Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 31 [ 774 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

Profiel   

[ img ]

Ik heb mijn joy xtra voor het eerst gebruikt.
Mijn jongste dochter heeft voor komend schooljaar heel duidelijk dr naam op dr gym schoentjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-24 19:51 

Profiel   

@Seni mijn vinyl en flex haal ik ook meestal bij villafolie. Ik heb wat verschillende merken geprobeerd, maar vind Oracal en Siser gewoon het fijnste werken. Ik weet welke standen ik op m'n cricut moet hebben en het pelt makkelijk.
In Oss zit ook de hobbyhoek, als ik wat 'kleins' nodig heb of met sublimatie aan de gang ga, dan ga ik daarheen. Ze hebben veel keus, prijs is goed en aardige en kundige eigenaar.
Voor grote rollen of een kilo ets-pasta ga ik naar Druma, dat is eigenlijk een groothandel, maar ze verkopen ook aan particulieren. Maar als ik dus 120cm brede rollen nodig heb ga ik daarheen.

@Xoranlover ik heb gemaild, hopelijk kan ze 't bestellen :) bedankt voor de tip!

@Mri schattig die schoentjes, ook handig dat er een naam op staat

Ik mag voor de lokale dierenambulance een stuk of 30 polos gaan bedrukken :) dat vind ik altijd leuk om te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-24 08:51 

Profiel   

Ik heb me ook weer wat bedacht hoor…

Een 3D kat. Deze is om te oefenen de echte zal op de kreadoe te zien zijn in de stand van villafolie.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-24 21:49 

Profiel   

xoranlover schreef
Ik heb me ook weer wat bedacht hoor…

Een 3D kat. Deze is om te oefenen de echte zal op de kreadoe te zien zijn in de stand van villafolie.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Leuk! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

[ img ]
Hier onze deurmat even opgefleurd :D
Wel benieuwd hoe de verf gaat houden maar dat gaan we zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-24 14:02 

Profiel   

Oh die mat heel leuk! Wat voor verf heb je gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-24 14:27 

Profiel   

Leuke deurmat!

Wat een werk, die kat uit papier!!

Hier wirdt hard aan mijn atelier gewerkt en als dat klaar is kan ik ook weer van start *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-24 14:28 

Profiel   

xoranlover schreef
Oh die mat heel leuk! Wat voor verf heb je gebruikt?

Dankjewel! Ik heb de restjes van de modelbouw spuitbus van m’n vriend opgemaakt haha!
Twijfel of ik er misschien transparante lak over moet spuiten. Aan de andere kant kan ik het natuurlijk ook ervaren :)
Hij komt bij de voordeur en zo vaak zal die dus niet gebruikt worden. We gaan veel vaker achterom

Veriye schreef
Leuke deurmat!

Wat een werk, die kat uit papier!!

Hier wirdt hard aan mijn atelier gewerkt en als dat klaar is kan ik ook weer van start *\o/*

Gaaf! Een ruimte voor al m’n knutseltroep is echt m’n droom haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-24 14:39 

Profiel   

Zo nog even wat dingen van de cattery gepimpt voor show.

Achterkant van Elani’s paspoorthoesje.
[ img ]

En de bolderkar met reflectie zodat we goed opvallen in het donker.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-24 17:56 

Profiel   

Goed gelukt Xoranlover!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 00:38 

Profiel   

Ik moet 5 nieuwe paspoorthoesjes hebben maar ik kan niet meer vinden waar ik de vorige heb gekocht.
Hebben jullie tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 08:16 

Profiel   

Ik wil een pers kopen. Momenteel pers ik nog met mn strijkijzer, maar dat vind ik niet optimaal. Heeft 1 van jullie tips?

Die van Vevor zijn erg voordelig, maar zijn ze ook goed?

Ik zat nu naar deze te kijken
https://m.vevor.nl/warmte-persmachine-c ... oGEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 08:18 

Profiel   

caro29 schreef
Ik moet 5 nieuwe paspoorthoesjes hebben maar ik kan niet meer vinden waar ik de vorige heb gekocht.
Hebben jullie tips?

Voor sublimatie? Of die andere?

Mri schreef
Ik wil een pers kopen. Momenteel pers ik nog met mn strijkijzer, maar dat vind ik niet optimaal. Heeft 1 van jullie tips?

Wat wil je doen voor flex is deze opzich fijn. Maar vrij klein. Ik persoonlijk ben geen vevor fan. Vaak problemen met temperaturen. Wil je sublimeren dan zal niet alles gaan lukken. Mocht je alleen flex willen is loklik ook nog een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 08:34 

Profiel   

Ik heb al langere tijd een easypress van vevor. Heb er altijd fijn mee gewerkt en nu sinds een paar dagen ook een zwenkarm van vevor. Nu een paar keer uitgeprobeerd, maar doet wat hij moet doen. De andere dingen erbij zal ik amper gaan gebruiken waarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 10:21 

Profiel   

Ja ik persoonlijk vind een zwenkarm niet fijn. Ik heb een auto open pers van Calortrans en die is wel erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 10:25 

Profiel   

Mag sublimatie maar mag ook met sticker

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-24 17:43 

Profiel   

Hoi Ik lees vooral mee, en vind het wel leuk ook even te reageren op de pers.

Deze zoektocht heb ik ook gehad. Ik ben begonnen voor kleine dingetjes met de minipress van Cricut. Die is fijn en gebruik ik nog steeds als ik kleine projectjes heb en kleine aantallen.

Ik heb lang overwegen voor een Vevor te gaan. Na inwinnen van informatie bij gebruikers en ook advies gevraagd. Werd mij de calortrans pers geadviseerd. Ja is wat duurder, maar schijnt betrouwbaarder te zijn. Ik ben er in elk geval heel erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-24 13:53 

Profiel   

Mri schreef

Ik heb een vevor 5 in 1 en voor sublimatie ben ik daar tevreden over (hoewel ik gisteren ineens een mok verpest heb, geen idee waarom). Maar voor het drukken van flex vind ik de zwenkarm gewoon niet fijn. Ik vind het heel lastig om de juiste druk te krijgen. Met als gevolg dat je niet altijd de stof er doorheen ziet, met m'n easypress lukt t altijd en zit het als een huis. Nadeel daarvan is dat ik na 10 opdrukken last van m'n polsen krijg.

Ik ben dus aan het sparen voor een automatisch 'clam' pers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-24 14:14 

Profiel   

solarpleure schreef
Mri schreef

Ik heb een vevor 5 in 1 en voor sublimatie ben ik daar tevreden over (hoewel ik gisteren ineens een mok verpest heb, geen idee waarom). Maar voor het drukken van flex vind ik de zwenkarm gewoon niet fijn. Ik vind het heel lastig om de juiste druk te krijgen. Met als gevolg dat je niet altijd de stof er doorheen ziet, met m'n easypress lukt t altijd en zit het als een huis. Nadeel daarvan is dat ik na 10 opdrukken last van m'n polsen krijg.

Ik ben dus aan het sparen voor een automatisch 'clam' pers :)

Thnx!

Een zwenkarm is dus niet handig met flex. Ik ga alleen flex doen.

Dan is deze beter om naar te kijken denk ik

https://www.creaplot.nl/product/calortr ... okEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-24 14:28 

Profiel   

Hier een loklik pers, ik vind hem fijn en goed werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-24 14:56 

Profiel   

Voor de verjaardag van mijn zwager en z'n vriendin heb ik deze kaartjes gemaakt. Ze krijgen elk een uitbereiding op het bordspel Dogpark.
Die heb ik heel voorzichtig opengemaakt en deze twee kaartjes nagemaakt. Samen met de originele kaartjes terug in de verpakking en ingepakt.
Vanavond krijgen ze de cadeautjes :D

[ img ]

[ img ]

Aangezien dubbelzijdig print-and-cut toch een beetje gokken blijft, heb ik 2 hoekjes handmatig moeten bijknippen, die zijn dus iets minder mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:41 

Profiel   

Is er iemand die business kaartjes heeft gemaakt op de Cricut en mij daar uitleg over wilt geven?
Ik wil een stuk of 50 kaartjes hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:02 

Profiel   

@solarpleure super leuk gemaakt! Erg mooi gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 07:58 

Profiel   

xoranlover schreef
Maar permanent vinyl wat vooral door cricut is geïntroduceerd is niet permanent he. Ze hebben alleen een iets sterkere plaklaag dan de removable vinyl. Niet dat het niet goed is maar vinyl kun je er wel afhalen.

Het hecht ook wat later, dus vaak niet gelijk vast. Pas na dag of 2 kun je het echt niet zomaar er af halen, ik heb hier mijn auto mee beplakt toen de stickers steun de boer in kwamen, staat dus altijd in weer en wind, zomer en winter en zit er nog strak op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 20:36 

Profiel   

Ja klopt je kunt het versnellen door een föhn erop te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 31 [ 774 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen