Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 25 [ 624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

 
Profiel   

Ik heb die gehad maar weer verkocht. Ik kon die druk zelf niet zetten om die goed genoeg in te stellen met mijn schouderblessure.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 07:59 



 
Profiel   

Ik kom hier even binnenvallen. Heb geen cricut maar een Cameo, maar leuk om hier mee te lezen en inspiratie op te doen (nu "moet" ik ook epoxy *D )

Capopjekop, ik heb een vergelijkbare, geen idee of het dezelfde is want heb hem van iemand overgenomen en ze lijken allemaal op elkaar.
Ik ben er tevreden over, gebruik tot nu toe alleen de plaat en alleen hobbymatig. Als ik een bedrijf zou hebben en veel T-shirts voor volwassenen zou doen dan zou ik groter willen, maar voor nu red ik me er prima mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 19:08 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Ik wil in de toekomst zo'n ding kopen en ik vind deze er wel interessant uit zien. Daar kun je de plaat eraf schroeven en andere opzetstukken gebruiken. Dan kun je meteen ook borden, petten en mokken bedrukken. Op trustpilot hebben ze 4 sterren maar de reviews zijn wel of heel goed of behoorlijk slecht

https://www.amazon.nl/Heat-Press-Hittep ... 899S&psc=1

Gaaf! Wel veel mogelijkheden!

Ik heb een mini press gekregen voor m’n verjaardag en m’n schoonmoeder was blij met haar gegraveerde plaatjes. Uiteindelijk gekozen voor een heel dun plankje hout en dus geen led. Past denk ik beter in hun interieur. Denk dat ze het licht niet zou aan doen. Ze kan er eventueel wel een kaarsje achter zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 21:01 



 
Profiel   

Op veepee is de explore 3 starters pakket in de verkoop voor €319. Is dit een goede prijs of kan je beter wachten tot Black Friday?

Iemand al met dat vinyl gewerkt dat reageert op warm en koud? Zie er op tiktok hele leuke dingen voorbij van komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 10:53 



 
Profiel   

Wat zit er in dat starterspakket?

Ik heb het op glazen gedaan cold changing vinyl. Wit als het normale temperatuur heeft. En het kleurt als er koud drinken in komt. Ik vind het erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 11:51 



 
Profiel   

[ img ]

Dit zit erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 12:25 



 
Profiel   

Ik heb 479 betaald voor de maker 3 en dat startpakket tijdens BF. Dat setje met tools is ideaal en dat moet je sowieso wel hebben. En ik vond die materialen erbij in eerste instantie ook wel handig dat je meteen aan de slag kan. Alleen zou ik nu toch voor andere kleuren gegaan zijn. Dus je zou even kunnen kijken wat alles los kost en dan vergelijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 12:39 



 
Profiel   

Los zie ik hem voor €330 zonder de materialen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 12:57 



 
Profiel   

Dan is deze aanbieding wel te vergelijken met de BF van vorig jaar. Dus als je hem toch wil halen zou ik dat lekker doen. Bf duurt nog een half jaar bijna en dan moet je ook maar afwachten wat de aanbieding gaat zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:21 



 
Profiel   

Ik zou het dan ook wel weten. BF is maar de vraag wat het gaat zijn in de aanbieding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:37 



 
Profiel   

Ik heb hem besteld *\o/* . Zit de hele tijd op tiktok inspiratie op te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:03 



 
Profiel   

Gemaakt door Xoranlover, heel blij mee :j

[ img ]


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 31-05-23 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:17 



 
Profiel   

<3
Graag gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:44 



 
Profiel   

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:34 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Ik heb 479 betaald voor de maker 3 en dat startpakket tijdens BF. Dat setje met tools is ideaal en dat moet je sowieso wel hebben. En ik vond die materialen erbij in eerste instantie ook wel handig dat je meteen aan de slag kan. Alleen zou ik nu toch voor andere kleuren gegaan zijn. Dus je zou even kunnen kijken wat alles los kost en dan vergelijken

Ik heb 454 betaald voor de maker 3 met starterset maar was niet heel erg tevreden over de levering. Dus dat is soms ook wat waard!

Edit. Zie dat je hem al hebt besteld! Veel plezier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:22 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Gemaakt door Xoranlover, heel blij mee :j

[ [url=m/5VkkKY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:23 



 
Profiel   

Klopt het dat er niet standaard een mat bij zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:31 



 
Profiel   

caro29 schreef
Klopt het dat er niet standaard een mat bij zit?



Dat kan. Maker 3 heeft ook geen matten erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:39 



 
Profiel   

caro29 schreef
Klopt het dat er niet standaard een mat bij zit?

Het materiaal wat je er bij krijgt is smart materiaal dus dat heb je ook niet nodig. Voor de stukjes rest materiaal (dus wat je overhoudt ) wel dus ik zou er nog wel een mat bij bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:45 



 
Profiel   

Dank jullie wel. Dan ga ik die bestellen. Restjes bewaar ik dus dat is wel handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:13 



 
Profiel   

xoranlover schreef
<3
Graag gedaan



Er gaan mogelijk mensen contact met je opnemen via jou contact pagina op je fotografie site omdat ze interesse hebben in hoesjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:52 



 
Profiel   

BeFunny schreef
xoranlover schreef
<3
Graag gedaan



Er gaan mogelijk mensen contact met je opnemen via jou contact pagina op je fotografie site omdat ze interesse hebben in hoesjes


Dat mag *\o/* *\o/*

Ik moet dringend nieuwe bestellen dus. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:39 



 
Profiel   

Ze zijn ook wel echt leuk natuurlijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:04 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Ze zijn ook wel echt leuk natuurlijk :j



Jaa vind ik ook. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:08 



 
Profiel   

Waar heb je blanco paspoort hoesjes besteld xoranlover?

Ik heb voor het eerst shirts bedrukt :)
Loop er wel erg tegenaan dat de Maker 3 gewoon zoveel moeite heeft met kleine lijntjes, terwijl ze nog niet eens echt zo heel klein zijn. Zit een schoon nieuw mesje in, Cricut materiaal, en toch gaat het steeds mis 8)7 Ben echt ernstig in twijfel om over te stappen naar de Siser Juliet (of Romeo).
Vind het echt zonde dat de Maker 3 als een professionele plotter geadverteerd wordt door Cricut en dat hij dan toch zo tekort schiet.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En het origineel :)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 25 [ 624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen