:26 



 
Profiel   

Golden_Angel schreef
Ik ben ook nog zoekende naar slachtoffers in de vorm van hond en kat om mijn pastel potloden op los te laten. Bij voorkeur duidelijke foto's en indien mogelijk op groot formaat
Voor eigen gebruik, worden niet doorverkocht en je naam zal erbij komen te staan indien je dit wenst.

Wel komen ze in work in progresses op Facebook te staan... Dit in verband met dat ik een online cursus volg en dus zoekende ben naar feedback van mijn mede cursisten (ook hierbij komt je naam bij de foto indien je dit wenst) maar het is dus wel een vereiste dat dit mogelijk is ^^


Ik heb een aantal katten foto's. Ik heb ook nog een heel aantal andere, dus als je naar iets speciaals opzoek bent, laat maar weten!

quintenvo schreef
Portfolio: Leuk!
Verkoop: Nee. Als ik hem erg gaaf vind is verkoop aan mij wel mogelijk (wel afhankelijk van prijs, etc).
Ook voor mij graag het verzoek van naamsvermelding :)

[ [url=m/I7NcPF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Icaoqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
http://boktimg.nl/img/m/mKbNN6.jpg
http://boktimg.nl/img/m/JWmRUm.jpg
http://boktimg.nl/img/m/LQiPdf.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 09:51 



 
Profiel   

Golden_Angel schreef
Ik ben ook nog zoekende naar slachtoffers in de vorm van hond en kat om mijn pastel potloden op los te laten. Bij voorkeur duidelijke foto's en indien mogelijk op groot formaat
Voor eigen gebruik, worden niet doorverkocht en je naam zal erbij komen te staan indien je dit wenst.

Wel komen ze in work in progresses op Facebook te staan... Dit in verband met dat ik een online cursus volg en dus zoekende ben naar feedback van mijn mede cursisten (ook hierbij komt je naam bij de foto indien je dit wenst) maar het is dus wel een vereiste dat dit mogelijk is ^^


[ img ]

[ img ]

Ik heb nog veel meer foto's, en alles is ook op groot formaat beschikbaar. Als je iets specifieks zoekt qua houding of pose kan ik ook altijd proberen om zo'n foto te maken voor je! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 09:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 104 van de 109 [ 2702 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 109  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen