Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 386 van de 416 [ 10386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 416  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO]Amigurumi (Haken) #3

 
Profiel   

In het nieuwe appartement van mijn opa past geen kerstboom dus heb ik deze kerstboom voor hem gemaakt. Sinds het overlijden van mijn oma houdt hij niet meer van te veel poespas dus deze versie is ook ideaal. Hij gaat er blij mee zijn :o
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:46 



 
Profiel   

Die is leuk zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:47 



 
Profiel   

Afgelopen tijd met wat kleine projectjes bezig geweest, heb onderzetters en mutsen gemaakt maar die kan ik pas over een tijdje laten zien als de cadeaus gegeven zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:49 



 
Profiel   

Heel erg leuk die kerstboom! Daar zal je opa vast blij mee zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:10 



 
Profiel   

Wat mooi, Kimm! <3 Dat ingetogene van de houten kralen en het soort groen vind ik prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:46 



 

Kiimm, wat een mooi cadeau! Hoe groot/hoog is de kerstboom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 20:33 



 
Profiel   

De kerstboom is 40cm hoog. Je kan hem helemaal opfleuren zoals je zelf wilt natuurlijk maar ik heb het bij het originele gehouden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 21:05 



 
Profiel   

Ik ben heel enthousiast begonnen met een macrame met spiegel. Maar ik loop al vast met het vastzetten van de spiegel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 12:59 



 
Profiel   

Ik heb het boek van Karin Bloemen besteld.

Helaas nog niet binnen, maar vriendin van mij heeft hem al wel en die heeft mij een paar foto;s hemaakt van een omslag doek en heb er al 14, 12 staan de foto.

Moet er nog 7, heb 21 vierkantjes nodig.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 18:31 



 
Profiel   

Ik ben ook begonnen aan een duurzame kerstboom, echter loop ik vrij in het begin al vast..

Je moet namelijk met de stam 17 rondjes haken (dat is dus best hoog) maar vervolgens de onderkant ban de boom starten op de stam, ik begrijp niet hoe ze in het patroon dan zo’n klein stukje stam hebben? Iemand die mij kan helpen?

Dit is de stam (met een randje groen voor het begin van de boom)

[ img ]

En dit is in het patroon het stukje stam..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:17 



 
Profiel   

Waarschijnlijk omdat ie dan meer weer terugzakt naar beneden? vermoed ikhoor? dat ie wat gaat hangen ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:18 



 
Profiel   

ja dat was het enige wat ik ook kon bedenken, maar zou die dan van mijn 17 rondjes zo erg zakken zodat er net als in het patroon nog maar 5 rondjes van de stam zichbaar zouden zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:19 



 
Profiel   

dat denk ik dan. die onderste ronde kant van de kerstboom word ook best groot natuurlijk dus het zou mij niets verbazen. Ik heb 1 ding met haken wel geleerd: Gewoon doorgaan. Uiteindelijk zul je het snappen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:23 



 
Profiel   

haha ja dat is zo... dan ga ik toch maar gewoon verder
Bedankt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:36 



 
Profiel   

Is het ook niet dat de boom er straks deels als een rok overheen kan hangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:33 



 
Profiel   

thirteenn schreef
Is het ook niet dat de boom er straks deels als een rok overheen kan hangen?


Dit zou ook mijn gok zijn, dat het niet zozeer de stam is die inzakt maar wel de kerstboom zelf die er dan als een 'flap' overheen valt waardoor je veel rondes van de stam niet meer ziet. Ik zou idd gewoon verder gaan, het zal zich vanzelf wel wijzen :D

Wel heel leuk die kerstige haakwerkjes, de boom van Kiimm_ vin ik ook echt prachtig met dat hout erin. Heel mooi sober in de meest positieve zin van het woord <3


Ik ben gezwicht voor de black friday korting van Furls en heb een set sjieke haaknaalden besteld :D Heb een paar oddyssey, een streamline resin en een streamline wood besteld om te proberen. Liep er al zo lang over te malen vanwege de kosten, maar de zoektocht naar de ultieme ergonomische haaknaald voor mezelf weegt momenteel zwaarder.

Wolplein heeft nu ook black friday korting, 20% op alle garens dus daar net ook een kleine bestelling geplaatst met nieuwe stylecraft garens die ik graag wil proberen. Ben echt blij dat ze daar nu een vrij uitgebreid assortiment van hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:43 



 
Profiel   

Dat denk ik ook inderdaad. Dat de boom zelf als een soort rok over de stam valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 19:11 



 
Profiel   

Hebben jullie goede Black Friday deals gezien?

Ik weet dat Hobbii korting geeft, maar ik heb het idee dat ze zo vaak korting geven, dat je gewoon teveel betaalt als je een keertje daar shopt zonder korting. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:35 



 
Profiel   

Ik ben vanmiddag bij Wolplein gaan shoppen, was best een leuke korting :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:52 



 
Profiel   

Ik heb alleen een flinke voorraad gescoord bij de Hobbii (bestel er best vaak dus weet gelukkig wat de echte deals zijn haha, sommige kan je indd vaker voor dezelfde prijs halen)
Ik ben nog op zoek naar Scheepjes Chunky Monkey voor een leuk prijsje maar niks heeft korting in NL _O- Dus mochten jullie die tegenkomen, hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:53 



 
Profiel   

Wolplein heeft 20% korting op alle garen nu.

En hobbydoos heeft oploopkorting, maar die hebben ze altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:34 



 
Profiel   

Creamijn heeft ook kortingen hierop: https://www.creamijn.nl/c-4916693/schee ... ky-monkey/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:40 



 
Profiel   

Ik wilde ook bestellen bij wolplein met de korting maar vond de voorraad maar matig..
Nu bij Caro’s Atelier (onnodige) voorraad ingekocht voor nóg een nieuw project :Y) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:54 



 
Profiel   

Kerstbellen voor mijn moeder en mij. Elk touw heeft een rode en groene bel :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:37 



 
Profiel   

Mooi die kerstbellen!

Ik ben begonnen aan een temperatuur deken van mijn geboortejaar. De kortste zijde is ongeveer 1.20 (wil hem over m'n voeteneinde leggen) en ik haak halve stokjes. Hoe schatten jullie in hoeveel bollen je nodig hebt? 1 van mijn bollen is bijna op en moet er nog 60 rijen mee :+ maar ik wil voorkomen dat ik steeds bol voor bol moet bijbestellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 386 van de 416 [ 10386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 416  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen