Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 183 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 194  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Schilderen op nummer

 
Profiel   

Die draak in de fles staat ook nog op mijn verlanglijstje; die is zo leuk! <3
De andere motieven uit de serie zijn me te zoetsappig. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:53 



 
Profiel   

Update:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 01:06 



 
Profiel   

Hier zie je goed hoe ik van achter naar voor (dus de achtergrond het eerst) en van rechts naar links werk:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:15 



 
Profiel   

Ik heb met kerst de kabouter van de fantasie collectie van Schipper gekregen, heel blij mee <3 Ik heb net mijn 5-luik ons bos af dus dat komt mooi uit :D Ik heb ook de paintmaster erbij gekregen, ik hoop dat het dan ook gemakkelijker schildert. Had ik al heel vaak naar gekeken, leek me altijd wel handig zodat je niet met je hand op het schilderij ligt. Ik wil nog wel eens een vlekje maken als er per ongeluk wat verf op mijn hand terecht komt, natuurlijk precies op een plek zodat ik het op het doek smeer.... Als het goed is dan smeer ik het vanaf nu op de paintmaster :') :+


[ img ]

Ik zie trouwens dat deze wel redelijk gemakkelijk is qua wat voor- en achtergrond is, ik denk dat ik nu ook een keer eerst de achtergrond en dan de voorgrond ga doen, zien of dat verschil maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 14:42 



 
Profiel   

Hoi!

Omdat ik al een tijdje met een hersenschudding zit, ben ik op zoek naar een leuke bezigheid.
Maar zie schilderijen met hele kleine vlakjes langs komen. Is het echt priegelwerk? Ik moet me niet te veel concentreren zeg maar. Een legpuzzel maken is op moment te intensief, dus vraag me af of dit wel geschikt zou zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:44 



 
Profiel   

Dan gok ik dat het teveel concentratie vergt, voor mooie schilderijen is het echt wel flink priegelwerk.
Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:48 



 
Profiel   

Ik denk ook niet dat dit dan geschikt is voor jou momenteel helaas... Ook grotere vakjes vergen bij mij in ieder geval alsnog concentratie. Wel balen zeg een hersenschudding, beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:19 



 
Profiel   

Bedankt voor de snelle reacties, jammer, maar dacht ik al... Bewaren we dit voor over een tijdje! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:45 



 
Profiel   

Ik krijg voor mijn verjaardag een nieuwe schilderen op nummer <3 Heb de andere bijna af.
Nu heb ik alleen nieuwe penselen nodig. Die van mij zijn nu weer bijna allemaal gespleten en niet meer fijn om te gebruiken. Welke gebruiken jullie? En hoe zorgen jullie ervoor dat ze mooi blijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 22:27 



 
Profiel   

Het heeft even geduurd maar hij is klaar! Nog 2 weekjes wachten en dan kunnen we weer met een nieuwe bezig <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:56 



 
Profiel   

Veertje die is echt heel mooi! <3

Ben met deze bezig, gekregen van een vriendin. Weet nog niet wat ik er van vind haha.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:57 



 
Profiel   

Veertje, wow, het is gewoon net echt!!! Knap werk hoor! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:05 



 
Profiel   

Bedankt allebei! Ben er onwijs blij mee. Nu nog een mooie lijst vinden waar die in kan zodat die een mooi plekje kan krijgen :D

@Moniek, hij is redelijk 'simpel' qua schilderwerk of niet? Misschien als die af is dat je dan wat beter kunt zien wat het effect is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:37 



 
Profiel   

Heel mooi geworden veertje, die schipper schilderijen zijn toch wel de moeite waard hoor, wat een resultaat geven die <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:50 



 
Profiel   

Vandaag begonnen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:25 



 
Profiel   

Oh gaaf zeg! Wat voor 1 gaat dat worden? Ziet er nu al mooi uit.

Ik kan na aankomend weekend eindelijk weer schilderen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:29 



 
Profiel   

Dit gaat hem worden

[ img ]


Vanmorgen weer een stuk gedaan, vergeten een foto te maken :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:06 



 
Profiel   

Ik kan weer gaan schilderen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:49 



 
Profiel   

Het meisje en haar paard was vorige week al klaar :P
Heb geen update geplaatst omdat zij misschien op bokt kan zitten


[ img ]


Gister weer een schilderij binnen gekregen.
Nu maar 16 kleuren

[ img ]


Petekind ook aan het schilderen/ tekenen gezet *D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 02:45 



 
Profiel   

Stille meelezer hier, hoe gaat het nu met alle werken?
Zo gaaf om ze allemaal te zien :):)

Heb stiekem er ook 1 besteld om te gaan proberen.. Wel een simpele via bol.com, eerst maar eens 1 afmaken voor ik er echt geld in ga investeren :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 17:48 



 
Profiel   

@Sabine, mooi geworden!

@salatiga, Wat leuk dat je er ook 1 besteld hebt! Welke krijg je binnen?

Ik ben begonnen met mijn 5 luik. Zit nog tot zondag in quarantaine dus ik hoop nog wel een paar uurtjes ermee bezig te gaan. Vanmiddag begonnen met het onderste gedeelte, vanavond denk ik nog weer eventjes verder :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 18:14 



 
Profiel   

Ik lig even stil, merk dat ik verkeerd ga zitten en in het donker in de avonden is dat echt niet te doen. Heb al last van shcouders door kantoorbaan, dus wil dat niet extra belasten thuis. zal van t voorjaar wel weer meer komen, als t dan in de avonden weer langer licht is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 18:26 



 
Profiel   

Heel benieuwd hoe die wordt veerle! Hangt de vorige 5 luik al? Zo komt quarantaine toch nog goed uit :')

Ik had eerst een olifant besteld maar die heeft spontaan een levertijd van 1-3 weken dus denk dat dat een Chinese gaat zijn oid... -O-
Dus heb nu deze Schotse Hooglander besteld <3

[ img ]

Vandaag binnen gekregen dus kan nu gelijk een begin maken!

Ah jammer Wendy! Ik ga ook aan tafel schilderen dus hoop dat ik niet al te veel last er van ga krijgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 22:33 



 
Profiel   

Oh gaaf zeg die Schotse Hooglander! Zo iets zou ik ook nog wel op mijn kamer willen hebben :D

Vorige was een 3luik, hangt nog niet. Nog teveel aan het twijfelen welke lijst ik erbij wil kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 14:53 



 
Profiel   

Ik heb net eindelijk mijn 4e cupcake af gemaakt :+: een jaar bezig geweest :')

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 22:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 183 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 194  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen