Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Winters plaatje...

 
Profiel   

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met een schilderij voor de Cover westrijd van Bit en Paard Verzameld Gallery :)
Het thema is winterwonderland, dus in de hoofdrol: sneeuw :)


[ img ]
Eerste opzetje :)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En het resultaat;

[ img ]

Olieverf op doek :)
80x100 cm.

Het werk is door de eerste selectie heen, nu maar duimen draaien :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:07 



 
Profiel   

Heel mooi!! <3

En ik duim met je mee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:34 



 
Profiel   

Wauw, wat een werk :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:37 



 
Profiel   

Woessshhh, je voelt het bijna gieren, prachtig die sneeuw! Wat een mooi effect zeg, met die kleine toetsen door elkaar en dan ook dat oranje wat erin terugkomt. Heel gaaf.
Ik heb wel het gevoel dat het kind achter het paard langs kijkt en ze elkaar niet echt aankijken, omdat de voeten ‘lager’ staan. Maar misschien is dat ook wel de bedoeling, en anders kan ik daar ook wel een verhaal bij verzinnen als ik naar het geheel kijk. :j Ik vind ‘m erg mooi, duimen voor de cover en leuk dat hij al een ronde door is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:39 



 
Profiel   

Gaaf! De eerste fases herken ik je toets. De laatste stap vind ik vernieuwend. Ontzettend leuk :) Zo vrolijk en kleurrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:40 



 
Profiel   

Wat gaaf echt heel leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:51 



 

Ik vind jouw WIPs altijd zo leuk! Het zoeken naar lijnen, kleuren, contrast. En dan de ballen hebben om er zoiets van te maken. Jammer dat er geen wind door de staart waait, maar verder vind ik hem weer fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:19 



 
Profiel   

Wat een prachtig werk! De op één na laatste versie is echt zo duidelijk van jouw hand. De laatste is ook prachtig en geeft in een origineel beeld helemaal dat winterwonderland gevoel. :j <3

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:25 



 
Profiel   

Heel tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 01:22 



 
Profiel   

Elanor schreef
Woessshhh, je voelt het bijna gieren, prachtig die sneeuw! Wat een mooi effect zeg, met die kleine toetsen door elkaar en dan ook dat oranje wat erin terugkomt. Heel gaaf.
Ik heb wel het gevoel dat het kind achter het paard langs kijkt en ze elkaar niet echt aankijken, omdat de voeten ‘lager’ staan. Maar misschien is dat ook wel de bedoeling, en anders kan ik daar ook wel een verhaal bij verzinnen als ik naar het geheel kijk. :j Ik vind ‘m erg mooi, duimen voor de cover en leuk dat hij al een ronde door is!


Ik zie wat jij ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:00 



 

Wauw alweer zo een mooie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:04 



 
Profiel   

Heel gaaf gedaan! Maar in perspectief klopt het inderdaad niet. Het meisje staat naast het paard en kan nooit bij het hoofd staat als het paard het hoofd alleen naar beneden en niet opzij heeft.
Tenzij het de bedoeling is dat het meisje onder het paard doorkijkt natuurlijk, dan klopt het wel.

Je eerste schets lijkt qua stijl op het bekende boek. Mooi om te zien en erg knap. Als ik een paar strepen zet dan lijkt het nergens op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:47 



 
Profiel   

Grappig. Ik vind die een na laatste leuker dan de laatste. T is mij iets te veel sneeuw. Voor mij had dat minder gemogen. Maar heel knap werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:43 



 
Profiel   

Wat issie toch leuk geworden! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:49 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Heel mooi!! <3

En ik duim met je mee. :D

Dankjewel :j

vikawiek schreef
Wauw, wat een werk :wow: <3

Zeker := maar wel heel leuk om te doen :D

Elanor schreef
Woessshhh, je voelt het bijna gieren, prachtig die sneeuw! Wat een mooi effect zeg, met die kleine toetsen door elkaar en dan ook dat oranje wat erin terugkomt. Heel gaaf.
Ik heb wel het gevoel dat het kind achter het paard langs kijkt en ze elkaar niet echt aankijken, omdat de voeten ‘lager’ staan. Maar misschien is dat ook wel de bedoeling, en anders kan ik daar ook wel een verhaal bij verzinnen als ik naar het geheel kijk. :j Ik vind ‘m erg mooi, duimen voor de cover en leuk dat hij al een ronde door is!

Dankjewel :) en klopt, maar is een bewuste keuze. Eén van de cover eisen is dat linksboven vrij moest blijven, dit in verband met het logo van Bit. Ik wilde de verhouding tussen kindje en Paard wel geloofwaardig houden, dus niet een extreem klein kindje. Dus wat verder naar onderen geplaatst :)

SIEMxFUNNY schreef
Gaaf! De eerste fases herken ik je toets. De laatste stap vind ik vernieuwend. Ontzettend leuk :) Zo vrolijk en kleurrijk.

:D dankjewel :j ik hou wel van wat vernieuwing!

Neon schreef
Wat gaaf echt heel leuk

<3 dank.

culaccino schreef
Ik vind jouw WIPs altijd zo leuk! Het zoeken naar lijnen, kleuren, contrast. En dan de ballen hebben om er zoiets van te maken. Jammer dat er geen wind door de staart waait, maar verder vind ik hem weer fantastisch!

Die ballen moesten wel even wat motivatie hebben, maar ben wel blij met het resultaat :) wind door staart, manen, mutsje en sjaal heb ik ook aan gedacht, maar vond het verstilde wel mooi. Hoewel het totaal door de sneeuw wel wat dynamischer geworden is :=

Jis_ schreef
Wat een prachtig werk! De op één na laatste versie is echt zo duidelijk van jouw hand. De laatste is ook prachtig en geeft in een origineel beeld helemaal dat winterwonderland gevoel. :j <3

Succes!

Dankjewel :D missie winterwonderland dus geslaagd :)

photophoebe schreef
Heel tof!

Dankjewel :)

7ofhearts schreef
Ik zie wat jij ziet.

:j snap wat je bedoelt, motivatie voor de keuze staat hierboven :)

Humpiedumpie schreef
Wauw alweer zo een mooie <3

<3 dankjewel

Suzanne F. schreef
Heel gaaf gedaan! Maar in perspectief klopt het inderdaad niet. Het meisje staat naast het paard en kan nooit bij het hoofd staat als het paard het hoofd alleen naar beneden en niet opzij heeft.
Tenzij het de bedoeling is dat het meisje onder het paard doorkijkt natuurlijk, dan klopt het wel.

Je eerste schets lijkt qua stijl op het bekende boek. Mooi om te zien en erg knap. Als ik een paar strepen zet dan lijkt het nergens op.

Bekende boek? :o ben nieuwsgierig :)
Gewoon eens strepen gaan zetten, wie weet... :D

anca schreef
Grappig. Ik vind die een na laatste leuker dan de laatste. T is mij iets te veel sneeuw. Voor mij had dat minder gemogen. Maar heel knap werk

Dankjewel :j en zoiets is heel persoonlijk natuurlijk :) de voorlaatste vind ik dan weer wat te standaard op de een of andere manier :)

mar_fay schreef
Wat issie toch leuk geworden! :))

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:21 



 
Profiel   

Dit boek: [VN] Platina boek voor ”De jongen, de mol, de vos en het paard”

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:29 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef

:oo
Zijn stijl is zo... Prachtig. En het boek kan ik een ieder aanraden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:50 



 
Profiel   

Bizar mooi weer, jouw speelse levendige stijl is zó herkenbaar en aansprekend :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:18 



 
Profiel   

Mars schreef
Bizar mooi weer, jouw speelse levendige stijl is zó herkenbaar en aansprekend :j

:o
Dank voor je compliment :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:54 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef


Wat grappig. Hier dacht ik ook gelijk aan!
Ik vind hem heel mooi geworden <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen