Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 113 van de 132 [ 3299 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 132  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[ART]Welke bokkers actief op het (de?) naaimachine?

 
Profiel   

Op Etsy kun je ook mooie patronen vinden voor baby's, vaak een beetje anders van stijl dan wat je hier hebt.

Ben echt helemaal klaar met patroontekenen, wat een gebed zonder eind :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 20:08 



 
Profiel   

Ja, klopt wat dat betreft was ik vroeger ook verwend. Ik maakte de simpele dingen en mijn moeder, die alle diploma’s had voor patroon tekenen en kleding maken deed de moeilijke zaken. Mis haar expertise echt soms. Maar die kon ook echt alles, van jeans naar trouwjurken dus kinderkleding was simpel voor haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 20:24 



 
Profiel   

Ik heb een hele tijd geleden mijn rijrok af gekregen! Maar natuurlijk geen foto gemaakt :') Hij is wel heerlijk lekker warm, hopelijk van de winter mooi gebruik van maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 21:04 



 
Profiel   

[ img ]

Hier nog een keer m'n Mondriaan jurkje af.

Ik vind kinderkleding lastiger dan volwassen kleding. :') dat gepiel op halve centimeters :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 22:41 



 
Profiel   

Natuurlijk wordt hier nog genaaid!

Ben bijna klaar met de Farbenmix Canelita 'metwijdepijpen' voor Hidde. Bleek nogal ruim te vallen in zijn taille, foutje gemaakt ergens, dus moet m innemen en nog omzomen. En de winterjas voor Karlijn ligt geknipt klaar, die hoeft 'alleen nog maar' in elkaar. De Cicero in softshell van bloemen op nachtblauwe achtergrond met een oudroze teddyvoering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 23:21 



 
Profiel   

Schattig MB. Lief dat kraagje zo.
Volwassen kleding vind ik wel makkelijker, maar ik heb er geen geduld voor :+ teveel stof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 04:49 



 
Profiel   

@MB Ik blijf die enorm leuk vinden. Ze kan zo in Parijs rondlopen. Kleine loafertjes erbij en het plaatje is compleet. <3


Hier word ook genaaid; ik ga binnenkort met vriendlief naar Italië en als verjaardagscadeau neem ik 'm mee naar het restaurant van de chef waar hij fan van is. Alleen hoort daar natuurlijk wel een mooie jurk bij, en laat ik nou net zo goed als geldloos zijn. Althans, de jurken die ik mooi vindt liggen wat buiten budget. :') Plan: Zelf jurk maken.

Ik heb een tijdje terug een jurk gemaakt van oude basketbalkleren die ik op een marktje had gevonden. Ik vind 'm eigenlijk steeds gaver worden en zou misschien zoiets willen maken voor het etentje, maar dan winter editie. Hebben jullie ideeën?

Hier bijna af, alleen onderkant nog:
[ img ]

En hier aan (niet op styling letten, was voor een bepaald iets en vind ik zelf afschuwelijk):
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:47 



 
Profiel   

Geen ideeën, maar er is een naaiboek met 10 iconische jurken op bol, is dat niet iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:53 



 
Profiel   

Oeh, fijne tip! Ik ga even kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:55 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/p/droomjurken-pa ... androidapp

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:58 



 
Profiel   

Gaaf die Mondriaan en die baseball jurk vind ik ook super leuk bedacht en gemaakt!

Ik heb ook weer iets af! Het roze, synthetische, glimmende stofje vond ik bij de kringloop. Dus ik heb er een over-de-top konings/prinsessencape van gemaakt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:02 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
[ [url=m/57LGwj.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/oZ5Akk.jpg]Afbeelding[/url] ]

2 jurkjes, maar die Mondriaanstof is zo stug dat ik geen mooie strik krijg in de kraag. :') moet'm ook nog strijken.

Jurkje met de hartjes lijkt scheef maar ik heb 'm op de foto nog niet vast gespeld.


Ik heb die mondriaan stof ook verwerkt maar ik vond het meer voor tassen enzo door die stugheid, hier was het voor een kunst project en dus voor een school met 8 vestigingen, maar al die kinderen miepte dat het een rot product was om te dragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:10 



 
Profiel   

Mijn kind is geen pieperd maar ik zou 'm niet weer gebruiken nee, hij slijt ook erg snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 12:36 



 
Profiel   

[ img ]

Hier kwam vandaag een bestelling vol mooie stofjes binnen.


[ img ]
En van wat oudere stof deze trui gemaakt, ondertussen is hij af.


[ img ]
En een oude jurk can mijn moeder werd een legging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:19 



 
Profiel   

Lekker bezig Secricible!

Ik ben deze week aan de gang gegaan met een jurk voor mezelf. Heb een bestaande jurk overgetrokken en her en der was aangepast zodat het een borstvoedingsproof jurk zou worden.
Maar er ging vanalles mis met het in elkaar zetten (beginnersfoutjes) en toen het na 3x uithalen goed zat, bleek ie wat te strak rond mijn schouders. |o plus ik heb deze week besloten te minderen met de borstvoeding. Dus de motivatie om er nog wat van te maken is ver te zoeken :')

Ik heb ook nog een lekker stapeltje stofjes liggen voor aankomende kraamcadeautjes en voor wat kleren voor onze kleine moppie. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:05 



 
Profiel   

Ik heb een tas gemaakt met aan beide zijden een applicatie van een paardenhoofd.
De applicaties heb ik gemaakt vanaf een foto.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:48 



 
Profiel   

oh die tassen mooi gedaan geweldig om te krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:54 



 
Profiel   

Ik ben ook nog druk bezig <3 Mijn oude naaimachine is kapot gegaan, moter kapot en printplaat ook. Dus total loss verklaard en een mooie nieuwe gekocht. Het is een Brother Innov-is F410 geworden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:31 



 
Profiel   

En hij is mooooooooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:32 



 
Profiel   

MB dank! Zo blij mee <3 Snel verder uitproberen want tot nu toe alleen een proeflapje geprobeerd :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 22:07 



 
Profiel   

Ik heb mijn naaimachine eindelijk weer eens uitgegraven(letterlijk, hij staat op een bureau in de bijkeuken en het was een soort dumpplek geworden) en wat kleine reparaties verricht. Smaakt weer naar meer :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 00:11 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Hier rollen ook langzaam wat werkjes de kast in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 03:49 



 
Profiel   

Dat bovenste truitje is leuk! En dat broekje met strik, welk patroon is dat? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:24 



 

Omg die onderste twee zijn zo schattig! Kinderkleding heb ik nog nooit gedaan, toch maar eens gewoon doen!
Gisteren begonnen met een 3/4 cirkel rok voor mezelf. Lekker freubelen met het slechte weer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:16 



 
Profiel   

Die onderste broek met strik is echt fantastisch zeg!
Na hele lange tijd ben ik ook weer eens begonnen.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ook nog bezig met een jurk voor mezelf, maar ik heb echt ruzie met het afwerken van de mouwsgaten. Die blijven naar buiten kiepen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 113 van de 132 [ 3299 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 132  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen