Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 383 van de 416 [ 10386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 416  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO]Amigurumi (Haken) #3

 
Profiel   

Memories schreef
Ja balen als zoiets wat ze net even anders doen dan andere patronen in 1 zinnetje in de introductie ergens staat verstopt... zuur, ik hoop niet dat je al te veel rijen moet uithalen : hopelijk wordt ie met de 3 meerderingen wel helemaal netjes en mooi!


Thanks! Ja mijn eerste poging was al 10cm.. die daarna vielen mee. Scheelt dat ik door die herhaling wel steeds beter en sneller stokjes haken :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:43 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn eerste poging tot een trui. Heel makkelijk patroon gekozen, namelijk deze.
Hij wordt voor mijn moeder, voor kerst. Het is eigenlijk best leuk om te doen, ik denk dat ik er hierna één voor mezelf ga maken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 19:31 



 
Profiel   

Ik heb mijn werkje met 2 kleuren af. Was begonnen aan een soort zigzag patroon, maar dat werd me toch nog te ingewikkeld als 3e werkje om te maken :+ Dus het zijn gewoon strepen geworden. Zal als het lukt een foto uploaden maar dat lukt de laatste tijd niet. Nu ben ik begonnen aan een portemonneetje met een katten silhouetten erop. Heb een poging gedaan zelf het patroon uit te tekenen, dus wens me succes en sterkte graag :') -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:38 



 
Profiel   

Een paar windlichten omgehaakt

[ img ]

En weer een mandala af, deze is 60 cm

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:57 



 
Profiel   

Gaaf weer!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 19:13 



 
Profiel   

Mijn potion. Niet zo uitgebreid als ik in mijn hoofd had, maar ik loop helemaal op mijn tandvlees (vieze uitdrukking eigenlijk!) dus ik vind het al heel wat. :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 19:27 



 
Profiel   

marley93 schreef
Mijn potion. Niet zo uitgebreid als ik in mijn hoofd had, maar ik loop helemaal op mijn tandvlees (vieze uitdrukking eigenlijk!) dus ik vind het al heel wat. :')

[ [url=m/HPUiuP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gok dat dit in het inktober topic hoort? En idd het is een vieze uitdrukking haha:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:28 



 
Profiel   

Oh wauw, ja. :') ik snapte er al niks van dat ik daar niks zag staan vanmorgen, maar zo moe was ik dus _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 06:36 



 
Profiel   

Die mandala is prachtig zeg!

Ik heb na lange tijd het haken weer opgepakt. Breien vond ik de laatste tijd leuker.

Nu een prinses aan het haken in opdracht van een 7 jarige.

Blijft een heerlijk boek dit!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:24 



 
Profiel   

Gaaf die Mandela! En dat prinsesje! Hoe komt ze er verder uit te zien?

[ img ]

Ik ben dus bezig met een portemonneetje met aan de ene kant een katten hoofd en de andere kant komen pootjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:09 



 
Profiel   

Babydekentje voor mijn inmiddels hoogzwangere vriendin is af :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:56 



 
Profiel   

13, het zijn lappenpoppen, ze krijgt een roze jurk met bloemetjes, op order van de 7 jarige :D O en een kroon natuurlijk!

Heel mooi die C2C! Wat een werk he? Heb ooit een Elsa gemaakt voor mijn dochter, staat hier in het topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:35 



 
Profiel   

BloemBloem schreef
13, het zijn lappenpoppen, ze krijgt een roze jurk met bloemetjes, op order van de 7 jarige :D O en een kroon natuurlijk!

Heel mooi die C2C! Wat een werk he? Heb ooit een Elsa gemaakt voor mijn dochter, staat hier in het topic!


Ik haak eigenlijk alleen maar dekens in pixel. Dus dit babydekentje viel in vergelijking wel mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:13 



 
Profiel   

Wauw, goed gelukt, Kim! Die is echt schattig. Hoe groot is hij geworden uiteindelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:24 



 

Kim, die is erg leuk geworden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:39 



 
Profiel   

Hij is ongeveer 130 x 105cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 18:35 



 
Profiel   

Wat een gave dingen komen hier weer voorbij! Mandala's, windlichten, truien in wording, dekentjes, lappenpoppen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 09:57 



 
Profiel   

Hele mooie dingen komen hier weer voorbij zeg! Hier ligt haken nog steeds stil ivm andere creatieve bezigheden. Hoop snel weer wat op te kunnen pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 13:54 



 
Profiel   

Grrrr... nu weet ik weer waarom ik even aan het breien was. Mijn handen staan krom! Heb al ergonomische naalden maar ik werk gewoon te strak. Iemand daar nog tips voor. Vooral veel vasten haken in het rond is hel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:10 



 
Profiel   

Iemand die mij kan helpen? Ik ben een driehoek aan het haken en heb nu een toer stokjes, maar ik weet niet zo goed hoe ik het einde van de toer moet maken zodat het mooi afloopt. Ik ben een omslagdoek aan het haken zoals op de foto (het is een link naar Pinterest ik kreeg hem niet opgeslagen op mijn telefoon) ik volg geen patroon.

https://pin.it/msm635v

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:42 



 
Profiel   

thirteenn schreef
Iemand die mij kan helpen? Ik ben een driehoek aan het haken en heb nu een toer stokjes, maar ik weet niet zo goed hoe ik het einde van de toer moet maken zodat het mooi afloopt. Ik ben een omslagdoek aan het haken zoals op de foto (het is een link naar Pinterest ik kreeg hem niet opgeslagen op mijn telefoon) ik volg geen patroon.

https://pin.it/msm635v


Je bedoelt met het einde van de toer de lange kant (bovenkant) van de omslagdoek? Je eindigt bij een omslagdoek de toer met een halve vaste en draait om met keerlossen, hoeveel keerlossen is afhankelijk van de steek die volgt. Als ik je foto zie zijn het niet alleen maar stokjes.

Edit: Ik heb het even op internet opgezocht omdat de foto wat onduidelijk was. In dit filmpje zie je een goede uitleg
https://m.youtube.com/watch?v=VlvmR_wEICU

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:39 



 
Profiel   

Hier weer eens een poging aan het doen om iets voor mezelf te haken _O- tot nu toe nog niks gemaakt wat ik zelf echt gebruik.

Word een sjaal/ omslagdoek.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:31 



 
Profiel   

Ik haak ook amper wat voor mezelf :-)
Ze weten mij altijd heel goed te vinden voor kraamcadeaus etc, kom dus amper
toe om wat voor mezelf te maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:38 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk een stoere sjaal haken voor mezelf… maar kan niet echt een leuk patroon vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:46 



 
Profiel   

Als je op Outlander zoekt op Ravelry staat er wel het één en ander, maar dat zijn vooral colsjaals, zie ik. Maar ik vind ze best een stoere uitstraling hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 383 van de 416 [ 10386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 416  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen