Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2023

 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties. :)

@kwal wat een leuke pluizenbolletjes worden het zo. <3 Mooie achtergrond ook.
@saskiaB ben benieuwd naar het eindresultaat! Vind vooral het oog erg mooi.

[ img ]
[ img ]
Ik ook weer aan het tekenen geslagen vandaag. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 14:30 



 
Profiel   

Wauw wat gaaf allemaal! Heel mooi!

Ik teken m'n hele leven al, maar na m'n puberteit is het veel minder geworden helaas... Maar ik wil mij wel graag melden! Misschien geeft dit goede motivatie de hobby weer op te pakken!

Ik zal zo eens wat voorbeelden tevoorschijn toveren :) Ik ben lang niet zo goed als jullie :'), Maar misschien kan ik veel leren hier!

Voor nu even wat screenshots van m'n insta. Ik tekende vroeger alleen paarden maar nu soms portretten en andere dieren. Deze zijn al oud (+-2 jaar) en wil thuis aan iets nieuws gaan beginnen.


[ img ]


[ img ]

Voor het eerst wezen krijten toen;
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 14:53 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
_San87_ schreef
Ik ben nog steeds niet aan het kleuren, er komt steeds wat tussen :. Hond ziek, nichtje die geemigreerd is, huis kopen, hoop stress en tijd :').

Dit weekend houd ik me voor een begin te maken, in kleur :D.


Gefeliciteerd met de aankoop van je huis. Moet je straks nog klussen of is het al instapklaar?

Leuke musjes kwal!

Ik ben ondertussen net begonnen met een nieuw portretje, ben wel afgeweken van m'n standaard vierkant.
[ [url=m/2WZXGJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Instapklaar _O_. We zullen uiteindelijk wel wat gaan schilderen, nu is alles wit beneden. Maar dat heeft geen prioriteit. We gaan eerst lekker wonen en dan kijken wat we gaan doen :D. En ik heb ook een tekenkamer, dan. Of ja, werkkamer/tekenkamer, haha.

Wat een leukerd al <3.

@Jeika, mooi weer :j.

@Oskarrino, welkom :D. Die ballerina is echt super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:19 



 
Profiel   

Ik ben begonnen met Auroch vanavond *\o/*. Blij dat t morgen weekend is en ik daglicht heb. Kunstlicht vertekent en spiegelt, vind t niks :)).

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:28 



 

CRIPPY <3 <3 Ben zoooo benieuwd <3

Oskarrino: helemaal geen slechte werken hoor! Ik vind je tweede heel mooi! En gewoon blijven oefenen, kijken, leren, dan word je vanzelf steeds beter!

Toffe tekeningen weer, Jeika!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:31 



 
Profiel   

Mkango schreef
CRIPPY <3 <3 Ben zoooo benieuwd <3

Oskarrino: helemaal geen slechte werken hoor! Ik vind je tweede heel mooi! En gewoon blijven oefenen, kijken, leren, dan word je vanzelf steeds beter!

Toffe tekeningen weer, Jeika!

Hihi, Crippy :P. Morgen in daglicht weer verder, kleurt toch fijner :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:55 



 
Profiel   

Een tekenkamer, heerlijk en een echte luxe!

Ik heb ook het geluk dat zowel m'n man als ik een extra eigen kamer hebben. Als we beide thuis werken hebben we geen last van elkaar én we kunnen er onze eigen spullen laten staan. Hij z'n platen, ik m'n schilderspullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:59 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
Een tekenkamer, heerlijk en een echte luxe!

Ik heb ook het geluk dat zowel m'n man als ik een extra eigen kamer hebben. Als we beide thuis werken hebben we geen last van elkaar én we kunnen er onze eigen spullen laten staan. Hij z'n platen, ik m'n schilderspullen.

Ja, daar verheug ik me echt op :D. Nu ligt het allemaal op de eettafel en dat functioneert ook, maar is gewoon niet ideaal.

Lekker hoor, een eigen plek :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:57 



 
Profiel   

[ img ]

Klein stukje verder, de zon schijnt tekent een stuk prettiger :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:36 



 

:+: :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:41 



 
Profiel   

_San87_ schreef
[ [url=m/2edVxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klein stukje verder, de zon schijnt tekent een stuk prettiger :D.


Deze wordt al super gaaf!


Oskarrino schreef
Wauw wat gaaf allemaal! Heel mooi!

Ik teken m'n hele leven al, maar na m'n puberteit is het veel minder geworden helaas... Maar ik wil mij wel graag melden! Misschien geeft dit goede motivatie de hobby weer op te pakken!

Ik zal zo eens wat voorbeelden tevoorschijn toveren :) Ik ben lang niet zo goed als jullie :'), Maar misschien kan ik veel leren hier!

Voor nu even wat screenshots van m'n insta. Ik tekende vroeger alleen paarden maar nu soms portretten en andere dieren. Deze zijn al oud (+-2 jaar) en wil thuis aan iets nieuws gaan beginnen.


[ [url=m/fNAHVa.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/4mRh7s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor het eerst wezen krijten toen;
[ [url=m/0Poaxk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf dat je ook weer begint! Ik vind vooral je tweede heel erg tof! :j


Jeika schreef
Bedankt voor de leuke reacties. :)

@kwal wat een leuke pluizenbolletjes worden het zo. <3 Mooie achtergrond ook.
@saskiaB ben benieuwd naar het eindresultaat! Vind vooral het oog erg mooi.

[ [url=m/S9v7y5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TBZ9fP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ook weer aan het tekenen geslagen vandaag. :)


Hele heldere portretten zonder overdreven veel details, ik ga hier proberen een voorbeeld aan te nemen!


SaskiaB schreef
_San87_ schreef
Ik ben nog steeds niet aan het kleuren, er komt steeds wat tussen :. Hond ziek, nichtje die geemigreerd is, huis kopen, hoop stress en tijd :').

Dit weekend houd ik me voor een begin te maken, in kleur :D.


Gefeliciteerd met de aankoop van je huis. Moet je straks nog klussen of is het al instapklaar?

Leuke musjes kwal!

Ik ben ondertussen net begonnen met een nieuw portretje, ben wel afgeweken van m'n standaard vierkant.
[ [url=m/2WZXGJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ben heel benieuwd! Vind het oog al erg sprekend!

Vandaag weer even verder aan de musjes na ze even te hebben laten liggen, linker vind ik voor nu af, misschien dat ik er anders over denk als ik de andere twee klaar heb :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 18:21 



 
Profiel   

Oeh, de eerste is al lekker fluffy, Kwal :D. Mooie kleuren ook, zo.

[ img ]
Mijn meest recente Auroch-update.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:16 



 
Profiel   

Thanks! Ik vond het eerst heel lastig maar heb nu beter de slag te pakken *D

Ik vind pastel altijd zo gaaf! Het lukte me alleen nooit… Misschien toch maar eens wat spul bestellen en het eens gaan proberen nu ik opnieuw creatief ben ontwaakt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:34 



 
Profiel   

Ik vind pastel gaaf om te zien, maar die bende... Trekt me niet echt :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:45 



 
Profiel   

@oskarrino welkom!! :) wat leuk dat je het tekenen weer wil oppakken. Ben benieuwd naar wat je gaat creëren, je oudere werkjes zijn iig al veelbelovend. :)
@san ontzettend gaaf weer.! Wat voor potloden gebruik je?
@kwal Jaa wat schattig is ie geworden <3 ga zo door!

[ img ]
Nog een portretje. Niet m’n favoriet, maar ach. :D wil morgen weer oefenen met olieverf.

[ img ]
[ img ]
Heb deze 2 opzetjes nog staan, dit zijn mn eerste pogingen tot schilderen in laagjes en alles wat daarbij hoort. :+ geef mij maar acryl hoor haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:56 



 
Profiel   

Thanks, Jeika. Ik gebruik Derwent coloursoft potloden.

Leuke werken, die tweede vind ik tof :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:16 



 
Profiel   

Bedankt!
[ img ]
Klein stukje verder. Gewerkt aan het hoofd van de bonte. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:35 



 
Profiel   

Zo moest even terug lezen :D

San
Wat een gedoe altijd he als je wil tekenen en er komt steeds iets tussen door. Heel herkenbaar. Maar een jieuw huis en nieuwe teken plek is wel echt heel fijn.

Saskia
Wat een mooie opzet al ben benieuwd hoe je verder gaat

Jeika
Ik geniet altijd van nou "schetsen"

Oskarrino
Motivation krijg je hier zeker dus dat moet goed komen
Mooi werk al je ballerina is mijn favoriet <3

San
Prachtig zoals altijd <3

Hier ook een eigen kamer voor tekenen en m'n werk wat fijn is dat alles even afsluiten en toch is alles veilig voor nieuwsgierig katten of kinderen :=

Kwal
Wat een heerlijke bolletjes worden het :D

San pastel is geen bende toch :D
Het geeft hier niet veel meer troep dan de kleur potloden zeker niet op pastelmat dat stoft vrijwel niets

Jeika
Prachtig weer, je werk doet me bij de paarden denken aan een vrouw die ik volg op insta, kan even niet vinden hoe ze heet :=

Heel mooi je paarden die losses toets maakt het helemaal jou werk <3

Ik heb m'n kleurpotloden er weer eens bij gepakt( nouja ik kwam twee blikken tegen met het kasten uitruimen) maar toen kwam ik er achter dat ik in beide geen zwart had zitten nouja toch gewoon proberen. Het lukte niet overal mooi kwa contrast dus dan maar een pastel potlood zwart er bij. Nu is het mixed media :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:40 



 
Profiel   

Seven schreef
Ik heb m'n kleurpotloden er weer eens bij gepakt( nouja ik kwam twee blikken tegen met het kasten uitruimen) maar toen kwam ik er achter dat ik in beide geen zwart had zitten nouja toch gewoon proberen. Het lukte niet overal mooi kwa contrast dus dan maar een pastel potlood zwart er bij. Nu is het mixed media :=

[ [url=m/p95lcS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nou die mixed media gaat je ook weer prima af zo te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:06 



 
Profiel   

Thanks, Seven :D. Ik verheug me inderdaad ook op een eigen tekenplek, heerlijk!

Ik gebruikte pastel vroegah alleen op papier, dus geen idee of pastelmat veel verschil geeft :D. Ik vond t altijd maar een stoffig gedoe, die krijtjes en potloden. Kleurpotloden geven bij mij helemaal geen troep. Op slijpsel in een bakje na.

Levert kleurpotlood in combi met pastel niet een rare glans op? Tekening ziet er wel goed uit, iig :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:08 



 
Profiel   

_San87_ schreef
[ [url=m/nUcr6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn meest recente Auroch-update.


Weer een prachtig begin San, jouw stijl is zo specifiek. Volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar op welk papier werk jij doorgaans met de kleurpotloden? Heb jij van Derwent coloursoft potloden zo'n grote kist van 72 stuks? Of werk jij met een kleinere set.


Laatst bijgewerkt door henny_w op 30-01-23 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:09 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Thanks, Seven :D. Ik verheug me inderdaad ook op een eigen tekenplek, heerlijk!

Ik gebruikte pastel vroegah alleen op papier, dus geen idee of pastelmat veel verschil geeft :D. Ik vond t altijd maar een stoffig gedoe, die krijtjes en potloden. Kleurpotloden geven bij mij helemaal geen troep. Op slijpsel in een bakje na.

Levert kleurpotlood in combi met pastel niet een rare glans op? Tekening ziet er wel goed uit, iig :j.


Als iemand die pastel ook echt jaren afgezworen heeft vanwege de troep die het geeft: pastelmat maakt echt een flink verschil met normaal papier qua zooi :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:35 



 
Profiel   

Theseus schreef
Als iemand die pastel ook echt jaren afgezworen heeft vanwege de troep die het geeft: pastelmat maakt echt een flink verschil met normaal papier qua zooi :j


De laatste tekening die ik gemaakt heb was ook met pastelpotlood en krijtjes op pastelmat. Een verademing vergeleken met de andere papiersoorten die ik eerder gebruikte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:48 



 
Profiel   

henny_w schreef
_San87_ schreef
[ [url=m/nUcr6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn meest recente Auroch-update.


Weer een prachtig begin San, jouw stijl is zo specifiek. Volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar op welk papier werk jij doorgaans met de kleurpotloden? Heb jij van Derwent coloursoft potloden zo'n grote kist van 72 stuks? Of werk jij met een kleinere set.

Thanks :D. Ik ben fan van Hahnemuhle britannia satine, die pak ik eigenlijk altijd. En ik heb inderdaad de grote set :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:44 



 
Profiel   

Theseus schreef
_San87_ schreef
Thanks, Seven :D. Ik verheug me inderdaad ook op een eigen tekenplek, heerlijk!

Ik gebruikte pastel vroegah alleen op papier, dus geen idee of pastelmat veel verschil geeft :D. Ik vond t altijd maar een stoffig gedoe, die krijtjes en potloden. Kleurpotloden geven bij mij helemaal geen troep. Op slijpsel in een bakje na.

Levert kleurpotlood in combi met pastel niet een rare glans op? Tekening ziet er wel goed uit, iig :j.


Als iemand die pastel ook echt jaren afgezworen heeft vanwege de troep die het geeft: pastelmat maakt echt een flink verschil met normaal papier qua zooi :j

Misschien nog eens testen, maar ik ben dusdanig fan van kleurpotlood dat ik t eigenlijk wel prima vind zo :)).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen