Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[WIP] [SCH] Herfst en Winter tafereeltje

 
Profiel   

Sky_As schreef
Ik heb echt een zwak voor roodborstjes, en deze is ook echt heel mooi/gaaf. Voor mij zouden de kleuren misschien nog iets anders mogen (misschien komt dat omdat het een foto is en de kleuren natuurlijk altijd anders uit komen dan in het echt), maar nu zou het qua kleuren (niet qua snavel/bouw natuurlijk) ook bijna een ijsvogeltje kunnen zijn, misschien komt dat door de glans ofzo. Ik vind het oranje /bruin altijd zo mooi bij een roodborstje, echt een herfstvogeltje om te zien.

Hij zou ook heel gaaf in een drieluik staan!


Heb er een paar uur aan gezeten. Snavel, vooral onderkant, vond ik nog wat te grof, dat een beetje aangepast en overal meer laagjes kleur. Straks komen er nog wat (dikke) druppels op de borst bij.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:39 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:40 



 
Profiel   

Prachtig! Verkoop je ook wel eens werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:48 



 
Profiel   

Dank je anca! :):)

Ja zeker Sky, maar ik ben nu even aan het verzamelen voor de Expositie dus niks gaat er voor weg nu maar komen wel te koop te hangen daar.
Mocht je interesse hebben in het Roodborstje als hij af is dan kun je me een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:21 



 
Profiel   

Weer een beetje verder, het zoeken naar een mooie wazige achtergrond is nog niet klaar maar gaat de goede kant op. De Pimpelmeesjes hebben ook nog wat verf gekregen, ook nog niet klaar

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen