Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 86 [ 2150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 86  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

 
Profiel   

Weer wat verder met de schimmel

Detail shot
Ik had nog nooit een oornetje gemaakt dat was leuk om te doen :j
[ img ]

En hier ben ik nu, de basis laag op de hals is klaar morgen maar weer verder.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:00 



 
Profiel   

* meelezer meldt zich *
Seven, die met die schimmel is echt wauw. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:03 



 
Profiel   

Welkom en dank je wel jokari :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 23:06 



 
Profiel   

Wordt weer een mooie zachte van jou San, al die fijne haartjes.

Prachtig Seven! Mooi gekozen dat blauw bij een witte paard.

Ik ben klaar met mijn werkje ‘Tussen de Berken’

Portretlinnen 40X30 met olieverf.


[ img ]

Aan de muur in de keuken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:37 



 
Profiel   

Prachtig jis
Wat gebruik je toch altijd mooie kleuren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:59 



 
Profiel   

Inderdaad, fantastisch mooi kleurgebruik, harmonieus. Fijne atmosfeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 01:05 



 
Profiel   

Dank jullie wel, leuk! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 10:06 



 
Profiel   

Oh wat mooi weer Jis!! Inderdaad jouw kleurgebruik en de sfeer die je in jouw schilderijen weet te leggen vind ik zo mooi!

De schimmel wordt ook heel gaaf Seven! Alleen jammer van het oornetje. Niet om hoe je het getekend hebt, dat is echt heel knap. Maar ik vind het altijd zo jammer als mensen een knap paardenhoofd verstoppen achter een oornetje....ha ha maar dat is mijn ding.

Mr Fluffie op drafting film wordt ook heel mooi! Lijkt me wel heel gaaf dat drafting film, heb er een keer in een ander topic ook een hele mooie uil mee gezien. Maar lijkt me heel glad of niet? Kun je daar wel net zoveel lagen op kwijt als op gewoon papier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:12 



 
Profiel   

oji schreef
Oh wat mooi weer Jis!! Inderdaad jouw kleurgebruik en de sfeer die je in jouw schilderijen weet te leggen vind ik zo mooi!

De schimmel wordt ook heel gaaf Seven! Alleen jammer van het oornetje. Niet om hoe je het getekend hebt, dat is echt heel knap. Maar ik vind het altijd zo jammer als mensen een knap paardenhoofd verstoppen achter een oornetje....ha ha maar dat is mijn ding.

Mr Fluffie op drafting film wordt ook heel mooi! Lijkt me wel heel gaaf dat drafting film, heb er een keer in een ander topic ook een hele mooie uil mee gezien. Maar lijkt me heel glad of niet? Kun je daar wel net zoveel lagen op kwijt als op gewoon papier?

Paarden worden er soms wel blijer van. Sam zijn gevoelige oortjes zitten ook altijd in een oornetje: Geen last van het suizen van de wind in zijn oren en ook niet van vliegen die er op gaan zitten. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:05 



 
Profiel   

Ik snap wel wat je bedoeld oji maar ik was er blij mee weer eens wat anders :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:40 



 
Profiel   

Dank je oji! <3

Vandaag opdracht pup er bij gepakt, pup moet natuurlijk worden zoals hij is maar met de achtergrond mag ik een beetje spelen.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:25 



 
Profiel   

Ik moet dit topic dringend nog eens bijlezen, maar wat een leuk werk Jis!

Ik wou even horen of iemand hier misschien wat advies heeft. Ik wil graag verder experimenteren met acryl maar ik heb enkel waterverf penselen (de andere heb ik niet-zo-professioneel om zeep geholpen). Nu wil ik niet meteen de duurste kopen maar ik wil wel wat kwaliteit. Normaal gezien kijk ik veel reviews op YT maar daar vind je uiteraard weinig producten die vanuit België of NL komen.
Weet iemand of deze penselen van kwaliteit zijn?
https://www.bol.com/be/nl/p/professione ... 011608856/
https://www.bol.com/be/nl/p/penselen-sc ... oductTitle
Mijn oog viel op de eerste set maar het is niet zo handig dat er geen maten bij de penselen staan. Een paar penselen van grotere maat zouden handig zijn, al kan ik die natuurlijk ook nog apart kopen. Helaas is de 'kunstwinkel' in mijn stad niet zo groot dus online bestellen is de enige optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:55 



 
Profiel   

Hmm, penselen die voor alle verfsoorten te gebruiken zijn bestaan volgens mij niet. Dus ik zou nogal twijfelen aan wat er hier aangeboden wordt.

Ik denk dat je beter uit bent met een online schilderbenodigdhedenwinkel zoals de kwast:

https://www.dekwast.nl/artikel/penselen ... t-plat-A35

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:48 



 
Profiel   

Heb je geen fijne kunstwinkel bij je in de buurt? Die kunnen vaak prettig advies geven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 13:46 



 
Profiel   

Klopt, die bestaan inderdaad niet maar ik weet natuurlijk niet of Bol.com op de juiste manier adverteert. In principe kan je kunststoffen borstels ook voor waterverf gebruiken, ze houden het water enkel niet zo goed vast. Ik zie nu net dat er ook "Schmink" in de titel staat. Ze lijken me nu ook weer niet geschikt voor make-up nee. :')

Sheran, helaas niet. Misschien dat ik er toch maar gewoon eens op uit moet trekken aangezien ik ook nieuwe kleren nodig heb. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 15:56 



 
Profiel   

Dank je DezeNaam!


Geen ervaring met die penselen.


Heel fijn merk wat ik wel online wil kopen is da Vinci.
Als ik er 1 koop waar Acryl op staat gebruik ik hem ook voor olie en andersom. Ik kies altijd synthetisch maar dat is persoonlijk. Al zijn de synthetische tegenwoordig echt goed sommige vinden de echte haren fijner werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 16:20 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Hmm, penselen die voor alle verfsoorten te gebruiken zijn bestaan volgens mij niet. Dus ik zou nogal twijfelen aan wat er hier aangeboden wordt.

Ik denk dat je beter uit bent met een online schilderbenodigdhedenwinkel zoals de kwast:

https://www.dekwast.nl/artikel/penselen ... t-plat-A35


Da Vinci heeft ze. :j Voor waterverf en inkt zou ik dat weer niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 16:25 



 
Profiel   

Een collega gaf gisteren aan dat ze mijn werk heel leuk vond. Super leuk om te horen natuurlijk! En dat ze misschien wel geïnteresseerd was in een leuke kever voor in haar keuken. Nu wilde ik toch al een keer een kever maken, dus ben aan de slag gegaan. Morgen even laatste contrasten erop en nog een paar witte details met gouache :)
Misschien ook nog wat kleur versterken morgen, het droogt altijd wat flets op. Wordt tijd voor nieuwe verf :) Heb nog steeds moeite met mensen die mijn werk zouden willen. Ik heb geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen, ik vind het al heel leuk dat ze het leuk vinden.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 00:08 



 
Profiel   

Prachtige tekening, mooi ook die glans er in!

Maar yikes! Een kever in je keuken? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 00:29 



 
Profiel   

Ze geeft bio _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 00:31 



 
Profiel   

Ik zou ook niets tegen zo'n kever aan de wand hebben. Vind insecten iha erg interessant én mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 01:58 



 
Profiel   

Mooie kever, de kleuren zouden inderdaad iets voller mogen. Ik hebdat ook met Aquarel als ik bordjes maak mar met aflakken zijn ze dan weer mooi diep.kwa kleur maar dat is op papier lastiger.

Ik heb ook niets tegen insecten :D super interessante en mooie dieren.
Gister nog een slangenhuid gevonden tijdens een wandeling helemal compleet en groot als een kind zo blij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 07:42 



 
Profiel   

Wat cool Seven!

Ik heb vernis, wellicht helpt dat iets. Maar ik heb ook gelezen dat andere verf veel kan helpen, dat sommige typen verf meer pigment hebben en achterlaten dan andere. Ik heb gewoon nog steeds mijn allereerste probeer/reissetje met napjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 08:10 



 
Profiel   

Ja daar zal wel veel verschil in zitten
Ik heb nu winsor en newton napjes die geven best veel kleur af maar alsnog drogen ze echt heel flets op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:51 



 
Profiel   

Die heb ik ook :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 14:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 86 [ 2150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 86  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen