Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 33 [ 805 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[DIGI] Cricut liefhebbers

Profiel   

Gaaf! Wat kan deze wat een cricut niet kan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 18:23 

Profiel   

Veel mooier graveren. Hout graveren, op 2 cm hoogte tekenen en werken. En die heeft een elektrostatische mat.
Ik heb ook een hot foil tool. Die kan ook op leer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 18:27 

Profiel   

Ohh veel meer opties dus! Tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 19:20 

Profiel   

Ja en veel nauwkeuriger dan cricut. 1 malig een aankoop om de software the upgraden en verder geen aankopen meer. Kan svg en png of jpeg inlezen. Dus niet meer dat geklooi met schoonmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 20:07 

Profiel   

xoranlover schreef
Ja en veel nauwkeuriger dan cricut. 1 malig een aankoop om de software the upgraden en verder geen aankopen meer. Kan svg en png of jpeg inlezen. Dus niet meer dat geklooi met schoonmaken.

das een super vervanger! Ik wordt hier helemaal gallisch van die updates elke paar dagen, dan werkt hier print en cut niet meer moet ik steeds stuk of 8x print opdracht geven om mijn plaatjes geprint te krijgen.
Zou idd ook graag een machine willen die daar geen binding mee heeft, want updates uitzetten kan helaas niet.

have fun met deze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:20 

Profiel   

Dank je wel. Ja werd daar ikn echt knettergek van. Ook met graveren standaard zat ie er een halve cm langs met starten maakte niet uit waar ik aangaf dat die moest starten. Ik heb die cricut wel nog want kan hier niet groter dan 30 x 30 op snijden. Maar misschien verkoop ik dr cricut wel en schaf ik de portrait aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:25 

Profiel   

Ik heb de Cricut al maanden uitstaan. Denk dat ik hem maar even aan moet zetten voor de updates.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 10:37 

Profiel   

caro29 schreef
Ik heb de Cricut al maanden uitstaan. Denk dat ik hem maar even aan moet zetten voor de updates.

ja anders wordt je straks echt gek als je iets wil doen, vervelend is ook dat ook he gebruikers paneel elke update veranderd, kan je nix meer terugvinden hoe je dat eerst deed..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 11:05 

Profiel   

Ik had hem nog niet zo vaak gebruikt dus het wordt sws dan drama en opnieuw uitvinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 19:51 

Profiel   

Ik heb hem aangezet en design space geopend maar zie nergens waar ik hem moet updaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 21:22 

Profiel   

caro29 schreef
Ik heb hem aangezet en design space geopend maar zie nergens waar ik hem moet updaten

als goed is doet ie dat zelf... ik kijk ff bij mij, hier gaat het automatisch, nu weer een update die geïnstalleerd moet worden

zijn bij versie 8.55

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 22:41 

Profiel   

bij je instellingen kun je kijken of er updates zijn, is naast je naam pijl naar beneden, vind je instellingen, bij algemeen vind je: over design space daar staat versie .... controleren op updates

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 22:46 

Profiel   

Moet ik dan op design space kijken of Cricut zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 10:16 

Profiel   

caro29 schreef
Moet ik dan op design space kijken of Cricut zelf

design space, waar je je opmaakt doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 14:33 

Profiel   

Voorbeeldjes van aluminium graveren met een curio 2.
Hij meet zelf de dikke van materiaal en de software is wel uitgebreid met de business edite maar werkt fijn.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 23:08 

Profiel   

Erg mooi :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-24 06:51 

Profiel   

Ik ga mijn maker 3 verkopen :')

Ik wil een silhouette cameo 5 :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-24 21:41 

Profiel   

Cricut is verkocht heb alleen nog een hoop mesjes en andere tools over die ook weg gaan.

Ik heb meteen de cameo 5 besteld. Mag ik nu niet meer in deze groep meedoen? 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-24 10:12 

Profiel   

Hahahah lekker erin blijven hoor! Wat voor spulletjes heb je nog voor de cricut?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-24 10:56 

Profiel   

Haha tuurlijk wel, 'snijplotter liefhebbers' klinkt net wat minder gezellig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-24 11:10 

Profiel   

Ik kopieer even mijn marktplaats advertentie

Te koop mesjes en tools voor de cricut maker. Sommige zijn gebruikt anderen zijn nog helemaal nieuw.
Toolhouder is kapot maar kan wel nog gebruikt worden (deksel is eraf)

Tools:

Cricut rotary blade (rolmes)
Cricut roze mat voor stof en vilt
Cricut knife blade
Cricut scoring wheel single
Cricut scoring wheel double
Cricut scoring wheel single tip
Cricut debossing
Cricut wavy blade
Cricut engraving
Cricut fine point
Cricut foil tool Met foils

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-24 11:11 

Profiel   

xoranlover schreef

Wat is het verschil tussen de curio die je hebt en de cameo 5?

Heeft iemand ervaring met de mugpress? Ik heb een mugpress opzetstuk bij m'n zwenkarm hittepers, maar die komt niet in de buurt van 't ook van m'n standaard mokken. Daardoor mis ik telkens een heel stuk design en ziet het er slordig uit. Ik overweeg dus een mugpress (black friday), maar weet niet of die wel hitte geeft tot aan het oor. Weet iemand dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-24 16:58 

Profiel   

Als je de mok helemaal naar het einde van de opening van de mugpress draait komt hij aardig ver maar het word wel wat minder scherp dan als je het recht afknipt en iets van het oor af houd

(Zat toevallig met een kop thee dus kon gelijk een foto maken :Y))
[ img ]

Je houd dus alsnog deze witte baan. Ik heb het met een sleeve in een kleine oven geprobeerd maar was ook geen succes om rondom een mooie print te krijgen bij het oor

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-24 17:11 

Profiel   

solarpleure schreef
xoranlover schreef

Wat is het verschil tussen de curio die je hebt en de cameo 5?

Heeft iemand ervaring met de mugpress? Ik heb een mugpress opzetstuk bij m'n zwenkarm hittepers, maar die komt niet in de buurt van 't ook van m'n standaard mokken. Daardoor mis ik telkens een heel stuk design en ziet het er slordig uit. Ik overweeg dus een mugpress (black friday), maar weet niet of die wel hitte geeft tot aan het oor. Weet iemand dat?

De curio is een soort van flatbad. Het mes en de tools bewegen over je tafel de cameo is net als een cricut mes kan alleen links en rechts en dan snijden. Maar ik wilde heel graag een elektrostatische mat bij de cameo. Curio heeft die ook. En ik was de problemen zat met cricut dus toch de overstap gemaakt. De curio kan maar max 30 x 30 en ik wil groter kunnen en dat lukt met de cameo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-24 17:15 

Profiel   

Ik wil nu ook de cameo 5 :') :Y)

Seven schreef
Als je de mok helemaal naar het einde van de opening van de mugpress draait komt hij aardig ver maar het word wel wat minder scherp dan als je het recht afknipt en iets van het oor af houd

(Zat toevallig met een kop thee dus kon gelijk een foto maken :Y))
[ Afbeelding ]

Je houd dus alsnog deze witte baan. Ik heb het met een sleeve in een kleine oven geprobeerd maar was ook geen succes om rondom een mooie print te krijgen bij het oor

Thanks voor je uitleg en foto. Ik twijfel nog even verder. De mugpress lijkt wel iets verder te komen dan mijn huidige, maar eigenlijk niet ver genoeg naar m'n zin.
Vooral bij de magicmug vind ik dat irritant, want nu heb ik dus dit:

[ img ]

Arm paard heeft geen nek meer...Waarbij links ongeveer een cm is, maar rechts al richting de 2 cm gaat waar dus niks op gedrukt kan worden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-24 12:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 33 [ 805 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen