Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 148 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 194  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Schilderen op nummer

 
Profiel   

Krijgen jullie je lijnjtes strak of hoe vervem jullie ik heb het nu gewoon vanuit bakje op doek aangebracht hoe doen jullie dit
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 15:29 



 
Profiel   

Yipee schreef
Leuk dat hier ook een topic voor is! Ik doe ook diamond painting ter afwisseling. Ik heb nu inmiddels 3 paintings gemaakt en het is verslavend leuk!

[ [url=m/uJRz9c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1kroVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SMqZkf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze hangen ook allemaal. Wat doen jullie met de schilderijen die af zijn? Mijn ruimte begint nu op te raken dus misschien maar weg gaan geven?

Deze wil ik gaan maken op vakantie voor mijn moeder:

[ [url=m/iMWGrD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke serie is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 15:31 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Krijgen jullie je lijnjtes strak of hoe vervem jullie ik heb het nu gewoon vanuit bakje op doek aangebracht hoe doen jullie dit



[ img ]

Die standaard erbij zitten soms zijn echt waardeloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 17:13 



 
Profiel   

Ja daar was ik achter :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 17:14 



 
Profiel   

Ik verf meestal met een nr 1 of 0. Al meot ik zeggen dat ik misschien de japanse kersenbloesem met de nr3 ga doen die erbij zit. Ik vind de kwastjes van schipper vaak niet zo slecht maar wel te groot. Ik gebruik ze dan meestal enkel voor grote oppervlaktes en verder een mini kwastje.

Verder probeer ik de lijnen mooi strak te krijgen en daarbij helpt mij om goede lange lijnen te maken, niet korte haaltjes elke keer. Ook zorgen dat de kwast zeker niet te droog is en regelmatig de kwast eventjes schoon maken zodat de uitgedroogde verf eruit is.

En buiten dat. Mijn lijnen zijn uiteindelijk nooit echt precies zoals ze getekend zijn. En dat zie je uiteindelijk toch ook niet. :D Het is handwerk vind ik dan, het hoeft niet 100% strak te zijn. :D

Stalnollie, hoe bedoel je serie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 11:40 



 
Profiel   

In de linkjes worden portretten weer gegeven vraag me af van welke serie deze zijn. Erg leuke style.
Heb nu eerst de kat gemaakt met felle kleuren valt niks tegen alleen wel soms te lang bezig dat voel je wel in je nek

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 11:42 



 
Profiel   

Alle 4 de paintings die ik plaatste zijn van het merk Schipper. Al hun paintings hebben zo'n beetje deze zelfde stijl <3 Ik houd heel erg van hun paintings en hun verf en alles. De kersenbloesem word de ehhh 6e volgens mij die ik van hun maak :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 14:28 



 
Profiel   

Hier ook een wipje , een rasechte alie, die af waarschijnlijk net als de rest een enkele reis prullebak krijgt, ik schilder echt om rustig te worden[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 21:18 



 
Profiel   

Prullenbak? Zonde hier hangt er nu dus 1 in de gang [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 21:29 



 
Profiel   

StalNollie, Die is gaaf!! <3

Robbie, welke ben je aan het maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 22:45 



 
Profiel   

Oeh ja die is wel tof die kat! Robbie maakt een kameleon?

Mijn dolfijnen beginnen vorm te krijgen. :)

[ img ]

Oja, iemand vroeg naar t merk:

Het heeft niet echt een merk. Heb m bij Top 1 Toys gekocht voor 5 euro.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 06:54 



 
Profiel   

Het is inderdaad een kameleon :) lekker veel kleurtjes straks

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 07:35 



 
Profiel   

hmm iris, ik moet zeggen, die is zo gek nog niet! :D
Moet je dadelijk ook nog op plekken dry brushing doen of dat niet? (zo niet misschien leuk om in de lucht en het water wat te doen :P

Ik heb eventjes gespiekt welke de kameleon is. Lijkt mij wel een interesante!!
Maar ik kan niet goed geloven dat het resultaat zo slecht is dat ze meteen een enkeltje prullenbak krijgen :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 10:42 



 

Zijn die ali’s op canvas? Die zijn dan nog leuk op te spannen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 11:48 



 
Profiel   

Maar dan hangt straks je huis vol schilderijen :P

Leuk schilderij Iris82!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 13:57 



 
Profiel   

Ik heb tot nu toe alle 3 de gemaakte (aliexpress canvas) schilderijen opgespannen en opgehangen. Had ze er ook wel op uitgezocht. Maar ja kan niet alles ophangen dus nu ook maar voor anderen maken. En anders kan je ze nog ter afwisseling bewaren? :)

Het verven zelf is ook gewoon leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 14:06 



 
Profiel   

Ik maak inderdaad ook veel voor andere. Ik heb er nu 4 weg gegeven, en heb er zelf ook 4 waarvan ik er 1 ook nog graag weg zou geven. en er is er 1 waar ik op t moment simpelweg niet meer weet waar hij gebleven is O:) Ik had hem gemaakt voor mijn broer, die hem ook zelf uitgezocht had. Maar hij heeft hem nooit op komen halen en toen hij een relatie kreeg, was het schilderij niet goedgekeurd voor mijn schoonzus. Erg jammer want het was de Manhattan. die was 50 euro zonder verzendkosten.
Daarna heeft hij een aantal jaren in de doos ingepakt in cadeaupapier gestaan. Ergens in het afgelopen jaar is hij volgens mij verhuisd naar een nieuw thuis. Maar ik weet simpelweg niet meer wie, wat of waar :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 15:26 



 
Profiel   

Zezijn niet slecht hoor de ali canvassen maar ik houd van andere dingen op mijn muur

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 21:59 



 
Profiel   

[ img ]

Voor mn verjaardag gekregen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 12:51 



 
Profiel   

Ik heb eindelijk de eerste kleur af!

[ img ]

[ img ]

Linksonderin was ik alvast begonnen met twee andere kleuren. Om te kijken of ik verschil zag.

En in het midden/rechts van het midden kan je het verschil zien tussen de 1e kleur met droge kwast en natte kwast. Met droge kwast was helaas te donker, maar ik hoop dat het niet (erg) opvalt als het schilderij af is.

Ik heb even in mijn berichten teruggekeken wanneer ik ben begonnen en dat was 21 juni. Dus meer dan drie maanden over de eerste kleur gedaan :Y)

Maar dit was wel een kleur die veel voorkomt, hierna gaat het sneller hoop ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 00:39 



 
Profiel   

Door dit topic op wat sites rondgekeken om eventueel te bestellen. Vroeger vond ik dit heerlijk om te doen.

Heb nu er een van schipper gevonden. Als ik het zo lees is dit zonder te mengen. Nu alleen bedenken of ik mij niet schuldig voel is ik het bestel :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 09:35 



 
Profiel   

Waarom zou je jezelf schuldig moeten voelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 10:28 



 
Profiel   

Omdat ik geld niet snel moet uitgeven :o

Maar ik heb hem toch net besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 10:37 



 
Profiel   

Je krijgt er wel veel uren plezier van, dus... ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 11:07 



 
Profiel   

Wat leuk al die updates. Ik was vorige keer heel tevreden met m'n Ali expres schilderen op nummer, maar die ik nu heb zo vindt ik het eigenlijk gewoon niet leuk om te schilderen. Ik kan niet goed plaatsen of het papier te grof is of de verf te compact maar met de penselen waarmee ik vorige keer gewoon mooi resultaat haalde kan ik nu echt niet langs de lijnen en in de krappe hoekjes. Ik kan bijna geen veeg maken er komen gelijk ongekleurde stukken tussen. Foto van ver weg en dichtbij.
[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 11:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 148 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 194  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen