Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2023

 
Profiel   

eva1969 schreef
Dankjulliewel!
Wat gaaf Vikawiek, ik heb in mijn schildervakantie kennis gemaakt met het fenomeen urban sketching en wat jij doet is dan urban sketching 2.0, heel mooi en het gebruik van inkt/pen voegt echt iets toe!

Dankje :D urban sketching doe ik graag, maar meestal maak ik niet een heel schilderij op locatie. Vaak alleen een schets en een foto, en die werk ik thuis af


henny_w schreef
Prachtig geworden Eva.

Gaaf Vikawiek die combinatie. Hoe zet jij de inkt erop? Met een inktpen of fijn penseeltje of watervaste fineliner?

Dankje! Ik gebruik een kroontjespen die ik in Oost-Indische inkt dip
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:29 



 
Profiel   

vikawiek schreef
Wow Eva <3


Sterkte voor jou en je man Daisyree :(:)


Hier weer geklooid met plakkaatverf en inkt
[ [url=m/X4ilkL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf! Mooie sfeer zit erin. Verf en inkt is een goede combi :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:31 



 
Profiel   

De laatste tijd eigenlijk alleen tijd voor wat schetsen zoals deze

[ img ]

Ook had ik vrijdagavond een masterclass anatomie en proporties georganiseerd door Paard Verzameld

Hier wat foto's
Poging 2
[ img ]
Poging 3
[ img ]

Ik moet nog veel oefenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 22:07 



 
Profiel   

Oh die main coon Jis!!
Zorn is een aanrader voor iedereen.

Ik ben aan het werk voor twee expo’s. Een in Soest bij de paardenkamp en de ander een maand later in Amsterdam.
Beetje laat van imposter syndrom want ik weet oprecht niet meer of ze wel tof zijn.

Wel een goede oefening om op mijn eigen gevoel te varen. We mogen het werk nog niet delen op social media enzo, dus moet ik het van mij eigen kritiek hebben en die is heftig hahah.

Gelukkig heb ik mijn moeder nog om af en toe te polsen. Die is heel eerlijk.
Het wordt tijd dat ik ook even wat anders ga doen om de kunsspieren los te schudden

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 17:08 



 
Profiel   

Oh Signe... zo herkenbaar. Hier ook regelmatig die stemmetjes in mijn hoofd.
Maar we kunnen dit hoor!!
En jij maakt echt fantastisch werk.

Soest gaan we gewoon rocken en in Amsterdam kom ik zeker even kijken.
Ben jij er alle dagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:41 



 
Profiel   

Deze week geen ik bezig met de afronding van de expositie in Soest. De werken zijn klaar nu nog inlijsten.

Woensdag deed ik mee aan een workshop schilderen bij de buurtkamer hier in Grou.
Degene die les gaf was wat geïntimideerd geloof ik. Ja ze lekker mijn werk wel en misschien kon ik helpen?
Nou ja daar kwam ik niet voor :')

Maar goed ik maakte een roodborstje op zeildoek met acrylverf. Verder ook nog lekker gekliederd met aquarel.

[ img ]

En donderdag, zwemles van zoonlief.


[ img ]

Referentie foto komt van de Facebook groep free reference photo 's for artists.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:41 



 
Profiel   

Daisyree schreef
Oh Signe... zo herkenbaar. Hier ook regelmatig die stemmetjes in mijn hoofd.
Maar we kunnen dit hoor!!
En jij maakt echt fantastisch werk.

Soest gaan we gewoon rocken en in Amsterdam kom ik zeker even kijken.
Ben jij er alle dagen?


Ik denk niet dat ik alle dagen er ben. Sowieso de eerste twee en de laatste ;) Ik denk dat alle dagen wat te veel is nog voor me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 08:09 



 
Profiel   

Mooie werken komen er weer voorbij!

Tijd niet geschilderd door omstandigheden en vakantie. Over een week verder met een opdracht die al af had moeten zijn maar ben er bijna.

Ik heb wel mijn Maine coon af inmiddels. Heerlijk af en toe zo los schilderen <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 12:01 



 
Profiel   

Wat tof, Dais :D.

@Jis, die losse toets is zeker ook gaaf!

Hier bijna klaar met mijn tweede werk voor de expo eind deze maand. Dat warme weer nodigt niet uit tot tekenen :=.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 19:47 



 
Profiel   

Thanx! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 13:55 



 
Profiel   

Heerlijk schilderweer, ventilatoren aan en gaan :D

Ik kreeg inspiratie voor mijn Zwanen gister. De andere achtergrond zat me niet lekker, werd voor mij te veel een kopie van de foto die ik van ze gemaakt had. Ik voel dat het de goede kant op gaat met deze verandering :):)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-23 13:00 



 
Profiel   

Stukje verder, gaat nog steeds lekker :):)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 09:42 



 
Profiel   

Prachtig Jis die kat en ook de zwanen.

