Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 2 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 8 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
[TEK] Gezellig Kleuren |
---|
NorwayFjord | |
Oehh leuk al Furst!
Ja alcoholmarkers drukken sowieso altijd door, dus je kan ze het beste gebruiken in boeken die niet dubbelzijdig geprint zijn en een papiertje of bakpapier achter de plaat stoppen die je gaat kleuren |
Laatste bericht |
Geplaatst: 01-11-24 16:48 |
TessaxQuincy | |
Lughnassadh schreef Drukken die alcoholstiften niet heel erg door? En kun je die van decotime ook los krijgen? Alcohol stiften drukken idd wel heel erg door, je moet echt wel een paar papiertjes eronder hebben. De kleurboeken die ik heb, hebben de kleurplaat maar aan 1 kant. Waardoor het niet uitmaakt (en ik vind het eigenlijk ook wel leuk eruit zien dat je de kleurplaat door de andere kant heen ziet) Hier een voorbeeld hoe dat er dan uitziet. |
Geplaatst: 01-11-24 16:50 |
maj0 | |
ik heb zelfs boeken waarbij de gewone stiften door drukken dus heb er eigenlijk altijd een blaadje onder voor de zekerheid.
|
Geplaatst: 01-11-24 18:46 |
knockout1 | |
maj0 schreef Dieuwke_ schreef Wauw, prachtig maj0! Dankje ik loop bij de laatste 2 er tegen aan dat ik ze kwa kleur nog niet natuurlijk genoeg vind. Alleen vind ik de markers van de action niet fijn (en te grof en groot) maar wil graag nog nieuwe kleuren er bij. Alleen wat is dan handig om te doen. Het liefste wil ik gewone stiften maar dan met heel veel kleuren maar helaas kan ik die nog niet vinden. dussss mocht iemand nog een tip hebben voor fijne stiften die niet te grof en groot zijn (ik hoef er niet mee te blenden of wat dan ook alleen kleuren haha) laat me het weten Bedoel je met gewone stiften op waterbasis? De volgende 3 zijn op waterbasis. De stabilo power zijn heel fijn! Maar 30 kleuren, dat is niet zoveel. Verder kleurt Ecoline brushpen heel fijn, 60 kleuren. Of Tombow abt brushpennen, zijn er in 108 kleuren, hebben 2 punten, een brushpunt en een fijne pint. De laatste hebben mijn voorkeur, maar het nadeel is: ze zijn duur! Nu wel in de aanbieding bij becreativeshop. |
Geplaatst: 01-11-24 21:02 |
Furst | |
Bij de Ohuhu’s krijg je er een plastiekje bij dat je er ook onder kan steken! Maar ja ze drukken altijd door.
Of je de Decotimes apart kan krijgen daar vrees ik voor… bij Ohuhu wel! Deze kleurplaten heb ik vandaag gemaakt |
Geplaatst: 01-11-24 21:06 |
Sabri | |
Wat een leuke tekeningen komen hier voorbij! Ik wil het kleuren ook weer gaan oppakken, zo leuk om te zien dit, dus ik volg ook dit topic
|
Geplaatst: 01-11-24 21:09 |
Furst | |
Wees welkom!
|
Geplaatst: 01-11-24 21:14 |
Dieuwke_ | |
Zo leuk, iedereenn aan het kleuren! Ik heb samen met m'n zusje Ohuhu's gepre-orderd. Alles komt rond sinterklaas binnen
|
Geplaatst: 01-11-24 21:17 |
Furst | |
Oeh dat duurt nog wel even. Ik heb denk ik 1 van de laatste sets gekocht, oepsie hahaha. Maandag komen er ook nog een 5 tal kleurboeken aan
|
Geplaatst: 01-11-24 21:20 |
xYaartje | |
Welkom Sabri!
Je hebt de kleurplaten prachtig ingekleurt Furst! Zijn de Ohuhu (markers) fijne stiften om mee te kleuren? Ik kleur nu vooral graag met de stabilo stiften, maar sta altijd open voor nieuwe opties en suggesties! Dit is trouwens mijn project voor nu. Qua kleur zit er niet echt logica in inderdaad. Ik doe gewoon random wat . Uiteindelijk is het puur voor de ontspanning. Beetje jammer alleen dat mijn brein een concentratie vermogen van 10 minuten heeft (hier word aan gewerkt met een psycholoog). Dus vaak moet ik daarna toch weer iets anders doen. Vandaag alleen nog geen tijd gehad om hem verder in te kleuren. Deze doe ik trouwens wel gewoon met potlood ivm er aan de andere kant ook een kleurplaat zitr en het op dit papier toch wel iets door drukt wanneer ik met viltstift kleur. Niet veel gelukkig, maar toch. Gelukkig maakt het in dit kleurboek ook helemaal niet uit welke kleur je gebruikt . |
Geplaatst: 01-11-24 22:29 |
Lisette0 | |
Er was ooit wel een kleur topic hier op bokt, maar die is nogal doodgebloed.
Vind de platen uit de OP echt heel leuk gedaan. Van een simpele plaat zoiets moois maken vind ik echt knap. Ik kan dat echt niet. Ik meld me hier dus ook maar weer, haha. Kleur al jaren, voornamelijk mandala's. Heb toevallig net van de week de kast met kleurspullen opgeruimd, en drie boeken wegggegooid die ik nu niet meer leuk vind en dus toch niet meer gebruik. Eentje daarvan is zo te zien precies dezelfde als van xYaartje hierboven. |
Geplaatst: 01-11-24 22:45 |
maj0 | |
knockout1 schreef Bedoel je met gewone stiften op waterbasis? De volgende 3 zijn op waterbasis. De stabilo power zijn heel fijn! Maar 30 kleuren, dat is niet zoveel. Verder kleurt Ecoline brushpen heel fijn, 60 kleuren. Of Tombow abt brushpennen, zijn er in 108 kleuren, hebben 2 punten, een brushpunt en een fijne pint. De laatste hebben mijn voorkeur, maar het nadeel is: ze zijn duur! Nu wel in de aanbieding bij becreativeshop. Ja eigenlijk wel. Opzich mag alcholmakers ook maar merk dat die vaak toch een te dikke punt hebben. (had die 300 twinmakers van de action besteld maar die zijn helaas te grof voor mij) Stabilo heb ik nu samen met bruynzeel maar dat zijn er inderdaad niet genoeg. Ik ga eens kijken naar de andere poties je aangeeft. Bedankt voor het mee denken. |
Geplaatst: 02-11-24 11:34 |
knockout1 | |
maj0 schreef knockout1 schreef Bedoel je met gewone stiften op waterbasis? De volgende 3 zijn op waterbasis. De stabilo power zijn heel fijn! Maar 30 kleuren, dat is niet zoveel. Verder kleurt Ecoline brushpen heel fijn, 60 kleuren. Of Tombow abt brushpennen, zijn er in 108 kleuren, hebben 2 punten, een brushpunt en een fijne pint. De laatste hebben mijn voorkeur, maar het nadeel is: ze zijn duur! Nu wel in de aanbieding bij becreativeshop. Ja eigenlijk wel. Opzich mag alcholmakers ook maar merk dat die vaak toch een te dikke punt hebben. (had die 300 twinmakers van de action besteld maar die zijn helaas te grof voor mij) Stabilo heb ik nu samen met bruynzeel maar dat zijn er inderdaad niet genoeg. Ik ga eens kijken naar de andere poties je aangeeft. Bedankt voor het mee denken. En als je dan de Ohuhu brush en fine neemt? Met de brushpunt kun je heeeel fijne lijntjes maken. Die heb ik zelf ook. Hoe ze in verhouding zijn met de twinmarkers weet ik niet. |
Geplaatst: 02-11-24 12:27 |
Furst | |
Ik heb de Ohuhu Honolulu B, de Brush en Fine tip! Ze werken heel fijn en ik vind t vooral de investering wel waard als je graag Tutorials volgt. Al zijn er mensen die prachtig kunnen kleuren ook met de decotime. Zoals oo TikTok bvb, Liescolours. De kleurplaten die zij maakt zijn echt… *chef’s kiss*
Soms geven dingen me wel stress. Dat het snel droogt bvb. En mijn mindset is niet altijd even positief. Maaaar… de kleurplaat die ik het lelijkste vond is wel m’n beste TikTok geworden, hahaha |
Geplaatst: 02-11-24 12:56 |
maj0 | |
Ik zal eens kijken naar die Ohuhu stiften. Ik volg zelf geen tutorials maar doe gewoon heel simpel kleuren op nummer. En wat ik hier voor al zei. Bruynzeel en stabilo zijn super hier voor alleen ben ik op zoek naar meer kleuren.
Ik had nog wel deze gevonden op amazon (zie link hieronder), heeft iemand hier ervaring mee? https://www.amazon.nl/Efimeso-viltstift ... r=8-7&th=1 |
Geplaatst: 02-11-24 13:53 |
SincereQ | |
Furst schreef Super leuk deze! Ik wilde ‘m bewaren voor kerst, maar heb er net drinken overheen gemorst ben met de kleurplaat erachter bezig. Deze heb ik gister gekleurd: Achtergrond vd muur was alleen een beetje mislukt |
Geplaatst: 02-11-24 14:09 |
Furst | |
Ik vind m wel goed gelukt hoor!
|
Geplaatst: 02-11-24 14:16 |
TessaxQuincy | |
Mijn markers zijn binnen!
Vanavond even een Swatch Sheet maken en dan kan ik er daarna mee kleuren |
Geplaatst: 02-11-24 15:52 |
maj0 | |
TessaxQuincy heeel gaaf! Voor mij zijn ze helaas te dik wat ik zooo jammer vind want ik vind hem echt zo gaaf met al die kleuren!
Heel veel kleur plezier en laat je je tekeningen hier zien |
Geplaatst: 02-11-24 18:21 |
SdaphneS | |
Hoe heten de mooie kleurboeken die je gebruikt TS?
Ik begrijp uit je berichten dat jij dus tekent a.d.h.v. tiktok filmpjes? Ik vind dat wel heel slim namelijk. Ik heb nooit een idee wat mooie kleuren bij elkaar zijn en heb dan een lelijke kleurplaat haha. |
Geplaatst: 02-11-24 18:30 |
Furst | |
Leuk TessaxQuincy! Veel plezier!
SdaphneS, de bekendste zijn die van Vivi Tinta en Coco Wyo op Amazon! Ik gebruik wel patronen tutorials om te oefenen! |
Geplaatst: 02-11-24 19:37 |
Dieuwke_ | |
maj0 schreef TessaxQuincy heeel gaaf! Voor mij zijn ze helaas te dik wat ik zooo jammer vind want ik vind hem echt zo gaaf met al die kleuren! Heel veel kleur plezier en laat je je tekeningen hier zien Zijn ze te dik voor jou om vast te houden of is de punt te dik? Want ik zag vandaag van Ohuhu ook brush & fine pennen. Die lijken smaller dan de markers (om vast te houden) en hebben een soort fine line punt. Op Amazon staan ze ook van andere merken. https://www.amazon.nl/Ohuhu-160-dubbelz ... d_source=1 |
Geplaatst: 02-11-24 22:12 |
Furst | |
Dat zijn stiften oo waterbasis en geven helaas veel strepen
|
Geplaatst: 02-11-24 22:18 |
maj0 | |
Dieuwke_ schreef maj0 schreef TessaxQuincy heeel gaaf! Voor mij zijn ze helaas te dik wat ik zooo jammer vind want ik vind hem echt zo gaaf met al die kleuren! Heel veel kleur plezier en laat je je tekeningen hier zien Zijn ze te dik voor jou om vast te houden of is de punt te dik? Want ik zag vandaag van Ohuhu ook brush & fine pennen. Die lijken smaller dan de markers (om vast te houden) en hebben een soort fine line punt. Op Amazon staan ze ook van andere merken. https://www.amazon.nl/Ohuhu-160-dubbelz ... d_source=1 Beide haha. Ik wil liever idd niet op waterbasis. Maar had deze nog wel gezien https://www.amazon.nl/Efimeso-viltstift ... r=8-7&th=1 Hoezo moet het zo moeilijk zijn |
Geplaatst: 03-11-24 00:13 |
Lisette0 | |
TessaxQuincy schreef Mijn markers zijn binnen! Vanavond even een Swatch Sheet maken en dan kan ik er daarna mee kleuren [ Afbeelding ] Super gaaf dit. En mooie koffer ook. |
Omhoog |
Geplaatst: 03-11-24 12:47 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 8 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Inloggen |