Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
Plaats een nieuw onderwerp |
[FOTO] Prijzen winnen met fotograferen |
---|
Amado7 | |
![]() |
Dik dik verdiend!
|
Laatste bericht |
![]() |
Texas02 | |
![]() |
Gefeliciteerd, dat heb je echt verdiend! Jij maakt prachtige foto's!
|
![]() |
komone | |
![]() |
Ik vind het zo knap dat je de dieren zo mooi laat poseren. Die ene met al die puppies op een rij. Hoe dan?! Gefeliciteerd met je prijzen!
|
![]() |
OutOfTheWood | |
![]() |
Super gave foto's! Van harte gefeliciteerd!
![]() |
![]() |
manubres | |
![]() |
Prachtig!!
![]() ![]() |
![]() |
mar_fay | |
![]() |
Wat gaaf, van harte!
|
![]() |
kally | |
![]() |
Gefeliciteerd…prachtige foto’s!
|
![]() |
Barb | |
![]() |
Wat een geweldige foto's! Gefeliciteerd!!
|
![]() |
AstridJ | |
![]() |
komone schreef Ik vind het zo knap dat je de dieren zo mooi laat poseren. Die ene met al die puppies op een rij. Hoe dan?! Gefeliciteerd met je prijzen! Dat zullen meerdere shots zijn die zijn samengevoegd, maar ontzettend mooi en goed gedaan. Echt een hele knappe prestatie TS want er zijn tegenwoordig ontzettend veel goede paarden- en dierenfotografen. Dat je daar dan bovenuit springt daar mag je ontzettend trots op zijn. ![]() En heel mooi wat fotografie voor je doet en gedaan heeft wat betreft je aandoening, dan zijn deze awards een mooie kers op de taart. |
![]() |
Signe | |
![]() |
Holy moly! Wat een prijzen. Goed gedaan zeg. Ik heb ook stiekem genoten van de hondenfoto`s. Die urban wolfshond en de zeemops zijn goud!
|
![]() |
Tenno7 | |
![]() |
AstridJ : Klopt! Bij de nest foto worden de pups apart van elkaar gefotografeerd en later samen gevoegd
![]() Dankjewel!! Signe : Dankjewel ![]() Dankjewel allemaal!! |
![]() |
xoranlover | |
![]() |
Ik vind die kattenfoto echt te gek.
Ik hoop met mijn somali nog een keer een shoot te doen. Ik wil bloesemfoto’s met haar maken. |
![]() |
Tenno7 | |
![]() |
xoranlover schreef Ik vind die kattenfoto echt te gek. Ik hoop met mijn somali nog een keer een shoot te doen. Ik wil bloesemfoto’s met haar maken. Dankjewel! Oohh heel tof! Bij een Magnolia boom zou ook tof zijn! |
![]() |
xoranlover | |
![]() |
Tenno7 schreef xoranlover schreef Ik vind die kattenfoto echt te gek. Ik hoop met mijn somali nog een keer een shoot te doen. Ik wil bloesemfoto’s met haar maken. Dankjewel! Oohh heel tof! Bij een Magnolia boom zou ook tof zijn! Echt wel! Moet ik die wel vinden. |
![]() |
Tenno7 | |
![]() |
Xoranlover : Heb er hier in de omgeving ( noord Groningen ) wel 1. Altijd welkom
![]() |
![]() |
xoranlover | |
![]() |
Ja dat is heel het probleem jij woont gewoon 3 uur rijden bij mij vandaan en hoewel met kat dat wel gewend is is dat best prijzig aan benzinegeld alleen al.
|
![]() |
Tenno7 | |
![]() |
xoranlover schreef Ja dat is heel het probleem jij woont gewoon 3 uur rijden bij mij vandaan en hoewel met kat dat wel gewend is is dat best prijzig aan benzinegeld alleen al. Ahhh jammer! Jaa snap ik helemaal hoor! |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Inloggen |