Ik teken even niet. Tijd tekort. Ik heb sinds kort een nieuwe baan en ben daar gelijk behoorlijk veel ingeroosterd maar het is een leuke baan, dat scheelt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-23 14:59 



 
Profiel   

Jis_ schreef
Stukje verder, gaat nog steeds lekker :):)


[ [url=m/2YhiRS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-23 15:00 



 
Profiel   

Heel mooi Jis!

Ik heb het hele jaar nog maar 1 tekening gemaakt -O- , we zijn verhuisd en het huis aan het verbouwen + ik ben aan het afstuderen {:} dus weinig tijd. Maar ik geniet mee van jullie mooie werken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 08:30 



 
Profiel   

Ik lees ook gewoon nog mee en geniet van wat iedereen maakt

Ik heb sindskort weer een nieuwe vlam, nu iets meer tijd en dan hopelijk kan ik ook weer aan de slag met iets

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 09:08 



 
Profiel   

Wat een knapperd Seven!

Jis, je zwanen worden prachtig en je kat is ook top, die blik is goud lekker arrogant.

Daisyree, ik vind jouw schetsen altijd mooi! En je roodborst is geslaagd, het lijkt me lastig schilderen op zeildoek.

Ik ben zelf vnl wat dingen aan het afmaken, al die onafgemaakte doeken staan me in de weg, en veel aan het oefenen wat niet echt geschikt is voor publicatie hahaha. We gaan lekker door, komt wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 09:17 



 
Profiel   

Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 17:51 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.

Wow, dank je wel <3. Ik heb je geloof ik niet gezien (of wel?) :o.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 18:48 



 
Profiel   

_San87_ schreef
SaskiaB schreef
Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.

Wow, dank je wel <3. Ik heb je geloof ik niet gezien (of wel?) :o.


Nee, op het moment dat ik daar was, was alleen de fotograaf in die stal aanwezig.

Ook erg mooi, al vond ik de foto van desiree (?) Van een wit paard, met een takje ervoor de uitschieter van de foto's. Die zou ik zo in huis hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 19:04 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.


Oh wat leuk! Ik stond er ook. :D
Ben wel benieuwd welk werk je inspireerde, want dat zijn natuurlijk leuke complimenten als kunstenaar.

En die met dat takje is inderdaad van Desiree die stond in het koetshuis op Gagelgat.

@San ik denk dat wij met allemaal onze lunch aan het halen waren ;)

Ik ga zo een topic maken met mijn werken die ik mee had

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 06:47 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
Nee, op het moment dat ik daar was, was alleen de fotograaf in die stal aanwezig.

Ook erg mooi, al vond ik de foto van desiree (?) Van een wit paard, met een takje ervoor de uitschieter van de foto's. Die zou ik zo in huis hangen.


Ik had je mooie compliment doorgegeven aan mijn naamgenootje

Ze zegt ontzettend bedankt, wat lief!

De werken die te zien waren zijn te koop, dit is mijn instagram by_desiree_meijer of desireemeijer.com. Via Paard Verzameld kan je ook info opvragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 10:15 



 
Profiel   

Prachtig paard Seven, heel veel plezier ermee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-23 14:51 



 
Profiel   

Daisyree schreef
SaskiaB schreef
Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.


Oh wat leuk! Ik stond er ook. :D
Ben wel benieuwd welk werk je inspireerde, want dat zijn natuurlijk leuke complimenten als kunstenaar.

En die met dat takje is inderdaad van Desiree die stond in het koetshuis op Gagelgat.

@San ik denk dat wij met allemaal onze lunch aan het halen waren ;)

Ik ga zo een topic maken met mijn werken die ik mee had

Aaah, dat verklaart :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-23 14:52 



 
Profiel   

SaskiaB schreef
Ik was vandaag bij de expositie in Soest.

Jouw tekeningen zijn in het echt nog indrukwekkender dan op het scherm @san87 _/-\o_

En ik zag een ontzettend leuk schilderij en dat heeft me doen inzien dat ik misschien ook maar eens een paard moet gaan schilderen :)) zij zei ook; je hebt niets te verliezen.

Dat klinkt als een tekst/tip van mij :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-23 08:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 41 [ 1015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen