Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Harmonie

 
Profiel   

De afgelopen week heb ik meegedaan aan de challenge van Paard Verzameld :)
Het thema was 'In Sync'.
We werden gevraagd na te denken over het moment waarop je in jouw samenzijn met paarden de meeste harmonie/rust/balans ervaart.

Ik begon met brainstormen :)

[ img ]

[ img ]


Ik kwam uit op de momenten waarop ik in de paddock of weide zit, en de paarden staan te soezen, of als mijn merrie half over mijn heen komt staan.
Gelukkige momenten zijn dat <3
[ img ]

Hoe mooi zou zo'n moment zijn met alle generaties paarden die ik heb mogen kennen?


[ img ]
Ik maakte een opzet en plaatste mijzelf erin. Maar op de één of andere manier voelde dat niet goed. Ik kwam er dan ook niet uit en eindigde met een leeg doek :=

Uiteindelijk besloten om ze schetsmatig op te zetten, zonder mijzelf erbij.

[ img ]
:)
Dit was dan ook mijn inzending voor de challenge :)

Na een paar dagen bleef het kriebelen om toch nog door te werken aan het thema, en ik maakte nog een gestileerde vorm van 'de vier generaties'.
Fanja, Andante, Linde en Lavender <3


[ img ]

Detail:

[ img ]
Acrylverf op een canvas board :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:23 



 
Profiel   

Echt prachtig <3. Simpel, clean, maar door de houdingen komt het gevoel heel goed over. Knap gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:43 



 
Profiel   

Ik vind jouw onderzoekspagina's altijd zo mooi en interessant. De schetsen, nadenken over een thema en kleuren. Alleen daar al kan ik uren kijken. :o Verder ook groot fan van wat je er van hebt gemaakt. Mooie, stijlvolle vormen! Je zou er bijna een beeld van kunnen maken of een ander 3D werk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 17:37 



 
Profiel   

Je inzending echt Manjefiek! Vind ik mooier dan de gestileerde.
En je schetsen, je zoeken, je idee, je uitwerking van het idee _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 14:56 



 
Profiel   

Nah lekker dan, ik word gewoon emotioneel van het kijken naar het proces dat je hebt doorgemaakt om tot het eindresultaat te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:00 



 
Profiel   

Voor mijn gevoel val ik bij elk van je topics in herhaling: wat een schitterende en sprekende werken weer <3 _/-\o_
Vooral je inzending en je proces vind ik mooi. Bij je gestileerde schilderij vind ik het prachtig hoe je heel subtiel de lichtval weergeeft. Ik mis alleen de oren een beetje waar ze er niet op staan, maar dat is een stukje smaak. :)
(Hoewel... hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder ik ze mis. :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:01 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Nah lekker dan, ik word gewoon emotioneel van het kijken naar het proces dat je hebt doorgemaakt om tot het eindresultaat te komen.


Same :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:02 



 
Profiel   

Het laatste, gestileerde werk, passeerde al op mijn FB tijdlijn en ik ben een paar keer teruggescrold om het opnieuw te bekijken. Er spreekt zoveel gevoel en emotie uit. Prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:01 



 

Solleke_Noah schreef
Het laatste, gestileerde werk. Er spreekt zoveel gevoel en emotie uit. Prachtig <3


Het eerste kan ik helemaal het gevoel voelen van wat je bedoelt <3 . Echt heel mooi!

Ik vind het laatste werk ook prachtig, maar ook een beetje eng door misschien geen ogen?
Met het geborgen gevoel van het eerste werk kan ik toch het gevoel ervaren.

Heel mooi weer van je en eigen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 21:40 



 
Profiel   

Ik zag je in uitgelicht en dacht yessss dat is van Fnanne... en ja hoor... je hebt zo een leuke eigen manier van werken :D gaaf hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:07 



 
Profiel   

Echt heel erg mooi. Vooral je brainstormsessie vind ik prachtig. Doet me erg denken ook aan de boeken van Rien Poortvliet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:47 



 
Profiel   

wauw echt prachtig, stil van <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:50 



 
Profiel   

Wauw...
:o :oo
Wat een mooie commentaren allemaal, dank jullie wel :) <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:00 



 
Profiel   

Wauw! Echt gaaf gedaan! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen