Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 26 [ 636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

 
Profiel   

Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:05 



 
Profiel   

Liesje89 schreef
Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen


Het plastic terugplakken na gebruik scheelt al veel hoor. En zorgen dat de plaats waar je bezig bent schoon blijft.
Je haalt er veel plezier uit, dus het is het wel waard om zo nu en dan een andere mat te nemen :')
Ik heb trouwens vijf katten, dus wat meer dan gemiddeld denk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:28 



 
Profiel   

Lieszje schreef
Liesje89 schreef
Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen


Het plastic terugplakken na gebruik scheelt al veel hoor. En zorgen dat de plaats waar je bezig bent schoon blijft.
Je haalt er veel plezier uit, dus het is het wel waard om zo nu en dan een andere mat te nemen :')
Ik heb trouwens vijf katten, dus wat meer dan gemiddeld denk :+

Haha ja ik 2 en een langharige witte herder :x Die telt echt voor 20 katten wat haar betreft :')
Ik ga er toch eens serieus over nadenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 17:28 



 
Profiel   

Ik weet niet waar je vandaan komt? Je mag het hier best een keertje komen uitproberen (Alphen a/d rijn).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 18:59 



 
Profiel   

Liesje89 schreef
Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen

Wij hebben 1 hondje (met echt pluis haar) maar hoewel de matten het wel aantrekken is het er wel af te krijgen.

@lieszje die set is dus wel fijn? Lijkt mij dat je dan eerst wel alle kanten op kan. Eerst maar even wachten op salaris :Y)
Hier een beetje een ambitieus gedetailleerd plaatje op een notitieboekje geplakt.
Erg leuk maar pittig met het weg halen van het permanent vinyl. Dat is ook nog best stug.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:08 



 
Profiel   

Ik heb 4 katten en regelmatig nog ergens wat kittens rond lopen maar gaat prima.
Ik maak eens in de zoveel tijd de matten schoon. En ik hou altijd het plastic erop zodra ik er klaar mee ben. Valt reuze mee met haren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:21 



 
Profiel   

Wat een leuke projecten komen er weer voorbij! Dat goud is erg gaaf.

Ik heb laatst wat nieuws geprobeerd; airbrushen :D
Met behulp van sjabloonfolie. Super leuk en makkelijk!
De tas is ook zelf gemaakt, maar die heb ik zelf moeten snijden. Leer snijden kan mijn plotter helaas niet.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:27 



 
Profiel   

Heb je een zwarte pen erbij gekregen? De pennen zijn vergelijkbaar met zwart alleen heb je dan verschillende kleuren.

Ik heb later ook metallic zilver en gouden stiften gekocht met een dikkere punt. Deze zijn weer leuk op bijv. donkere kleuren.
Maar gebruik deze wel minder vaak.

Leuk geworden Lenaa_tje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:31 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Wat een leuke projecten komen er weer voorbij! Dat goud is erg gaaf.

Ik heb laatst wat nieuws geprobeerd; airbrushen :D
Met behulp van sjabloonfolie. Super leuk en makkelijk!
De tas is ook zelf gemaakt, maar die heb ik zelf moeten snijden. Leer snijden kan mijn plotter helaas niet.
[ [url=m/MkiOGx.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NnUKFD.gif]Afbeelding[/url] ]

Wat tof zeg! Dan heb je met recht een product wat niemand heeft! Prachtig, echt knap gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:34 



 
Profiel   

Wat een geweldige projecten
Mooi note book

En de tas wauw echt geweldig gemaakt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:30 



 
Profiel   

Wauw de tas en notebook zijn echt gaaf geworden!
Zo op de foto zie je eigenlijk niet eens dat het vinyl is, het lijkt er juist ingedrukt te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 14:49 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Liesje89 schreef
Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen

Wij hebben 1 hondje (met echt pluis haar) maar hoewel de matten het wel aantrekken is het er wel af te krijgen.

@lieszje die set is dus wel fijn? Lijkt mij dat je dan eerst wel alle kanten op kan. Eerst maar even wachten op salaris :Y)
Hier een beetje een ambitieus gedetailleerd plaatje op een notitieboekje geplakt.
Erg leuk maar pittig met het weg halen van het permanent vinyl. Dat is ook nog best stug.
[ [url=m/hIftSU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeel gaaf! Welk folie heb je gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:38 



 
Profiel   

Ik heb Cricut Smart Vinyl Permanent shimmer gold gebruikt. Wel met sterke transfer tape.
Ik denk dat het boekje dat ingedrukte ook wel laat uitkomen haha. Is een soort soft leder.
Collega’s vroegen ingeval waar ik dat boekje met die leuke print had gekocht haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 18:46 



 
Profiel   

We zijn op de volkstuin de blokhut aan het opknappen. Ik kreeg laatst het idee om er een nummerbordje voor te maken (de tuin heeft een nummer).

Ik had nog een doorzichtig stuk plexiglas en daar heb ik even vier gaten in geboord. Op de achterkant heb ik de komkommer en tomaten laten graveren.
De rest met vinyl gedaan :)

Voor de foto even op een groen stuk karton gelegd.
De blokhut is ook groen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:27 



 
Profiel   

Ooh die is leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:37 



 
Profiel   

Waar kopen jullie je vinyl?
Heb het idee dat cricut eigen merk stuk duurder is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:09 



 
Profiel   

Bij Villafolie. Ik gebruik geen cricut vinyl tenzij ik het gekregen of gewonnen heb. Vind het veel te duur.

Flex koop ik bij hobbyplotter. Dat is een groothandel nog even wat goedkoper. Alleen hebben die metamark vinyl en dat vind ik niet fijn werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:21 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Bij Villafolie. Ik gebruik geen cricut vinyl tenzij ik het gekregen of gewonnen heb. Vind het veel te duur.

Flex koop ik bij hobbyplotter. Dat is een groothandel nog even wat goedkoper. Alleen hebben die metamark vinyl en dat vind ik niet fijn werken.

Daar had ik gekeken, bij villa. Maar de verzendkosten zijn de helft van wat ik wil kopen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:34 



 
Profiel   

Ik koop meestal bij TheMagicTouch, is ook een groothandel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:37 



 
Profiel   

thirteenn schreef
xoranlover schreef
Bij Villafolie. Ik gebruik geen cricut vinyl tenzij ik het gekregen of gewonnen heb. Vind het veel te duur.

Flex koop ik bij hobbyplotter. Dat is een groothandel nog even wat goedkoper. Alleen hebben die metamark vinyl en dat vind ik niet fijn werken.

Daar had ik gekeken, bij villa. Maar de verzendkosten zijn de helft van wat ik wil kopen :(



Wat heb je nodig dan? Ik bestel altijd danig veel dat ik geen verzendkosten heb.

@annemiek eens kijken die ken ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:38 



 
Profiel   

Gaaf dat bord!

Beide websites ga ik ook even onthouden! Ik denk dat ik wat ga kopen op de creabeurs.
Voor nu ben ik gewoon een beetje aan het oefenen met design space en papier wat ik nog had van de action. Vandaag komen mijn pennen binnen.
Deze kaart heb ik net gemaakt: [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:47 



 
Profiel   

@lena die is leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:48 



 
Profiel   

Dankjewel! Het is echt een beetje prutsen hoor! Met hoe maak ik verschillende lagen. Hoe zorg ik dat wat gesneden wordt. Hoe maak ik een vouw lijn.
Ik ben ook gewoon te eigenwijs om allemaal filmpjes te kijken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:52 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Wat heb je nodig dan? Ik bestel altijd danig veel dat ik geen verzendkosten heb.

@annemiek eens kijken die ken ik niet.


Ik wil 3 stukken vinyl van 3.50 om te proberen :+ voor ik in een keer een hele lading koop

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:18 



 
Profiel   

thirteenn schreef
xoranlover schreef
Wat heb je nodig dan? Ik bestel altijd danig veel dat ik geen verzendkosten heb.

@annemiek eens kijken die ken ik niet.


Ik wil 3 stukken vinyl van 3.50 om te proberen :+ voor ik in een keer een hele lading koop



Waar woon je en welke kleur?
En hoe groot?

Ik wil je best wat stukjes opsturen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 26 [ 636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen