Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 21 [ 519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2022

 
Profiel   

Oeh dat ziet er tof uit Seven!

Nice ook San! benieuwd naar het resultaat. Ik ga kijken naar Fefa, ken ik niet

Edit: Bijzondere en mooie stijl, beetje art nouveau <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:46 



 
Profiel   

Dank je
Fijn dat jullie het ook wel wat vinden :D

Mooie stijl heeft Fefa Koroleva

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:51 



 
Profiel   

Jis_ schreef
Oeh dat ziet er tof uit Seven!

Nice ook San! benieuwd naar het resultaat. Ik ga kijken naar Fefa, ken ik niet

Edit: Bijzondere en mooie stijl, beetje art nouveau <3

Ja, gaaf he! Ben er ook weg mee, terwijl ik normaal helemaal niet zo van al die tierelantijntjes ben, haha.

Thanks voor de complimenten! Nog wat huishouden doen en dan lekker verder kleuren :).

@Seven, ik vind de vorige achtergrond mooier, deze is heel donker. Maar ook nog niet af, natuurlijk. Ben benieuwd hoe je verder gaat :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:56 



 
Profiel   

@seven prachtig! Ik vind deze achtergrond een stuk mooier. :j hele sprekende koppies hebben ze.

@san87 mooi al! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Vandaag verder gewerkt aan mn vos. Schilderij stond al een aantal weken te verstoffen, ik ben een heel stuk verder gekomen vandaag. Verhoudingen zijn niet helemaal goed en de manier waarop ik de foto heb gemaakt werkt ook niet mee. :')

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:37 



 
Profiel   

Dank je jeika

Ik moet zeggen wauw ziet er al geweldig uit zeg mooie diepte in de vacht heb je gemaakt zo <3

San
Hij is een stuk lichter dan het blauwe daardoor alsnog besloten wat anders te doen nu de paarden met highlights etc geven volgende ronde en ik denk dat het dan meer 1 plaat word :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:43 



 
Profiel   

Seven schreef
Dank je jeika

Ik moet zeggen wauw ziet er al geweldig uit zeg mooie diepte in de vacht heb je gemaakt zo <3

San
Hij is een stuk lichter dan het blauwe daardoor alsnog besloten wat anders te doen nu de paarden met highlights etc geven volgende ronde en ik denk dat het dan meer 1 plaat word :D

Hij lijkt op mijn telefoon heel donker, vandaar mijn reactie :o.

Ik ben benieuwd, hoe dan ook zal ie mooi worden :j.

@Jeika, thanks!

Mooi, je vos :j. De vacht heb je heel mooi neergezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:51 



 
Profiel   

Die vos is echt een prachtig tafereel Jeika! Fijn los geschilderd en er zit echt snelheid in. Ga je er nog een achtergond bij maken? :) Knappe portetten ook!

Aangepaste achtergrond vind ik al mooier Seven. :j Het geheel is nog wel erg koel voor mijn gevoel. Zouden wat warmere tinten in de paarden en/of achtergrond nog helpen misschien?

Mooie start al San. Hoe groot wordt deze?
Een van mijn favoriete kunstenaars is Jackie Morris. Zij maakt prachtige aquarellen van wilde dieren (meestal voorkomend in Engeland) en werkt ook prachtig met bladgoud.

Oooh, Jis, wat een gave sperwer. Een van m’n favo vogels. Ik heb er wel eens een jonge in huis gehad. Die greep mis op een duif en schoot zo m’n openstaande voordeur door, záp de huiskamer in. 8)7 Was wel ff spannend op ‘m naar buiten te krijgen. Tweede achtergrond vind ik veel mooier, met een vage suggestie van bos en het donkere geeft veel meer diepte. Benieuwd hoe hij uitpakt!

Ik heb weer een plaat voor m’n boek af, de negende. *\o/* Maar ik hou ‘t nog even mooi ‘offline’, dat voelt prettiger als het nog zo in wording is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:56 



 
Profiel   

@Elanor, bedankt :D! Het is A4 formaat, ik heb eerst een schets gemaakt van hoe ik het wilde hebben, e.e.a. uitgeprobeerd, nu voor t echie :D.

Goed bezig met je platen +:)+. Ik ben benieuwd wanneer t zover is! Jackie Morris ken ik niet, net even gegoogled en zij maakt idd mooi werk :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:11 



 
Profiel   

Oehhhh ik volg! Als ik iets heb gemaakt zal ik het zeker hier posten als dar mag, maar ik kan me niet houden aan uitdagingen. Ik kan het gewoon niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:36 



 
Profiel   

LoveGlove schreef
Oehhhh ik volg! Als ik iets heb gemaakt zal ik het zeker hier posten als dar mag, maar ik kan me niet houden aan uitdagingen. Ik kan het gewoon niet :')


Hetzelfde hier :') Ik ging vandaag beginnen aan een tekening, zei ik tegen mezelf :+
Ja uhm, niet eens mijn tekenboek geopend

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:47 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
LoveGlove schreef
Oehhhh ik volg! Als ik iets heb gemaakt zal ik het zeker hier posten als dar mag, maar ik kan me niet houden aan uitdagingen. Ik kan het gewoon niet :')


Hetzelfde hier :') Ik ging vandaag beginnen aan een tekening, zei ik tegen mezelf :+
Ja uhm, niet eens mijn tekenboek geopend

Het begint bij de gedachte, toch :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:50 



 
Profiel   

Oké ik heb voor mezelf wat tekeningen uitgekozen die ik morgen (of vanavond) graag wil gaan na tekenen :D Ik heb helaas al een jaar niet meer getekend, dus we zullen zien := Ik kan zelf wel wat bedenken, maar nooit uitvoeren :+
Dus dan voor nu even oefenen met na maak :D

Willen jullie helpen door mij er aan te herinneren? :D (of te motiveren :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:07 



 
Profiel   

Ik heb superveel verf ideetjes <<)

Morgen ga ik eens kijken of ik iets kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:50 



 
Profiel   

Ja dat denk ik ook Eleanor er moeten nog wat warme tinten in heb er al wel wat oker geel in zitten maar valt nog niet erg op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:52 



 
Profiel   

Yay, plaat nummer 10 is af. *\o/* Best een worsteling deze, lastig lijf én halverwege heb ik de hele kop weer weggeschilderd om die overnieuw te doen. Bijna het bijltje erbij neergegooid. :Y) Maar toch door de ‘ugly state’ gebuffeld en dat was een goede keuze, ben heel tevreden met het resultaat. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 15:40 



 
Profiel   

Ik heb mijn tekening af :D
Het is mijn aller eerste portret. En ook de eerste keer sinds een jaar, dus als je het daar mee vergelijkt ben ik heel blij <3
Natuurlijk kan er heel wat verbeterd worden, dat zie ik zelf ook. Maar voor deze keer ben ik er heel blij mee

Daarnaast vind ik het ontzettend eng om dit te delen, dus dat is ook weer een stap *\o/*

[ img ]


Morgen maak ik ook nog een foto in daglicht ;)
Het is overigens expres als een schets getekend

Bokt upload maakt het niet heel veel beter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 16:56 



 
Profiel   

Welke kleur potloden gebruiken jullie overigens? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 18:19 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Welke kleur potloden gebruiken jullie overigens? :)

Potloden van de action :+

Ik heb wel pastel en aquarelpotloden van bruynzeel. En ook wat kleurpotloden, maar ik heb goede en slechte kwaliteit. Die van de action die ik noemde zijn verbazinwekkend goed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 18:24 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Welke kleur potloden gebruiken jullie overigens? :)

Momenteel zwart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 18:25 



 
Profiel   

Leuk appeltje_1 :) heb je spider-man no way home al gezien? :D

Ik heb weer verder gewerkt aan het vossenschilderij. Konijntje vind ik zo goed als af zo. Ik weet nog niet zo goed wat ik met de achtergrond moet. :o[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:59 



 
Profiel   

Konijn is tof gelukt +:)+. Voor achtergronden moet je niet bij mij zijn, die maak ik nooit :)).

[ img ]

Mijn eerste voor 2022 is af :D.

[ img ]

De tweede is in de maak. Een kleintje in kleur om daar weer in te komen :D. Dit wordt een boekenlegger voor mezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:41 



 
Profiel   

Zo leuk dat er dit jaar weer een topic is :D mijn doel is überhaupt tekenen dus ik hoop hier af en toe wat te kunnen laten zien. En anders geniet ik mee van jullie werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:50 



 
Profiel   

Ook een beetje gemotiveerd door dit topic om in elk geval 1 keer hier een tekening te laten zien, ben ik vandaag begonnen met een nieuwe tekening. Nog niet af, maar ik ben tot dusver best tevreden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 18:37 



 
Profiel   

Appeltje
Mooie spiderman

Kleurpotloden die ik gebruik zijn van derwent

Jeika
Je konijn is ookal zo mooi je stijl.spteekt me hier ook weer heel erg aan :j

Mooi San
Ik hou van het kitscherige van het hartje doet me denken aan een poëziealbum sticker <3 dat klinkt misschien wat kinderachtig maar voor mij heeft dat ook een warm gevoel van jeugdsentiment :j


Mooi myrsky dat neusje ziet er al heel goed uit

Ik moet wachten tot m'n olie wat gedroogd is dus maar een werkje voor tussendoor. Dus weer eens m'n derwents uit het stof getrokken en aan een a4 kleurpotlood portretje van 1 van m'n eigen dames begonnen
Papier kleur is een mais/crème van pastelmat en foto is bij vreselijk geel kunst licht gemaakt :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:38 



 
Profiel   

Vandaag verder gegaan met het portret


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 21 [ 519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen