Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 46 [ 1128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TEK/SCH] Challenge 2024

Profiel   

Wat tof Polarize, lekker bezig!

Omdat ik thuis niet verder mag met de oefening, wat logisch is, ben ik thuis aan het oefenen met nog een werk van Ingres. 30x40 canvasboard
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 15:10 

Profiel   

Mijn opdracht met IJsvogeltjes is af *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 16:04 

Profiel   

Wow, die is echt heel gaaf geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 17:10 

Profiel   

erg mooi geworden jis <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 20:11 

Profiel   

Dank jullie wel!

De lijst wilde ze er niet bij nemen, vond hem er wel heel mooi bij passen maar dat hij nu hier blijft vind ik niet erg :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 20:53 

Profiel   

Gave werken Jis!

Ik heb weer even goed gebruik gemaakt van het zonnetje

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 17:58 

Profiel   

Oh die IJsvogels <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 18:11 

Profiel   

Dank jullie wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 10:07 

Profiel   

Jis_ schreef
[ Afbeelding ]

Prachtig!
Mijn eerste gedachte was toffe lijst!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling hij is wat zwaar denk ik. Maar opdrachtgever blij en jij blij met een toffe lijst!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 19:24 

Profiel   

Jis_ schreef
[ Afbeelding ]

Prachtig! En de lijst maakt hem juist af vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 20:33 

Profiel   

Deze heb ik op vakantie gemaakt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:21 

Profiel   

Ik heb 2 lessen om 50 werken rondom het thema "portretten" te maken, en ze moeten allemaal anders zijn. Dit wordt een uitdaging :')

Hebben jullie trouwens tips waar ik een goede staande schildersezel kan vinden? Ik ontdek nu met de opleiding dat ik staand werken erg fijn vind, maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een beetje redelijke ezel en wat de prijzen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-24 07:41 

Profiel   

Wat een mooie kleurrijke tekeningen, Malenka! Super leuk, ze zouden zeker niet misstaan in een prentenboek. Proberen kan altijd, toch!  :j

De freebies zijn weer gaaf geworden, Polarize! Leuk concert geweest?  :)
Zo te horen zit je helemaal op je plek bij je nieuwe opleiding, leuk! Mooie schetsen en heerlijk plekje zo, om lekker te tekenen! 
Ik heb mijn ezel gekocht bij van Beek Art, deze heb ik: https://www.vanbeekart.nl/p/van-beek-te ... and/55375/
Super handig omdat je hem ook horizontaal kunt gebruiken en hij is makkelijk op te bergen. Ik woon niet zo groot, dus dat was wel een belangrijke.  :)

Even je topic bekeken, Signe....super tof!  _/-\o_ Vind die 'tegeltjes' heel knap gedaan, maar eerste met al die kleuren springt er echt uit! Mooie inzending voor de challenge!

Mooie 'prutsels', Kaatastrof!  :)  Altijd lastig, zo'n artblock.

Die is super leuk geworden, PotjeMayo!  <3

Wat een plaatje, Nick_en_ik! Alsof het een oud olieverf schilderijtje is, heel tof!  <3

Wat een leuk mixed media werk weer, Thatsme!  :)  Grappig dat er ook AI in verwerkt zit!
Vind de bever super schattig! Mooie diepte in de staart!

Janinevv, ik doe nog steeds maar wat. Geen cursussen gevolgd, maar gewoon begonnen en dan ontdek je vanzelf wat werkt of niet.  :) Wel veel filmpjes bekeken en net als Jis idd allerlei tips&tricks opgezocht.
Het ene materiaal hoeft niet beter te zijn dan het andere, kies vooral iets wat bij je past en dat is toch een kwestie van gewoon eens uitproberen.  :) Ik gebruik acryl (Amsterdam), want snel droog en kan op allerlei materiaal. Ik heb idd ook een medium staan om acryl langer 'nat' te houden, maar gebruik die niet zo heel veel. Ik vind die bollen er al goed uitzien  :j

Wat een mooie boekenleggers, San87!  <3  Vind de middelste en die daarnaast het leukste!

Rien Poortvliet  <3  Wat ontzettend gaaf, Jis! Ik heb ook verschillende boeken van hem, altijd heerlijk om doorheen te bladeren! Wat leuk dat je weer een Masterclass volgt, weer bij Iris?  :)
Vind de opzet van je nieuwe schilderijen weer veelbelovend!
Je ijsvogeltjes...... _/-\o_  Zo mooi, die spatten echt van het doek af!  <3
De lijst paste er prachtig bij, maar ja, nou heb je zelf weer een mooie lijst waarvoor je een nieuw schilderij kan maken.

Was er al een nieuwe challenge voor deze maand eigenlijk?  :)
Hier de laatste tijd alleen maar digitaal bezig, maar nog niet echt iets wat ik kan laten zien. Ik volg voornamelijk tutorials, om spelenderwijs wat handigheid te krijgen in alle knopjes en mogelijkheden. Hebben jullie nog aanraders qua tutorials?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-24 13:13 

Profiel   

Dank je Jindai! :j Weer bij Iris, heel leerzaam, lieve vrouw, en het geld echt waard vind ik <3

Die lijst komt wel goed ja :D <3 gaan weer IJsvogels in komen en dan met een visje erbij.

Ik geloof dat de challenge er een beetje bij in schiet deze maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 11:13 

Profiel   

Ben inderdaad bang dat de challenge niet veel meer wordt deze maand, tenzij iemand iets snels kan bedenken?

Jindai, het was een heel gaaf concert! Het was op een 2-daags muziek festival en ik had een ticket voor beide dagen, dus de zaterdag hebben we echt heerlijk rond kunnen lopen en van een afstandje meerdere artiesten kunnen zien (OneRepublic <3) en zondag de hele dag aan Seventeen kunnen besteden haha. Ik was echt kapot na de tijd, maar het was geweldig

En ik zit inderdaad goed op mijn plek hier! Het voelt voor nu nog wat verdacht makkelijk, maar op het moment zijn de opdrachten echt van "creeer zoveel mogelijk en ontdek waar je verder aan wilt werken en wat je sterkte punten zijn."

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 11:22 

Profiel   

Wat tof Polarize dat het zo'n geslaagd festival was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 11:32 

Profiel   

Oh wat een goede die schildersezel! Ik ben benieuwd hoe hij je bevalt. En dan voor je complimenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 21:39 

Profiel   

Dank Jindai voor je complimenten mbt de tegeltjes en kleur gebruik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-24 02:05 

Profiel   

Ik zag een video van een wasbeer die door eendenkroos zwom...zie 1,5 uur later :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-24 20:30 

Profiel   

Oooeeeehhh leuk die wasbeer!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 19:12 

Profiel   

Gaaf! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 19:40 

Profiel   

Zeker gaaf!

Ik heb ook een ezel die zowel verticaal als horizontaal gebruikt kan worden. Wel wat groter, zwaarder en (ik denk daarmee ook) stabieler. Hij staat alleen al een paar jaar opgeslagen omdat ik er nog geen plek voor had. Binnenkort komt hij hopelijk het huis weer in.

Het is er zo een.
https://www.artsandcrafts.nl/winkel/mab ... ntaal-m18/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 21:37 

Profiel   

De creaties gaan hard zo op school haha
Vandaag schilderles gehad, landschappen schilderen!

1e is opgebouwd vanuit een transparante blauwe achtergrond, vormen met dekkend oranje en details en verdere schaduw ingewerkt met koude tinten
[ img ]

2e begonnen we met een donker paarse achtergrond, vormen ingezet met dekkend blauwe, en met oranje, geel en wit de verdere details en schaduwen neer gezet. Ik werd richting het einde van deze ook flink moe, dus iets minder afgewerkt :+

[ img ]

Heb mijzelf wel even verbaasd, dat dit uit mijn handen komt haha. Vooral de eerste ben ik heel blij mee, als ik de hele dag had gehad kon ik die nog veel meer afwerken, maar alleen deze 2 dingen was ik al van half 10 tot 4 uur 's middags mee bezig

Bedankt voor de tips van de ezels! Dan weet ik richting welk bedrag ik moet gaan sparen voor een goeie haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 21:39 

Profiel   

Wat een gave landschappen, Polarize!

Hier ook bezig met eentje, digitaal en gebaseerd op de paardenfilm Spirit.
De bergen/rotsen zijn nog knap lastig haha

[ img ]

En tussendoor in een kleine 20 minuutjes een paardje geschetst, anders werd ik een beetje gek van telkens naar hetzelfde landschap staren :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 22:28 

Profiel   

Beide, mooi kleurgebruik in de landschappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-24 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 46 [ 1128 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen