Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2023

 
Profiel   

Jis_ schreef
Het vrouwtje heeft ook haar vorm gekregen en zit lekker te chillen :D nog een dagje werk ongeveer en dan is het klaar.


[ [url=m/E6bJ8f.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:31 



 
Profiel   

[ img ]
Stukkie verder :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:10 



 

Kijk dat koppie nou <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:39 



 
Profiel   

Seven schreef
*\o/* veulen foto
[ [url=m/163roD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hey daisyree
Leuk dat je er bent.
Weet niet of je me hier ook herkend maar hoi (marjolein dus :D )



Hi!
Haha nou ik herken je als Seven, wist niet dat je Marjolein bent. Dus linkje gelegd. Dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:42 



 
Profiel   

Oh bijlezen op mobiel is niet leuk merk ik al. Tijd om mijn laptop af te stoffen.

Ik zag hele gave ijsvogels. Tof Jis


En San echt respect wat jij met je potloden doet.

Die olifant, mooi. Zo dromerig en zacht.

[ img ]

Ik maakte deze vanavond. Ik had net kerst panpastel gekregen en dat wilde ik nu wel eens proberen.
Ik ben nog geen fan zeg maar. Uiteindelijk mijn doos krijt er nog maar bij gepakt. Uiteindelijk is het redelijk gelukt. Hij had wat meer contrast mogen hebben, maar mijn papier is verzadigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:48 



 
Profiel   

Thanks, Dais :D. Ik vind je roodborst super geworden, een lekker brutaal ventje. (In mijn hoofd is t een ventje :7.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:08 



 

Heel gaaf, Daisyree! Vind de pose en de kleuren heel mooi. :D

Mijn olifant is af *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:24 



 
Profiel   

Jis: :wow: Die kleuren van je ijsvogeltjes, wauw!

San: Flufffff. <3

Daisyree: Je roodborstje is supertof, zo expressief en lekker veel attitude :D

Mkango: :):) Ik vind 'm echt leuk geworden. De details zitten precies op de juiste plekken en trekken je oog er echt naartoe. Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:34 



 
Profiel   

Mkango schreef
Heel gaaf, Daisyree! Vind de pose en de kleuren heel mooi. :D

Mijn olifant is af *\o/*
[ Afbeelding ]

Oh hij is echt heel mooi <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:39 



 
Profiel   

Dank San!

Dank je Daisyree, mooi je Roodborst, dynamisch werk!

Je zet die wintervacht prachtig neer San, heel gaaf <3

Heel mooi Mkango!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:00 



 
Profiel   

Wilde nog een kleurrijke vogel toevoegen in mijn serie 'Vogels in Nederland'. Het rood en groen van de Groene specht is schitterend dus keus was snel gemaakt. <3

Het is een portretlinnen doekje van 40x40 en olieverf.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:40 



 

Ooooo, gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:40 



 
Profiel   

Oh die heb ik ook een keer gekleurd, prachtige vogels! Mooie opzet al!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:41 



 
Profiel   

Thanx! :D

Ja dat weet ik nog San.

Tijdje terug zag ik in een bos bij Baarn door de telescoop een juveniel met moeder op de grond op zoek naar voedsel, was zo vet! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:53 



 
Profiel   

Jullie gaan veel te hard voor mij creatievelingen, ik ga even mijn best doen met de bijleespost:

pagina 3:
Monody, hopelijk krijg je weer wat meer motivatie want wat je maakt is mooi. Vind je een daglichtlamp ook geen optie? Ik vind dat zelf een goed alternatief voor daglicht.

pagina 4:
Kaatastrof, ben je al aan het uitsnijden en drukken begonnen? Maak je dit eerst digitaal? En waar snijd je dan in uit? Ik ken alleen het linoleum van vroegah op school. Je andere werkjes vind ik ook leuk.
Jis, dat wordt weer prachtig, zo sfeervol al!

pagina 5:
jeika, ik vind jouw portretten echt megagaaf en dan ook nog mijn favoriet uit TWD als eerste <3 ik vind de gelijkenis van al jouw bekende portretten altijd zo treffend!
Seven, je dame is fantastisch mooi geworden.
Kwal, je musjes worden leuk! Hoe maak jij je achtergrond zo mooi wolkig?
SaskiaB, dat is weer een mooi begin, ben je er al verder mee?

pagina 6:
Jeika, hoe snel ga jij wel niet, ik ben jaloers.
Oskarrino, hartstikke leuk, lekker door tekenen en laten zien hier.
San, ja wat moet je daar nou van zeggen als superlatieven vaak tekort schieten, zó knap en zó eigen ook altijd. Leuk om je eerst een keer te zien schetsen ook.
Seven, mooi begin van de hond. Heb jij eigenlijk een voorkeur voor pastel of schilderen? Je schildert met olie he? Nooit met acryl?

pagina 7:
Mkango, prachtig, en bijzonder digitaal als ouwe muts snap ik daar echt niks van.
Vikawiek, ik ben fan van zo'n beetje alles wat jij maakt dus ook deze landschappen weer heel aantrekkelijk.
SaskiaB, leuk dat combineren van technieken en een heel mooi roodborstje waarbij de lichtturquoise (?) tint erom heen de kleuren mooi versterkt.
Jeika, ook kleurpotlood gaat je goed af zeg!

pagina 8:
Seven, wat een mooi meisje, proficiat, was jouw veulen van vorig jaar ook al niet zo'n knappe vos?
Kwal, je musjes worden leuk!
Blackbirb, wat een bijzonder kleurgebruik, erg mooi!
Kallipooh, supergaaf jouw fantasiedieren, ik hou er heel erg van en altijd prachtige uitvoering. Je kaart met hond vind ik ook heel mooi gemaakt.
Mkango, inmiddels is je olifant af zag ik maar de tussenstappen zijn erg leuk om te zien.
Jis, hoe lang laat je drogen tussen de schildersessies door? Je lijkt snel te gaan. Erg 'Jis' weer, leuk!

pagina 9:
San, wat een prachtige superfluf, heerlijk!
Daisyree, oh panpastel, ik heb de hele set maar ben ook nog niet echt fan. Wat voor papier heb jij gebruikt? Ik loop zelfs op pastelmat ook tegen de verzadiging aan en ook pastelpotlood pakt dan niet meer lekker, vooral de lichtere kleuren niet valt mij op. Ik vind jouw roodborst wel heel erg geslaagd trouwens, de kleuren van het hele werk zijn spot on!
Mkango, je olifant is super geworden, mooi zacht maar toch krachtig, knap!
Jis, leuk nog een vogel, erg benieuwd hoe je de kleuren van de specht in je eigen palet verwerkt.

Poeh ik ben weer bij, niemand weet voor hoe lang _O-

Zelf ben ik bezig met een hondenportret op 60 x 60 in acryl maar ik ben enorm aan het vechten met het linker (voor de kijkers rechter) oog. Dat is al 3x opnieuw gegaan en nog niet naar m'n zin. Nu nog iets te hoog en te bol. Het moet binnenkort af want ik heb ingeschreven voor een groepsexpositie (spannend!) en wilde daar o.a. dit doek voor af hebben.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:15 



 
Profiel   

Wat leuk een Expo Eva! Wordt mooi, :j lastig als een ding net even niet wil.

Hoe vroeger in het werk hoe korter ik wacht met de volgende laag. Is de verf wat dikker dan wacht ik ongeveer een week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:26 



 
Profiel   

Eva, wat betreft de achtergrond van de musjes: ik kies 3 kleuren (inclusief wit) uit, doe grote klodders op een palet, pak een grote platte kwast en pak dan wit met de kwast met een of beide kleuren er bij. Dan op het doek zetten, en zo vlak voor vlak de hele achtergond vullen.

Ik vind je hondenportret heel erg gaaf worden, en de ogen spreken enorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 14:14 



 
Profiel   

Jis
Prachtige ijsvogels al

San
Geweldig zo veel diepte in het haar <3

Daisyree
Dat dacht ik al hoi dus :D
Wat een heerlijk brutaal ventje is je roodborst <3

Mkango
Prachtig

Jis
Mooie start van je specht, ook zulke mooie vogels. Laatst de eer een bonte specht te zien in een boom die was druk bezig met een gat maken zo mooi om te zien <3

Eva
Een voorkeur goede vraag dat is echt maar net hoe m'n hoofd staat, als ik tijd en rust heb zit ik graag aan de olieverf en als ik kortere stukjes tijd heb pak ik veel liever pastel dan kan ik stukje voor stukje werken.
Ik maak ook wel een wat met acryl, zo heb ik de stal deur geschilderd met een groot paarden portret die is wel meer cartoonachtig. Dat was gewoon schetsen en gaan :Y) die deur is mega groot en ik stond er met de neus bovenop ben blij dat het op een paard is gaan lijken :+
Even foto van onze ruiter gejat :Y)
[ img ]

We hadden hiervoor inderdaad een vos hengst uit deze moeder.

Mooi schilderij al, border collie?
Oog stoort me niet gelijk, de mond kijk ik wat raar naar maar dat komt door de aftekening en de zwarte lip daarnaast. Maar die tong wauw die is geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 15:01 



 
Profiel   

Dank jullie wel, ik ga dapper door met bijschaven en afwerken. En idd een bordercollie.

Gaaf die staldeur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:17 



 
Profiel   

Mooie werken iedereen en bedankt voor de lieve complimentjes. :) gisteren erg slecht nieuws gekregen over m’n pony, kogel artrose en dat met zijn 5 jaar. ;( vandaag toch even geschilderd, een opdrachtje voor iemand. [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 19:14 



 
Profiel   

Zo, Eva! De bijleespost der bijleesposten :)).

Bedankt voor je compliment :D. Je hond wordt gaaf, die rode achtergrond staat heel mooi. Het oog zie ik niet meteen wat mee, misschien moet de binnenooghoek iets omhoog? Of de buitenooghoek iets omlaag? De kop houdt ie iets scheef lijkt. Maar zo oo het eerste gezicht ziet t er al goed uit.

@Seven, thanks :D. Gaaf die staldeur, haha.

@Jeika, wat naar van je pony ;(. Is het leefbaar voor hem?

Mooi werk :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 19:31 



 
Profiel   

Ik zie nu pas dat dit topic bestaat! :oo

Er zijn al veel leuke werkjes gemaakt zeg!

@Jeika, wat rot zeg. Sterkte :(:)

Hier ben ik nu bezig met 2 dingen, alleen het duurt heel lang aangezien ik totaal geen tijd heb :')

Een kikker met aquarell:
[ img ]

En ook nog een aquarell werkje, maar voorlopig alleen nog even geschetst:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 19:37 



 
Profiel   

@san het is leefbaar, hij heeft er geen pijn aan tot hij belast wordt. Maar rijden, longeren etc zit er voor ons niet meer in. Buitenritten mogen wel en zouden juist goed zijn, maar dat durf ik niet met hem. Dus ik vrees dat ik een nieuw huisje voor hem moet zoeken. :(

@appeltje leuke werkjes, de handen zijn goed gelukt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 20:03 



 
Profiel   

Jeika schreef
@san het is leefbaar, hij heeft er geen pijn aan tot hij belast wordt. Maar rijden, longeren etc zit er voor ons niet meer in. Buitenritten mogen wel en zouden juist goed zijn, maar dat durf ik niet met hem. Dus ik vrees dat ik een nieuw huisje voor hem moet zoeken. :(

@appeltje leuke werkjes, de handen zijn goed gelukt! :)

Ach wat droevig ;(. Ik wil niet ongevoelig zijn, maar is hem met zijn aandoening verkopen wel een goed idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 20:05 



 
Profiel   

Daar heb je zeker een punt hoor, daar heb ik ook over nagedacht inderdaad. Hij zou alleen naar iemand gaan waarvan ik 100% zeker ben dat hij goed terechtkomt. De da wilde hem namelijk nog zeker niet volledig afschrijven, hij heeft nog veel werklust. Maar mocht het niet lukken om het perfecte huisje te vinden zal ik andere opties moeten overwegen. ;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen