Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 86 [ 2150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 86  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik heb Vessel geïnterpreteerd als bezeten worden. Demonen die bezit nemen van een mens noemen hun "lichaam" ook een "vessel". (ja ik lees veel fantasy. _O- )
[ [url=m/muWS0o.jpg]Afbeelding[/url] ]


Denk verkeerde topic :Y)
En dat heb ik ook bedacht kwa vessel
Super natural natuurlijk in m'n hoofd *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 11:56 



 
Profiel   

Seven schreef
Ayasha schreef
Ik heb Vessel geïnterpreteerd als bezeten worden. Demonen die bezit nemen van een mens noemen hun "lichaam" ook een "vessel". (ja ik lees veel fantasy. _O- )
[ [url=m/muWS0o.jpg]Afbeelding[/url] ]


Denk verkeerde topic :Y)
En dat heb ik ook bedacht kwa vessel
Super natural natuurlijk in m'n hoofd *\o/*

Sh*t ja! Kan m nu alleen niet meer verwijderen ;=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 11:59 



 
Profiel   

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:03 



 
Profiel   

:D

Het is bijna winter en zo voelt het ook dus mijn Hermelijntje in de sneeuw er weer eens bij gepakt. Boompjes weggehaald want vond ze niet mooi. Ze komen wel terug maar dan anders.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:05 



 
Profiel   

Klein beetje verder, alleen het hermelijntje nog wat laagjes de boompjes er bij en dan is het klaar.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 12:26 



 
Profiel   

Out of my comfortzone

Een bij deze keer in pastelpotlood. Uitdagende ng die vleugeltjes

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 17:26 



 
Profiel   

Heel gaaf! Die vleugels zijn super gelukt en mooi dat beetje blauw er in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 10:02 



 
Profiel   

San en Seven, heel prachtig weer! Seven heb je de tekening voor de sleutelhanger nu over gedaan en dan kleiner?
Jis leuk dat je het hermelijntje weer hebt opgepakt, heel schattig.
Janouk de bij is echt goed gelukt, lijkt mij inderdaad een uitdaging de vleugels maar wat mij betreft geslaagd.

Ik heb deze zomer een geboortekaartje mogen ontwerpen. Dit is niet het eindresultaat maar wel de tekening die gebruikt is.

Alleen het veulen is min of meer letterlijk nagetekend, de hengst en merrie heb ik zelf "verzonnen", ik had wel foto's van de paarden maar niet in deze houding, was een erg leuke uitdaging en heel origineel natuurlijk :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:06 



 
Profiel   

Ah wat een ontzettend mooi plaatsen zo horsiegek <3

Nee de sleutelhanger is zo groot getekend en dan gekrompen tot de kleine

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 21:09 



 
Profiel   

Wat een prachtig en lieflijk werk horsiegek! <3 knap en mooi bedacht zo bij elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 22:40 



 
Profiel   

Stilletjes hier…ben ondertussen lekker druk met schilderen, meerdere doeken tegelijk op een dag, dat werkt super voor mij. Volgende week komt er een werk af waar ik lang geleden mee begonnen was. *\%/* Het was een oefening geworden zo klassiek mogelijk schilderen, wat een lastig geval was dat. Inspiratiebron Edwin Landseer, bij lange na niet te evenaren maar ben tevreden. Vandaag een start gemaakt na aanleiding van een foto die ik een week geleden gemaakt heb. Moest wachten op de doek anders was ik eerder begonnen. :D Weet nog niet hoe ik hem ga uitwerken. Niet al te gedetailleerd denk ik.

‘Grote Zilverreiger in boom’ 30x60

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 11:52 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 12:59 



 
Profiel   

Thanks Seven en Jis! Inderdaad stil hier...

Zelf even heel druk met een nestje kittens hier, studie, werk, dat soort dingen.
Ik begin vanavond aan een nieuw werkje

Wat geweldig Jis, weer heel mooi kleurgebruik. Hou je 'm in de pastelachtige kleuren of is dat puur de onderlaag? Vind de sfeer erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 16:03 



 
Profiel   

Leuk horsiegek!

Dank je, ik had in gedachten om de achtergrond vrij donker (een heel stuk donkerder dan nu) te maken maar begon te twijfelen. Zal zo even laten zien hoe ver ik nu ben, denk nu dat de achtergrond wel ongeveer zo blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:47 



 
Profiel   

Mooi, Jis. Ik ben benieuwd.

Ik ben zelf zo druk, dat t tekenen erbij in schiet :o. Wel donderdag een werkje gepyrografeerd, wordt onderdeel van een groot kunstwerk dat in t gemeentehuis komt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:55 



 
Profiel   

Wat gaaf San! Wanneer wordt dat onthuld?

Zover ben ik nu,

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:16 



 
Profiel   

Mooi wordt ie al Jis! Duidelijk een werk van jou maar het geeft toch net iets anders :D

Wat een tof project San!

Ik heb hier opeens een stormloop aan opdrachten. Deze heb ik laatst afgerond. Ik heb laatst ook het logo afgerond en ben nu bezig met een dubbelportret.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:47 



 
Profiel   

Wat een prachtig zacht portret! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:20 



 
Profiel   

Gisteren tekenles groepje. Mijn eenhoorn tekening afgemaakt in pastelkrijt en nog half uurtje over. Toen een schets gemaakt als studie van een konijn met pastelpotlood.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 07:04 



 
Profiel   

Oeh je konijn vind ik prachtig! :j

Achtergrond van mijn reiger is klaar, reiger krijgt eind deze week nog een laagje en dan is hij al af, ben zelden zo snel. :D
Gisteravond weer even aan een nieuw werk begonnen, net als de Grote Zilverreiger een inspiratie uit het natuurgebied de Arkemheenpolder.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 10:28 



 
Profiel   

Oe prachtige Janouk, heel mooi zo dat konijn, alsof het licht erover schijnt.

Je zwanen zijn ook weer echt geweldig Jis. Zelf wil ik ooit een soort van replica maken van "De Bedreigde Zwaan" van Jan Asselijn, dat is echt mijn lievelingsschilderij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:47 



 
Profiel   

Schitterend schilderij is dat ja! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:10 



 
Profiel   

inderdaad heel expressief schilderij met mooie lichtval. Je zou bang worden voor zwanen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:12 



 
Profiel   

Klein beetje de zwanen ingekleurd.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:44 



 
Profiel   

Ik vind het altijd zo mooi dat jouw lichtgebruik zo klassiek oogt Jis_... Ooit wil ik ook olieverf gaan gebruiken, maar ik wil daar de ruimte voor hebben, een eigen kamertje waar ik alle "troep" gewoon kwijt kan en ook even kan laten staan.

Mijn eigen projectje is een cadeautje en geen idee of ze op Bokt zit of vriendinnen, dus nog even wachten tot zondag, dan krijgt ze het. Ik vind 'm wel erg geslaagd en laat er voor mezelf eentje drukken :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 86 [ 2150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 86  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen