Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 26 [ 626 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

 
Profiel   

Tof! Ik bestel ze op design92.nl

Ja ik snap wat je bedoelt met die fijne lijntjes. Maar ik heb zoveel staan nu dat het even genoeg is geweest met uitgaven (behalve blanco’s want ik verwacht nog 2 bestellingen en moet nieuwe paspoorthoesjes bestellen)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 22:18 



 
Profiel   

@caro29 ik heb laatst trouwens matten bij bol.com besteld, daar heb je een set van alle drie. Staat een afbeelding bij van de oude matten maar ik heb gewoon de nieuwe ontvangen https://www.bol.com/nl/nl/p/cricut-expl ... oductImage

Bedankt xoranlover! Ik twijfel om door te sparen voor een Siser Romeo :) die Sisers zijn volgens mij wel beter met fijne lijntjes. Vind het zo ontzettend zonde want het haalt ook wel veel plezier weg… zo frustrerend dat ‘ie die kleine lijntjes zo slecht snijdt. Vooral omdat het gewoon buiten de minimum marge ligt die ze zelf aangeven. Baal er zo van -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:38 



 
Profiel   

Ja die schijnt beter te snijden maar die kn nog niet graveren. En dat doe ik best veel dus helaas. Nog even niet over stappen. Misschien ooit een keer. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd na wat rommelen met settings veel kleiner kan snijden dan voorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 17:20 



 
Profiel   

Ik heb ondervonden als ik de settings lichter zet. Dus lichtere pressure. Dat het dan beter gaat met kleine dingen snijden en wel het vinyl alsnog goed doorgesneden is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 18:32 



 
Profiel   

Ik heb oa een kilo vinyl gekocht. Moet even uitzoeken wat wat is. Zit volgens mij ook iron on tussen. Sommige zijn dikker, sommige met witte achterkant en andere duidelijk sticker.

Wil mijn travelorganiser bedrukken maar kom er nog niet achter wat ik mooi vind.
Heb wel goud maar dat is dan net weer anders
Zo is de kleur het duidelijkste. Rits is echt geel goud
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:23 



 
Profiel   

De shirts zijn gaaf Warboel!
Hoe doe jij dat als je meerdere kleuren gebruikt? Zet je die over elkaar heen of plak je dat gewoon heel precies tegen elkaar aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:18 



 
Profiel   

Weer wat nieuwe dingetjes gemaakt.

Portemonnee
[ img ]

Sleutelhanger
[ img ]

Knuffel met een te groot shirtje :')
[ img ]

En een keycord voor show
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:55 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
De shirts zijn gaaf Warboel!
Hoe doe jij dat als je meerdere kleuren gebruikt? Zet je die over elkaar heen of plak je dat gewoon heel precies tegen elkaar aan?


Het kan over elkaar heen, maar ik doe ze tegen elkaar aan omdat ik dat mooier vind. Is even priegelen, maar daar hou ik wel van :+

Overigens hebben de shirts geholpen, de Nederlandse Windsprites hebben goede resultaten gelopen op een wedstrijd in Hamburg :D :')

@Seni ja dat werkt vaak wel idd! Beetje doorprutsen met de instellingen maar voorlopig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:19 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Tof! Ik bestel ze op design92.nl

Ja ik snap wat je bedoelt met die fijne lijntjes. Maar ik heb zoveel staan nu dat het even genoeg is geweest met uitgaven (behalve blanco’s want ik verwacht nog 2 bestellingen en moet nieuwe paspoorthoesjes bestellen)


Waar bestel jij de paspoorthoesjes? Ik heb via Ali besteld maar de boekjes niet gemeten en natuurlijk te klein. Wel mooie nylon maar helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:32 



 
Profiel   

Bij design 92

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:54 



 
Profiel   

Blijkbaar op Ali hebben ze alleen kleine maatjes. Erg jammer.

Weet jij of er nog meer winkels zijn die verkopen want nu ben ik bijna net zoveel verzendkosten zijn. 2 hoesjes en €8,95 verzendkosten

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:29 



 
Profiel   

caro29 schreef
Blijkbaar op Ali hebben ze alleen kleine maatjes. Erg jammer.

Weet jij of er nog meer winkels zijn die verkopen want nu ben ik bijna net zoveel verzendkosten zijn. 2 hoesjes en €8,95 verzendkosten



Ik heb deze nog nergens anders gevonden maar ik heb oom nog niet verder gezocht omdat ik makkelijk boven de €50 kom. Dat moet je trouwens hebben aan bedrag om te kunnen bestellen omdat het een groothandel is. Maar ik bestel daar meerdere sublimatie spullen. Moet binnenkort een keer een bulk order maken daar want ik krijg opeens veel meer vraag naar de hoesjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:02 



 
Profiel   

Heeft iemand van jullie die cricut iron? Ik gebruik nu gewoon een strijkijzer maar vraag me af of het niet makkelijker is met zo’n ding. Sowieso hoef ik dan niet steeds naar zolder om m’n vinyl op m’n boeken te strijken maar vraag me af of er meer voordelen aan zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:56 



 
Profiel   

Ik heb een kleintje. Heb nu 2 petjes bedrukt. Deels patches deel iron on

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 20:50 



 
Profiel   

Ik heb iron on van cricut maar gebruik meestal siser. En een pers is gelijkmatig warm een strijkijzer niet. Met een strijkijzer ben je sneller geneigd te strijken maar je moet persen dus met druk en warmte erop persen.
Ik ben begonnen met een mini pres. Daar kun je al heel veel mee. Vooral met een goede mat eronder. Ik heb nu een mini press en de autopress van cricut. Ben helemaal happy met de autopress maar hij is wel duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:13 



 
Profiel   

Ik heb de mini en de normale easypress, alleen met die normale kan je geen petjes bedrukken vanwege de grootte van de pers.

Voordeel is dat die persen veel gelijkmatiger warm worden en op een eenduidigere temperatuur dan een strijkijzer, je moet idd niet strijken omdat dan de folie kan gaan “glijden” over de lijm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:44 



 
Profiel   

Ik kan met de easypress niet genoeg druk geven met mijn schouderblessure. En met sublimeren is dat echt wel nodig. Vandaar de keuze voor een autopress.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:12 



 
Profiel   

Maar een easy press mini is dat wel beter dan een strijkijzer? Ik heb geen plek voor een gewone easy press namelijk (kon net even niet op de naam komen haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 06:52 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Ik heb iron on van cricut maar gebruik meestal siser. En een pers is gelijkmatig warm een strijkijzer niet. Met een strijkijzer ben je sneller geneigd te strijken maar je moet persen dus met druk en warmte erop persen.
Ik ben begonnen met een mini pres. Daar kun je al heel veel mee. Vooral met een goede mat eronder. Ik heb nu een mini press en de autopress van cricut. Ben helemaal happy met de autopress maar hij is wel duur.

Mini zegt cricut toch dat je wel moet strijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 07:36 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
xoranlover schreef
Ik heb iron on van cricut maar gebruik meestal siser. En een pers is gelijkmatig warm een strijkijzer niet. Met een strijkijzer ben je sneller geneigd te strijken maar je moet persen dus met druk en warmte erop persen.
Ik ben begonnen met een mini pres. Daar kun je al heel veel mee. Vooral met een goede mat eronder. Ik heb nu een mini press en de autopress van cricut. Ben helemaal happy met de autopress maar hij is wel duur.

Mini zegt cricut toch dat je wel moet strijken?


Niet helemaal ook met die mini moet je persen en druk zetten.

@ thirtteenn ik vind van wel. Hier blijft het veel beter zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 08:40 



 
Profiel   

Misschien weet iemand hoe ik er mee om moet gaan. Ik heb in een kilopak intercoat met daarop een P ontvangen. Nu ben ik erachter dat het vinyl is maar ik weet niet welke soort ik moet kiezen. Ik weet ook niet waar ik het op kan gebruiken want het weigert ook van mijn transfer tape af te komen.
Hoe moet ik hier mee omgaan en waar kan ik het voor gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:00 



 
Profiel   

Soort is uitproberen. Snij een kleine ster en kijk of het goed uitsnijd met de gekozen stand. Haal je de vinyl van de drager of de drager van je vinyl?

Probeer het eens met schilderstape. In laagjes dan kun je het er gemakkelijker af halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:40 



 
Profiel   

Hij trok hele vinyl kapot. Dit staat op de site zelfklevende stickerfolie met een dikte van 80µ Heb gekozen vinyl permanent maar dat sneed hij kapot

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 18:27 



 
Profiel   

Probeer het eens met washi sheet stand. Of wacht je hebt een joy he?

Even proberen op andere snij standen.
Ik moet dat ook altijd even uitproberen met andere vinyl soorten. Heb nu eigenlijk altijd dezelfde soortgen vinyl en daar weet ik het wel bij. Ook afhankelijk van de grote van de letters of figuren die uitgesneden moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:24 



 
Profiel   

Ben ik weer !
Ik las al iets over de mini pers van circut maar mensen ook ervaring met andere persen?
Ik wil graag t-shirts bedrukken en als het even kan wel goede kwaliteit.
Voor welke pers kan ik dan het beste gaan? Dat het gewoon goed blijft na meerdere wasbeurten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 26 [ 626 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen