Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2023

 
Profiel   

@Hanny, wat een klotebericht... Heel veel sterkte en succes! Je kat is heel mooi geworden.

@Jis, dit is misschien wel je beste werk tot nu toe <3. Echt prachtig, die paarden. Je vogels worden ook gaaf!

@Daisyree, het geeft wel voldoening, ja :D. Het is ook leuk om te doen, vind ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:41 



 
Profiel   

Dankjewel eva! <3 het doek is 40x60

Dank je San, wat leuk! :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:49 



 
Profiel   

[ img ]


Ik zou nog een foto plaatsen :=
Zorn palet dus, op katoen 50x70cm

Paard is Mitch van de Paardenkamp

Maar ik ben er niet tevreden over. Dus er gaat waarschijnlijk gewoon weer een laag gesso over (alweer want er zit al een ander schilderij onder :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:21 



 
Profiel   

Ik vind hem anders heel aansprekend. Enkel zijn mond kijk ik een beetje gek naar, denk dat paarden die hinniken nog meer een 'gat' tussen de lippen hebben? Dus iets minder gesloten.. misschien kan je de mond nog wat bijwerken? Zou zonde zijn als hij onder een laag gesso verdwijnt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:26 



 
Profiel   

Ja, eens. Ik vind m ook gaaf :D. Ik denk dat je, wanneer de lichte delen in het verlengde van de mondspleet wat donkerder zijn, al een ander beeld hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:35 



 
Profiel   

Ik ga eens kijken. Dank jullie wel.

Ik had ook al gezien dat zijn oortjes iets groter moesten. Maar dat hinnekende bekkie is ook niet makkelijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:48 



 
Profiel   

Oeh wauw! Ik vind hem ook heel gaaf! Mooie sfeer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:01 



 
Profiel   

Ik vind hem ook erg aanspreken Daisyree

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 15:55 



 
Profiel   

+1! Hele fijne sfeer Daisyree!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:14 



 
Profiel   

Ik vind hem ook mooi hoor! De schaduw en het licht bij mond en kaak lijken voor mij nu nog wat vreemd, maar ik denk dat dat heel makkelijk op te lossen is met een paar kleine wijzigingen. Ik vind de sfeer hem mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:15 



 
Profiel   

Bokt heeft 'm goed gekeurd :D lief zijn voor jezelf Daisyree :knuffel:


Hier weinig puf om een bijleespost te maken, maar ook om te tekenen. Ik lig met een keelontsteking op bed. Tussen het slapen door bok ik wat maar halverwege het scrollen val ik weer in slaap :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:10 



 
Profiel   

Jakkes vikawiek, beterschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:29 



 
Profiel   

Thanks iedereen!
Jullie zijn lief. Maar inderdaad je bent vaak zelf de grootste criticus.

@vikawiek beterschap, lekker slapen en veel drinken x

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:23 



 
Profiel   

Beterschap Vikawiek!

Mijn leeuw is af :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:44 



 
Profiel   

O prachtig Eva! De achtergrond vind ik ook heel mooi.

En beterschap, Vikawiek... Wat vervelend!

Ik heb er ook weer eentje gemaakt, dit keer van mijn voorleesboek op school, waar klas 1 nu mee bezig gaat...


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:35 



 
Profiel   

Dank je Sheran!
Je hebt de smaak te pakken, leuk! doceer je grieks? Ik denk griekse mythologische afbeeldingen te herkennen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:42 



 
Profiel   

Sheran schreef
O prachtig Eva! De achtergrond vind ik ook heel mooi.

En beterschap, Vikawiek... Wat vervelend!

Ik heb er ook weer eentje gemaakt, dit keer van mijn voorleesboek op school, waar klas 1 nu mee bezig gaat...


[ [url=m/7jkxPk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Had ik op je vorige fore edge paintings gereageerd? Of enkel in mijn hoofd? :') hoe dan ook: ze waren prachtig! Zeker die van de Griekse mythologie <3

@eva: heel erg mooi :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:04 



 
Profiel   

Mooi zeg, Sheran! Ik wil t ook eens proberen, denk ik :=.

@Eva, gaaf geworden <3. Hele intense blik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:06 



 
Profiel   

Dank jullie wel! En zeker proberen San, ik vind het verslavend:)) Op het ene boek is het wel duidelijk makkelijker dan op het andere.

eva1969 schreef
Dank je Sheran!
Je hebt de smaak te pakken, leuk! doceer je grieks? Ik denk griekse mythologische afbeeldingen te herkennen....


Klopt, ik geef Grieks en Latijn! Dit is het boek 'helden' van Stephen Fry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 10:06 



 
Profiel   

Jis_ schreef
Heel mooi henny! Hoeveel uur gaat er ongeveer in zitten bij deze denk je?

Dank je Eva!

Ik snap wat je bedoelt Sheran :D dank je!

Nou ruim 2 jaar later is hij dan eindelijk afgerond. Foto was zo mooi maar ook zo wazig en daardoor was het een flinke uitdaging.
De merrie met merrieveulen die na bijna 7 jaar nog steeds samen op een PP leven en ook nog eens veel met elkaar optrekken. <3 Vandaag kon hij dan eindelijk kado gedaan worden aan de mensen waar mijn paard in hun kudde mag wonen. <3


[ [url=m/y4a95s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi schilderij geworden Jis. Hoeveel uur er in de kat gaat zitten, geen idee? Ik heb het niet bijgehouden vanaf het begin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:25 



 
Profiel   

Daisyree schreef
...Henny Grijsje word al mooi. Misschien een klein stukje deken mee tekenen en dan laten vervagen?
En een dikke knuffel. Dat is inderdaad zwaar k. Ik hoop dat je een beetje afleiding vind met tekenen.


Okee ... dat is misschien ook nog niet zo'n gek idee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:28 



 
Profiel   

[ img ]

Het is hier ontzettend flutweer dus vanochtend maar weer verder gegaan met Grijsje. Ik heb er toch een compleet lichaam onder gemaakt want om het deels te doen en dan te vervagen werd te iel voor mijn idee. Het ziet er nu nog plastisch uit omdat ik nog twijfel over wel of niet een achtergrond. Doe ik het wel dan komt daar nog weer de uiteinden van de vacht overheen.Uiteraard moet ik in de hele tekening nog een finishing touch aanbrengen qua vacht.
Ik ben altijd zo'n twijfelaar qua achtergrond. Laat ik het zo of maak ik eenzelfde achtergrond zoals eerder bij onze Maine coon?
Ik weet wel dat mijn zoon waar Grijsje van was die blauw/groentinten erg mooi vind.

Grappig is dat de Maine coon op Mi-teint papier gedaan is en Grijsje op pastelmat. Wat een verschil van door kunnen werken met verschillende lagen over elkaar heen. Ik ben echt fan van pastelmat geworden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:44 



 
Profiel   

Ik vind de achtergrond van de main coon mooi en denk dat dat wel je tekening nog mooier eruit laat springen.

Als je eenmaal pastelmat gewend bent wil je nooit meer mi-teintes is mijn ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:03 



 
Profiel   

Ik ben juist fan van je achtergrond bij Grijsje. Maar ik hou zelf erg van hele rustige achtergronden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:26 



 
Profiel   

Sheran schreef
Ik ben juist fan van je achtergrond bij Grijsje. Maar ik hou zelf erg van hele rustige achtergronden.

Ik ook :j. Ligt misschien ook aan het portret.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen