Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 26 [ 636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

 
Profiel   

collendoorn schreef
Ben ik weer !
Ik las al iets over de mini pers van circut maar mensen ook ervaring met andere persen?
Ik wil graag t-shirts bedrukken en als het even kan wel goede kwaliteit.
Voor welke pers kan ik dan het beste gaan? Dat het gewoon goed blijft na meerdere wasbeurten.



Ik heb de autopress maar je kunt ook naar een calortrans of velor kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:27 



 
Profiel   

Als je nog een goedkoper model zoekt gewoon een strijkpers op marktplaats zoeken, doet hier al jaren geweldige dienst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 04:19 



 
Profiel   

Baloedebeer schreef
Als je nog een goedkoper model zoekt gewoon een strijkpers op marktplaats zoeken, doet hier al jaren geweldige dienst!

Oh joh! Hier had ik nog nooit van gehoord.
Dit is dus eigenlijk hetzelfde als een transferpers alleen noemen ze het dan een strijkpers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:23 



 
Profiel   

Ik heb gisteren ook weer eens wat flex folie besteld, en een paar t-shirts. Lang geleden dat ik shirts heb bedrukt, maar ik doe hier een hoop leuke inspiratie op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:40 



 
Profiel   

Ik heb de htv autopress ook erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:42 



 
Profiel   

Ik heb een soort easy press van Vevor, zit ook een pettenpers, bordenpers en mokkenpers bij om eraan vast te koppelen.
Ik gebruik hem voor shirtjes, tasjes en soms petten.
De andere twee nog niet uitgeprobeerd, voor wat ik hem gebruik vind ik hem prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 14:02 



 
Profiel   

collendoorn schreef
Baloedebeer schreef
Als je nog een goedkoper model zoekt gewoon een strijkpers op marktplaats zoeken, doet hier al jaren geweldige dienst!

Oh joh! Hier had ik nog nooit van gehoord.
Dit is dus eigenlijk hetzelfde als een transferpers alleen noemen ze het dan een strijkpers?


Yes wordt gebruikt voor kleding en lakens etc. Maar zet de perfecte druk voor deze projecten. Gebruik hem al jaren met perfecte resultaten. Wat veel mensen denken is dat persen juist om een hoge druk gaat om het goed te krijgen. Dat heb je maar een beetje nodig, het gaat om de gelijkmatige hitte die je nodig hebt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 06:46 



 
Profiel   

Het is de easypress geworden van cricut! Erg blij mee *\o/* (verjaardagscadeau)

Ik had van de week bij een vriendin een shirt bedrukt, maar dit viel best tegen hoe dat zat.
Dus net even nageperst met de cricut! En hopen dat het een beetje houdt.

Welk merk shirts zijn het beste om te bedrukken? Hebben jullie daar voorkeur in?
Ik had nu een zeemannetje om uit te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 22:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag en je easypress. *\o/*

Ik gebruik vanalles. Zeeman, hema, via wordans bestel ik.
Ik gebruik polo's voor de cattery shirts en fotoshirts die zijn wat duurder maar die gaan ook prima. Vesten heb ik altijd dezelfde die koop ik in bulk in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 22:52 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Gefeliciteerd met je verjaardag en je easypress. *\o/*

Ik gebruik vanalles. Zeeman, hema, via wordans bestel ik.
Ik gebruik polo's voor de cattery shirts en fotoshirts die zijn wat duurder maar die gaan ook prima. Vesten heb ik altijd dezelfde die koop ik in bulk in.


Thnxx !! En merk je verschil in deze merken? Misschien qua wassen en houdbaarheid daarin?
Die site van wordans!wauw wat heb je veel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 14:16 



 
Profiel   

Ik vind Zeeman echt verrassend goede kwaliteit :+ toen ik laatst een stapel shirts bedrukt had was iedereen eigen verrast dat ze van de zeeman kwamen. Ik had de 100% katoen basics.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 15:01 



 
Profiel   

Ik vind de zeeman ook altijd fijne kwaliteit hebben :) Al haal ik vaak shirts bij de action die ook prima zijn (zit dichterbij).

Met deze warmte ben ik niet heel veel met de cricut maker bezig. Maar voor vaderdag een shirt voor mijn vader bedrukt (die gaat bijna met pensioen) en voor mijn moeder een tas bedrukt met een DTF print.

[ img ]


[ img ]

Alleen niet de beste foto's :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-23 23:11 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Even aan de knutsel voor vaderdag.
Ik heb mijn zoontje de letters laten schrijven! <3

Het lijkt erg rood/roze maar het is flock bordeaux

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 20:38 



 
Profiel   

Leuk! Ik vind dat eigen handschrift zo leuk om te gebruiken helemaal als het van kinderen is.


Ik heb deze voor mijn vader gemaakt:
[ img ]

En deze voor mijn schoonvader:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 21:20 



 
Profiel   

Het maakt het gelijk persoonlijker met een kinderhandschrift.

En wat leuk jouw cadeaus! Geweldig dat kussentje :D
Even nieuwsgierig hoe dat werkt, jij print het uit op blanco flex ? Of is dat ander materiaal? En dan persen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 21:24 



 
Profiel   

collendoorn schreef
Het maakt het gelijk persoonlijker met een kinderhandschrift.

En wat leuk jouw cadeaus! Geweldig dat kussentje :D
Even nieuwsgierig hoe dat werkt, jij print het uit op blanco flex ? Of is dat ander materiaal? En dan persen?



Nee dit is sublimatie je print dit op sublimatie papier dan leg je dat op je materiaal. Door de warmte wordt die inkt geactiveerd. De ondergrond (kussensloop) moet minimaal 65% polyester zijn. Die inkt wordt een gas en door warmte en druk wordt die overgedragen op je materiaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 21:43 



 
Profiel   

Ik heb diverse van deze en daar wil magneetjes van maken. Waar vind ik magneten die ik hier op kan maken/plakken?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-23 11:41 



 
Profiel   

Aliexpress, daar heb je alle soorten en maten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-23 12:15 



 
Profiel   

Ik heb een boek cover gemaakt van linnen met goud vinyl opdruk maar ik heb waarschijnlijk een prut merk gekocht (geen idee mee welke tbh) met de mini press op de laagste hitte stand met bakpapier ertussen maar t goud is deels vervaagd. Vond dat hij ook slecht sneed. Anyway iemand enig idee hoe ik dat er af kan krijgen? Ik ga met een lijm gummetje proberen, maar als iemand toevallig al eens wat geprobeerd heeft..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-23 12:52 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Aliexpress, daar heb je alle soorten en maten.


Thanks. Ik zal even gaan zoeken. Ik heb geen idee wat ik precies nodig heb.

Morgen komt als het goed is mijn explore binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-23 20:22 



 
Profiel   

thirteenn schreef
Ik heb een boek cover gemaakt van linnen met goud vinyl opdruk maar ik heb waarschijnlijk een prut merk gekocht (geen idee mee welke tbh) met de mini press op de laagste hitte stand met bakpapier ertussen maar t goud is deels vervaagd. Vond dat hij ook slecht sneed. Anyway iemand enig idee hoe ik dat er af kan krijgen? Ik ga met een lijm gummetje proberen, maar als iemand toevallig al eens wat geprobeerd heeft..



Nou ja op stof werkt verwarmen van de achterkant. Je hebt ook flexverwijderaar.

Guess what mijn autopress is stuk…
Hij wordt (niet meer) niet gelijkmatig warm. Ik heb inmiddels 5 leistenen en 2 kussenslopen verprutst…

Hopelijk snel een oplossing…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-23 20:43 



 
Profiel   

Ik heb wel deze nog gemaakt met mijn autopress op de 1 of andere manier gaat dat wel goed op aluminium ondanks dat die niet goed warm wordt. [ img ]

En deze met flex:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 16:36 



 
Profiel   

xoranlover schreef
thirteenn schreef
Ik heb een boek cover gemaakt van linnen met goud vinyl opdruk maar ik heb waarschijnlijk een prut merk gekocht (geen idee mee welke tbh) met de mini press op de laagste hitte stand met bakpapier ertussen maar t goud is deels vervaagd. Vond dat hij ook slecht sneed. Anyway iemand enig idee hoe ik dat er af kan krijgen? Ik ga met een lijm gummetje proberen, maar als iemand toevallig al eens wat geprobeerd heeft..



Nou ja op stof werkt verwarmen van de achterkant. Je hebt ook flexverwijderaar.

Guess what mijn autopress is stuk…
Hij wordt (niet meer) niet gelijkmatig warm. Ik heb inmiddels 5 leistenen en 2 kussenslopen verprutst…

Hopelijk snel een oplossing…

Ik kan helaas niet via de achterkant strijken. Maar voor de mensen die het handig vinden heb ik wel de perfecte oplossing gevonden! Een lijm gum snotje. Ja zo heet het.. kost veel energie maar het is eraf. Nu opzoek gaan naar een beter merk vinyl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 18:17 



 
Profiel   

Flex toch?
Ik gebruik eigenlijk alleen maar siser flex. Ben fan van de electric serie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 18:32 



 
Profiel   

Gaaf de bedrukte shirts, tassen en boekenleggers! Aan t- shirts heb ik mij nog niet gewaagd.

Wat zonde Xoranlover van je easypress heb je nog garantie?

Hier heb ik 17 sleutelshangers gegraveerd voor de diploma uitreiking van mijn leerlingen. Maar nu twijfel ik of ik ze nog in kleur met alcoholmarkers van de action of sharpies.
Of dat ik er toch een glitter vinyl achter plak.
Ik vind het graveren echt heel gaaf! Merk dat ik dat echt vaak doe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 26 [ 636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen