Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aanmeldtopic BoktKunstBokaal 2023

 
Profiel   

Wat een mooie edities zijn er al geweest bij de BoktKunstBokaal, telkens staan wij versteld van de kunstwerken die worden ingestuurd door jullie. Van professionals tot hobbyisten en van speciaal voor de Bokaal gemaakt tot al een jaar op de plank. Ook dit jaar kunnen we natuurlijk niet achter blijven. Daarom hierbij het aanmeldtopic voor;

De BoktKunstBokaal 2023


Informatie.
Regelmatig komt er op [UK] Uit de Kunst kunst voorbij welke zo mooi of speciaal is dat het zonde is dat Bokkers het maar een enkele keer zien. Vanuit het gebruikers is het idee van de BoktKunstBokaal ontstaan om deze kunstwerken beter uit te lichten en in dit topic te laten stralen. Deze wedstrijd is voor en door Bokkers zoals jullie het gewend zijn van de veulenverkiezing, alleen dan met eigen gemaakte kunstwerken.

In 2022 hebben we de derde editie van de BoktKunstBokaal gehad en hier zijn weer twee enorm gave winnaars uitgekomen. Deze zijn nog altijd te bezichtigen in de Hall Of Fame. Welke kunstwerken zullen dit jaar toegevoegd gaan worden?

Om het zo eerlijk mogelijk te houden is de wedstrijd gesplitst in 2D en 3D kunst, beide aanmeldingen mogen in dit topic. Lees vooral de regels door voordat je een kunstwerk opgeeft.
Pak de kleurpotloden, boetseerklei en digitale pennen maar uit de kast en meldt je snel aan!

De categorieën waarvoor je het werk kan opgeven zijn.
- 2D kunst
- 3D kunst

Regels voor opgave.
  • Alle kunst moet paard gerelateerd zijn, is de kunst abstract geef dan een kleine uitleg wat er te zien is.
  • Opgeven kan van 7 februari t/m 1 maart 2022 om 12:00 uur (middaguur).
  • De persoon die het werk opgeeft, moet deze ook zelf gemaakt hebben.
  • Het is toegestaan om een kleine beschrijving van het kunstwerk te geven. Zoals het vermelden van de gebruikte materialen of een achtergrond verhaal.
  • Er kan per persoon maximaal 1 kunstwerk opgegeven worden.
  • Is het werk gebaseerd op het werk van een andere Bokker? Vraag je dan af of het eerlijk is om met dit werk mee te doen.
  • Het kunstwerk mag niet ouder zijn dan 1 jaar na sluiting van het vorige aanmeldtopic. Het moet dus gemaakt zijn tussen 1 maart 2022 en 1 maart 2023.
  • Berichten die niets met de aanmelding te maken hebben ("oh wat een leuk kunstwerk" etc.) worden verwijderd uit het aanmeldtopic om het hier zo overzichtelijk mogelijk te houden.
  • Na het verlopen van de opgave periode wordt dit topic gesloten en komt er een nieuw topic met alle namen van de opgegeven kunstwerken en de bijbehorende Bokkers.
    Hier kan dan uit gekozen worden.
  • Met het plaatsen van je foto in het opgavetopic geef je aan dat je toestemming hebt van de fotograaf om de foto te gebruiken en dat de foto door Bokt gebruikt mag worden voor volgende edities van de BoktKunstBokaal, de Hall Of Fame of voor de Bokt Wiki.
  • Vragen of opmerkingen kunnen via PB naar Muiz.
  • Verdenk je iemand van vals spel? Neem dan vooral contact op met een moderator.

Het BoktKunstBokaal team wenst iedereen veel knutsel, teken en verf plezier. We kijken uit naar de inzendingen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 23:07 



 
Profiel   

Ik trap af in de categorie 3D kunst


[ img ]


Cremello Merrie met glittermanen

30 cm groot, gemaakt van genaaldvilte merinowol en ijzerdraad
Dankzij het frame van staaldraad kan ze in alle houdingen gezet worden, bijvoorbeeld steigerend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 23:58 



 
Profiel   

Dan trap ik de categorie 2D af :D.

[ img ]

Make it a memory...
31 x 49 cm, Derwent coloursoft kleurpotloden op Hahnemuhle papier.

Dit werk is in de zomer van 2022 speciaal gemaakt voor de Storytellers exhibition die op De Paardenkamp georganiseerd werd i.s.m. Paard Verzameld. Dit zijn Koos en La Bamba, inwoners van De Paardenkamp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:25 



 

Alpinista en Luke Morris terwijl ze als eerste over de streep komen in de Großer Preis von Berlin

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:42 



 
Profiel   

Aquarel met kleurpotlood
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:10 



 
Profiel   

Categorie 3D, pyrografie op berkenhout van 20 cm groot (zelf gezaagd). Merrie en veulen, in een soort yin yang opstelling.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:27 



 
Profiel   

Love2love
Een pastel tekening speciaal voor de amazone die dit paard voor ons rijd als kadootje (welke ze nog niet heeft gehad :Y) )
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 17:03 



 
Profiel   

Ik doe graag mee in de categorie 3D met mijn custom My Little Pony “Stitch” Ik heb haar gemaakt in augustus 2022. :)

Deze pony is gemaakt van een oude My Little Pony uit de eerste generatie. Ik heb haar bewerkt met Iredescent verf en daarna Stitch erop geschilderd als cutiemark. Haar manen en haar staart bevatten 3 kleuren nieuw nylonhaar, wat ik ook zelf erin heb gezet.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 19:00 



 
Profiel   

[ img ]
Met deze doe ik graag mee. Ik heb het vandaag gemaakt omdat ik ook wel graag mee wilde doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 15:13 



 
Profiel   

Ik zou graag meedoen met deze aquarel in de categorie 2D :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 00:28 



 
Profiel   

Ik doe ook weer heel graag mee!

Categorie 3D

Fore-edge painting en boek herbonden.

[ img ]

Dit was een paperback editie van de Paardenfluisteraar. Ik heb hier weer een fore-edge painting op gemaakt. Daarnaast heb ik het ook een hele nieuwe kaft gemaakt en deze bekleedt met skaileer en gefoilt.
Het boek heeft daarnaast ook diverse tekeningen binnen in gekregen en ik heb er een bijpassende slipcase bij gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 12:57 



 
Profiel   

Ik doe graag mee in de categorie 2d

Softpastel op suedeboard
In opdracht van bokker Seven, haar Foto en paard.

Mighty

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 21:39 



 
Profiel   

Categorie 2D; 'Miep' van Bokker Vientje

30x24 met olieverf

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 11:42 



 
Profiel   

Categorie 3D met bevestiging van mod; Horse&Hare
Van digitaal gemaakt ontwerp gebaseerd op eigen gemaakte idee schetsen naar lino-snede (A4 formaat) en afdruk op banner van textiel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 17:41 



 
Profiel   

Categorie 3D

Micro gehaakt paardje met een 0,35mm haaknaald en naaigaren naar het patroon van Heidi Bears.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:13 



 
Profiel   

Doe graag in de categorie 2d

Tekening in 2022 digitaal geschilderd.

Tiemen v d H.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:26 



 
Profiel   

Ik die graag mee in de categorie 3D.
‘Rijtje ponybillen’ in keramiek met glazuur.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 13:45 



 
Profiel   

Ik wil met deze graag meedoen in de categorie 2D.
Mijn eigen jonge Haflinger Pablo getekend met slechts 1 grijs potlood in 2 uur tijd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 15:30 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ik doe mee met mijn cowboy schilderij voor de categorie 2D :D
Olieverf op doek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 22:33 



 
Profiel   

Op de valreep doe ik ook nog graag mee in de categorie 2D
Acryl op paneel 40x50 cm.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 09:14 



 
Profiel   

Categorie 2D

[ img ]

“Spirit”
Kleurpotloden op A5 (15x21 cm)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 18:14 



 
Profiel   

Grote Weide Wereld, 2022.
75x110cm met aquarel, een levensgroot veulen volledig afgebeeld met behulp van eveneens levensgrote insecten in verschillende stadia van hun cyclus. Wie weet heb je 'm zien staan op de expositie van Paard Verzameld en de Paardenkamp afgelopen zomer :-)
[ img ]

[detail van het hoofd/voorbenen]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 21:07 



 
Profiel   

Here we gooooo! [ img ]


Trekpaard, Fineliners

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 21:10 



 
Profiel   

Het paard van een bokker waar ze enorm veel mee bereikt heeft, meer dan menig ander bereikt zou hebben in pastel. :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 21:53 



 
Profiel   

[ img ]

Ik wil graag mijn duttende eenhoorn en tapir toevoegen aan deze gallerij van gave inzendingen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 21:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen