[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:37

Dit is gewoon overduidelijk weer een leugen. Alleen dan nu in de categorie ‘white lie’. De vraag is; heeft hij zich beseft dat zijn reactie buiten proporties was?
Of beseft hij dat hij nu niet krijgt wat hij wil en stopt hij Streep een excuus toe om later toch nog eens te proberen te krijgen wat hij wil?

Ik denk het laatste. Ik vertrouw hem voor geen meter meer. Wil alles op zijn manier. Dit is geen leven voor de arme Streep.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 17:05

Poekkie schreef:
santie schreef:
Een huwelijksaanzoek doen, terwijl je bijna in je broek plast en als ze nee zegt wegrennen om te gaan plassen??? Rare reactie hoor. Maar ja, de hele situatie is raar :P dus dat is dan weer niet raar...


Bwa, stel je voor dat ze ja zei... wegrennen met ‘WTF’ lijkt me dan nog vreemder :')

Whahaha :')

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:18

Het is heel bijzonder om een verhaal zo opgeknipt te lezen op Bokt→ ik geniet ervan, én het is enorm grappig om jullie reacties erop te lezen <3 }> .
Ik ben een lezer, dus dit is echt een leuke en aparte ervaring. En soms enorm grappig _O- . Want normaal lees ik alleen mijn boek cq verhaal. Dus dit is super bijzonder, leuk, boeiend en zo grappig. Ga vooral door TS! Ik vind het verhaal leuk en af en toe raak ik de draad kwijt maar dat is denk ik een leeftijd dingetje _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:22

Poekkie schreef:
santie schreef:
Een huwelijksaanzoek doen, terwijl je bijna in je broek plast en als ze nee zegt wegrennen om te gaan plassen??? Rare reactie hoor. Maar ja, de hele situatie is raar :P dus dat is dan weer niet raar...


Bwa, stel je voor dat ze ja zei... wegrennen met ‘WTF’ lijkt me dan nog vreemder :')


_O- geniaal deze reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:25

pien_2010 schreef:
Het is heel bijzonder om een verhaal zo opgeknipt te lezen op Bokt→ ik geniet ervan, én het is enorm grappig om jullie reacties erop te lezen <3 }> .
Ik ben een lezer, dus dit is echt een leuke en aparte ervaring. En soms enorm grappig _O- . Want normaal lees ik alleen mijn boek cq verhaal. Dus dit is super bijzonder, leuk, boeiend en zo grappig. Ga vooral door TS! Ik vind het verhaal leuk en af en toe raak ik de draad kwijt maar dat is denk ik een leeftijd dingetje _O-


Wauw wat lief! :o

Dankjewel! Dit doet mij heel erg goed. Mijn avond kan niet meer stuk! :) :) :)

Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 22:00

Ik ga volledig mee met Pien!
Alleen ben ik totaal geen lezer met uitzondering van thermodynamica boeken ofzo :') Maar dit is erg leuk en boeiend geschreven en ik hoop steeds op een vervolg.

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 22:33

Ook ik sluit mij aan bij Pien. Blijft een heerlijk verhaal ts.

Marije112

Berichten: 3396
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 09:09

pien_2010 schreef:
Het is heel bijzonder om een verhaal zo opgeknipt te lezen op Bokt→ ik geniet ervan, én het is enorm grappig om jullie reacties erop te lezen <3 }> .
Ik ben een lezer, dus dit is echt een leuke en aparte ervaring. En soms enorm grappig _O- . Want normaal lees ik alleen mijn boek cq verhaal. Dus dit is super bijzonder, leuk, boeiend en zo grappig. Ga vooral door TS! Ik vind het verhaal leuk en af en toe raak ik de draad kwijt maar dat is denk ik een leeftijd dingetje _O-


Helemaal eens met Pien! Normaal lees je je eigen boek en in je kop heb je het dan al besloten, hier komen allerlei meningen voorbij waardoor je ineens gaat denken: 'Ohja, dat is ook nog een optie!'. Goed bezig TS!

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:29

Ik ben er benieuwd waar de camera is gebleven ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 23:31

Bedankt zeg! Superlieve reacties op mijn verhaal! Ik geniet echt van jullie en vind het heerlijk om de meningen en ideeën te lezen. :) :):)

Anita heet ze, de nieuwe vriendin van Gérard, de vader van Jeff. Het is druk in de krappe flat. Chris is er ook weer... "Heeft hij geen eigen leven?" vraag ik aan Jeff. Jeff kijkt mij een beetje glazig aan. "Oké, hij kan hier dus niet de humor van inzien..

Ik geef toe.. Het is niet het beste wat je kunt zeggen over visite van je net nieuwe vlam..feitelijk zijn Jeff en ik nog maar vers bij elkaar.. Ik beloof mijzelf dat ik deze zin dan ook alleen voor Chris zal gebruiken. Een uitgestelde huwelijks-crisis kan ik er niet bij hebben nu.

Ik besluit ook eerst even goed te leren nog, voor morgen. Deze periode moeten we veel toetsen maken. Je moet minimaal een bepaalde score halen, wil je naar het eind-jaar door gaan. Het is dus veel zelf-studie.

We hebben een leuke opdracht mee gekregen: Kies een studieboek, die niets met de opleiding van doen heeft en geef daar een presentatie over. Ik heb het boek "motiverende gespreksvoering" gekozen. De tips uit dit boek wil ik toepassen in mijn privéleven. Het is ook een stukje psychologie.

Nu ik in deze situatie zit merk ik dat mijn interesse daar steeds meer naartoe gaat: psychologie. Ik wil ook leren beter te communiceren met mijn ouders en broer. Minder vanuit emotie.

Na het lezen maak ik mijzelf klaar te gaan slapen. Als ik naar de huiskamer loop, zie ik alleen de vader van Jeff nog op de bank liggen. Knolpower ligt op zijn kleed met vier benen in de lucht. De tv staat nogal hard aan.

Jeff is hem dus ook weer gevlogen, zonder gedag te zeggen...

In bed kan ik niet slapen en ik vraag mij af, komt dit door het storende geluid van de tv of door Jeff, die weer weg is..

Uit verveling pak ik de camera..

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 15:48

Jaja, kom maar dóór met meer info over die camera :j

Marije112

Berichten: 3396
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 15:50

Ja, daar is die beroemde en beruchte camera!

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 17:51

Jaaa, de camera!
En toen kwam Jeff natuurlijk net binnen lopen?...

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:46

oh noooo hou ons niet zo in spanning TS! ;)

nikia
Berichten: 466
Geregistreerd: 05-10-06
Woonplaats: Echt

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 21:36

en dan???? :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 10:54

Net als ik de camera aan wil klikken, valt mij iets op. Het geheugen-kaartje is weg..

Het is een beetje raar om zo vroeg in de ochtend de camping op te fietsen. Toch zal ik hier moeten zijn om het kaartje terug te krijgen. Ik was vergeten dat ik het volle kaartje van de camera in de chalet had omgewisseld.. Zo dom!

Gisteravond heb ik het plan gesmeed zo snel mogelijk bij Jurgen op de thee te gaan en dan een lepeltje te gaan zoeken zodat ik het kaartje kan pakken. Ik moet het kaartje zo snel mogelijk terug hebben en hij mag niet bij hun terecht komen! Ik moet er niet aan denken dat mijn broer op het internet terecht komt. Als het goed is ligt het kaartje gewoon in de bestekla.

Dat ik nu uitgerekend bij Jurgen moet zijn, zit mij niet lekker..

Voorzichtig doe ik het hekje open van de tuin. Hij piept. Er is geen bel. Buiten staan al 2 vuilniszakken. Dan klop ik aan. De gordijnen zijn nog dicht..

Dan zie ik een hoofd met lang haar verschijnen. Maar dat meen je niet! Het is Claire...

Als ze ziet dat ik er sta, zie ik haar blik veranderen. Niet veel later zwaait de deur van de chalet open en verschijnt Jurgen voor mijn neus. "Wat moet je hier?" Vraagt hij duidelijk niet geamuseerd.

"Eh, Hoi," stamel ik.. "Ik dacht misschien kan ik een koppie komen doen, wat beter met elkaar te kunnen beginnen?" Jurgen kijkt mij verbaast aan. "Het is 0800 sochtens, ben je gek ofzo?"

"O, sorrie ik wist niet dat het zo vroeg was, ik wil wel een andere keer terug komen?"

"Je laat haar niet binnen hoor," hoor ik Claire op de achtergrond zeggen.
Jurgen doet de deur open. ", Nou, kom maar, wat wil je van mij?"

"Ik ben de vriendin van Jeff," ik wil graag goed zijn met jullie

"En de camera dan?" zist Claire

"Geloof mij, daar doe ik niets mee, als ik ermee naar de politie wil dan had ik dat allang al gedaan."

"Wij willen hem terug, jij hebt hem afgepakt, en als je niet oplet dan laat ik hem terug brengen, je weet wat er gebeurt is in Zwitserland." vervolgt ze.

Ik kijk beide personen aan en bedenk dat ze een stuk minder beangstigend zijn dan verwacht. Claire zal wel wat met Jurgen hebben dat ze hier slaapt. Iedereen gaat tenslotte met elkaar in zo'n wereldje.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:05

Omg dat ze daar naar toe gaat met zo’n smoes en dan zo vroeg in de ochtend ook nog _O-
Spannend

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:44

In het hol van de leeuw :oo

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:53

Zal streep uiteindelijk zelf ook op de camerabeelden komen? ~~}>

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:58

Wat een belachelijke tijd om langs te gaan zeg :')

Dan ben je toch niet helemaal lekker als je om 8 uur 's ochtends voor iemands deur staat om jezelf uit te nodigen voor een bakkie....zeker niet bij dit soort types _O-

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:00

:9 en we gaan weer verder met de acties van "onze" Streep :9 _O-

neetoch
Berichten: 1031
Geregistreerd: 16-06-19

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:17

Ik dacht toch gelezen te hebben dat ze een ander leeg kaartje in de camera had gedaan en die met het belastende materiaal had gebroken?

Geen zin om het terug te gaan zoeken, maar nu vraag ik mij af of ik dit gedroomd heb?

Zinzi_jewel

Berichten: 8808
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:19

Dat was idd t plan wat ze had ...
Verhaal wordt te vaag zo

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:42

Nee toch de nieuwe lege had ze gekocht zodat ze eentje zichtbaar kon slopen, als bewijs naar Jurgen van so kijk eens, ik sloop hem voor je. De oude met al het beeldmateriaal wou ze juist voor zichzelf houden, just in case.

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:43

Telpeva schreef:
Nee toch de nieuwe lege had ze gekocht zodat ze eentje zichtbaar kon slopen, als bewijs naar Jurgen van so kijk eens, ik sloop hem voor je. De oude met al het beeldmateriaal wou ze juist voor zichzelf houden, just in case.
zo heb ik het ook begrepen.