[SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:12

Amber_anne schreef:
Maak je dit in opdracht of is dit een eigen creatie voor de verkoop? Ik ben eigenlijk stiekem ook wel nieuwsgierig naar een ongeveer prijs voor zo'n werk :D

Ben ik ook wel benieuwd naar! Echt prachtig!

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:22

:wow: waaaauw!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:13

Super! Ik vind het weer schitterend al zal ie me nooit zo raken als Johnny Cash...

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:49

Ik zag hem op de Van Beek Art Community ook voorbijkomen. Ik vind hem heel mooi gedaan. Ik ga wel een beetje mee in de kritiek (dat klinkt meteen zo zwaar) over de achterhand. Die oogt nog iets te statisch/plat. De druiper vindt ik daar niet helemaal passen. Wellicht dat als je hier een wat donkerdere nuance in aanbrengt dat ie wat meer wegvalt in het geheel. Maar ik vind hem erg mooi geworden!

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:15

Waaauw! De stijl spreekt mij enorm aan, wat een ontzettend mooi werk <3

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:34

Wauw! _/-\o_

Ijslander12

Berichten: 147
Geregistreerd: 28-12-15
Woonplaats: Julianadorp.

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:20

Wat een prachtig werk! Mag je echt trots op zijn <3 Ook ik ben heel benieuwd of het in opdracht of eigen creatie is :D

Lukasje
Berichten: 11252
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:46

Ik vind het prachtig geschilderd -ikzelf krijg dit in geen 100000 jaar voor elkaar- maar mijn stijl is het niet. Ik zou je vragen het hoofd en de hals zonder bloemen te schilderen.

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:20

mariettek schreef:
Wauw! Prachtig gedaan! Ik vind het kleurverschil totaal niet storend. Het maakt het voor mij juist een mooi lichtspel. Echt in de stijl van de oude meesters. Als het één kleur zou worden zou het beeld veel eentoniger zijn.
Voor het eerst ben ik ook nieuwsgierig naar een prijsindicatie!

Helemaal mee eens! Prachtig

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 10:01

Oh lieve mensen, wat een leuke reacties!

Ik heb juist gekozen om de achterhand in een andere kleur te doen mbt het lichtspel en diepte.
Het wordt inderdaad vlak als ik het in 1 kleursoort zou doen en ik werk nou eenmaal met een bepaald kleurpalet in mijn werk (en die is niet bepaald standaard :+ )
Het is niet mainstream en daardoor kunnen de reacties ook uiteen lopen, maar dat vind ik juist tof.
Naar mening wordt er al te veel doorsnee werk gemaakt :P

@lukasje dat mag uiteraard, maar juist de bloemen in deze serie zijn de inspiratiebron (denk aan de stillevens van de oude hollandsche meesters in combinatie met 'hollandsche' hengsten ;-)

Ik werk ook in opdracht, prijzen liggen oa aan de wensen van de opdrachtgever

Ben in contact met een museum om deze serie te gaan laten zien
so wish me luck! :):)

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:51

Als ik nou zo iets zou willen met mijn eigen paard als voorbeeld en dan in deze stijl en met deze bloemen vormen... Wat zou mij dat dan kosten?

Ik vind dit namelijk werkelijk waar prachtig en mijn vent zei gister tegen mij: Ik vind dit geweldig: Dit is het mooiste met paarden in schilderij of tekenvorm wat je mij tot nu toe laat zien (en ik laat hem heel veel zien want ik wil meer paard in onze woning :') _O- )

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 14:57

Anne_GTI schreef:
Super! Ik vind het weer schitterend al zal ie me nooit zo raken als Johnny Cash...

:(:)
dat snap ik
Maar daar zit ook weer een heel verhaal aan vast

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 14:57

M_D_H schreef:
Als ik nou zo iets zou willen met mijn eigen paard als voorbeeld en dan in deze stijl en met deze bloemen vormen... Wat zou mij dat dan kosten?

Ik vind dit namelijk werkelijk waar prachtig en mijn vent zei gister tegen mij: Ik vind dit geweldig: Dit is het mooiste met paarden in schilderij of tekenvorm wat je mij tot nu toe laat zien (en ik laat hem heel veel zien want ik wil meer paard in onze woning :') _O- )



Ik heb je een pb gestuurd

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:01

Geen schilderij maar een waar kunstwerk!
Zag hem al op facebook langskomen. Je kan er naar blijven kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 22:28

Sall schreef:
Ben in contact met een museum om deze serie te gaan laten zien
so wish me luck! :):)

Oeh, dat zou gaaf zijn! Ik hoop voor je dat het je lukt *\o/* Echt indrukwekkend hoe goed je die bloemen en besjes hebt geschilderd.

Ben nu al benieuwd naar de rest. 'De merrie met de parel?' De (p)aardappeleters? :D

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:52

Ik vind het echt prachtig, de stijl, de details, het kleurgebruik, en dat je de stijl van Sjoert ook nog hebt weten te behouden.

Hoop dat de gesprekken met het museum goed uitpakken, je werk verdient het om gezien te worden, en ik kijk uit naar je volgende project.

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: [SCH]KWPN Presidents Jack Sparrow meets the golden era

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 19:54

Wauw! Sall, jij hebt mij een lange tijd geleden al eens echt verliefd doen worden op 1 van je werken waarin je al net zo sprekend een paard met half verf half potlood had gemaakt. Die, en dit werk, zijn de enige op heel bokt die ik zonder twijfel zo zou kopen <3 ik hoop heel erg dat de rest van je serie ook op bokt wordt geplaatst!
Ik ben ook benieuwd naar de kosten van dit schilderij.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 09:41

Kaaaren schreef:
Geen schilderij maar een waar kunstwerk!
Zag hem al op facebook langskomen. Je kan er naar blijven kijken

Dank je wel :)

culaccino schreef:
Oeh, dat zou gaaf zijn! Ik hoop voor je dat het je lukt *\o/* Echt indrukwekkend hoe goed je die bloemen en besjes hebt geschilderd.

Ben nu al benieuwd naar de rest. 'De merrie met de parel?' De (p)aardappeleters? :D

Hahahaha dank voor de input! Wie weet :+

Dank je wel voor je compliment, ik ben er ook erg blij mee dat ik dit effect kan krijgen met acrylverf

Gwen schreef:
Ik vind het echt prachtig, de stijl, de details, het kleurgebruik, en dat je de stijl van Sjoert ook nog hebt weten te behouden.

Hoop dat de gesprekken met het museum goed uitpakken, je werk verdient het om gezien te worden, en ik kijk uit naar je volgende project.


Dank je wel :)

noox schreef:
Wauw! Sall, jij hebt mij een lange tijd geleden al eens echt verliefd doen worden op 1 van je werken waarin je al net zo sprekend een paard met half verf half potlood had gemaakt. Die, en dit werk, zijn de enige op heel bokt die ik zonder twijfel zo zou kopen <3 ik hoop heel erg dat de rest van je serie ook op bokt wordt geplaatst!
Ik ben ook benieuwd naar de kosten van dit schilderij.


wat een mooi compliment, dank je wel
Ik zal zeker de rest ook plaatsen, 1 is er bijna af :):)
En de ander daar zit nog wel wat uren werk in ( is namelijk nog groter dan deze en ik ben niet zo groot) ~~}>
Ik zal je een pb sturen mbt prijs info