Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 194  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Schilderen op nummer

 
Profiel   

Wie, o wie, heeft het wel eens gedaan of doet het?
Schilderen op nummer!

Ik heb vandaag mijn eerste projectje besteld. (deze: http://www.hobbyhuis.nl/contents/media/l_0034798.bmp )
Ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

Even ter illustratie, deze heb ik dus niet gemaakt maar van internet gekopieerd.

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Laatst bijgewerkt door Muiz op 14-09-19 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast aan richtlijnen

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 17:46 



 
Profiel   

Ik heb dit ook veel gedaan. Heb een aantal on afgemaakte schilderijen liggen :') Als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het resultaat soms ook een beetje tegenvallen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 17:49 



 
Profiel   

Ik heb het als (klein) kind gedaan, best veel ook, ik vond het ontzettend leuk maar het werd nooit zo mooi als ik hoopte. Uiteindelijk besloot ik dat ik 't beter zelf kon gaan oefenen :D. Het is leuk tijdverdrijf, maar ik blijf het een beetje "semi-creatief" vinden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 20:12 



 
Profiel   

heb er veel gedaan maar meestal is het resultaat niet zoals op de doos dus minder mooi en als je telang wacht met verder te werken is de verf uit gedroogd.. ook al doe je die goed toe...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:28 



 
Profiel   

Oke ik ben echt blond maar ik snap het niet? :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:30 



 
Profiel   

Ben verslaafd haha
Heb ooit eens 4 bij de action gekocht maar die verf :n bah...
Nu maar weer sparen voor echten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:32 



 
Profiel   

Ik vind het erg leuk! :) Vooral als ik me verveel en niets te doen heb vind ik het leuk om weer eens te doen :j Je hebt me zojuist weer op het idee gebracht, ik ga binnenkort weer naar de winkel :) Je moet wel opletten welk merk je koop, er zijn een aantal merken waarbij het resultaat totaal niet lijkt op de voorkant, en je hebt ze ook waarbij het verder gewoon klopt. Bij de blokker verkopen ze 1 soort, die ik zelf erg goed vind. Uit mn hoofd heeft het volgens mij "Hobby art". Ik heb een keer zo eentje bij een tekenwinkel gekocht van een onbekend merk, toen ik de helft af had zag het er niet uit en heb ik het weggegooid. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:32 



 
Profiel   

saskiakefie schreef
Oke ik ben echt blond maar ik snap het niet? :\


Je hebt vakjes met een nummertje er in. Elk nummer is een kleur, dus bij het vakje met bijv. nummer 17 moet wit, bij het vakje met nummer 1 moet zwart, etc.! Ook moet je sommige kleuren mengen, meestal hebben die dan een letter. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:33 



 
Profiel   

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... tId=107332
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:35 



 
Profiel   

ik ben iemand die dat soort dingen nooit afmaakt haha, vind het wel altijd heel goed als mensen de tijd er voor kunnen nemen. kreeg vroeger altijd van die dingen voor mijn verjaardag, van paarden uiteraard. maar heb er nog nooit 1 afgekregen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-12 21:35 



 
Profiel   

Wat leuk dat er meerdere mensen zijn die dit doen!
Ik ben het absoluut met je eens dat het niet zo creatief is, maar dichterbij in de buurt zal ik nooit komen :D verstand op nul en lekker kliederen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-12 12:28 



 
Profiel   

Leuk zeg! Heb er zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel leuk om eens te gaan doen deze vakantie! Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van dingen die bokkers al hebben gemaakt? Ook het werken met de krasfolie op de site bovenaan dit topic lijkt me leuk. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-12 12:53 



 
Profiel   

Morgen misschien even 2 halen bij de blokker :)
dan ben ik de hele vakantie wel zoet
naast mijn hotfix

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-12 22:31 



 

Wat leuk! Welke verf moet je daarvoor gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 08:45 



 
Profiel   

Die zit erbij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 09:29 



 
Profiel   

Heeft er iemand hier misschien ervaring met schilderen op nummer van Royal Langnickel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 13:13 



 
Profiel   

Nope en van paint by number van de intertoys is 5 euro ofzo maar doet me sterk denken aan die van de action.... (die dus heel slecht was...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 14:08 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn gummibeertjes binnen gekregen! Vanavond maar eens kijken hoe en wat :D
In wat voor volgorde schilderen jullie? Van links naar rechts, 'achter naar voor' (zoals de verpakking aangeeft) of per nummer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 16:59 



 
Profiel   

Per nummer eerst dat je niet hoeft te mengen en dan de dingen waarvoor je moet mengen :)
Maar dan wel alles in een keer voor de gemengde verf opdroogt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 17:41 



 
Profiel   

Ook mijn eerste is inmiddels besteld: http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/p41583.html

Als het me bevalt, wil ik misschien later nog de olifanten drieluik gaan bestellen.

Hoe staat het ervoor met de gummibeer? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 10:14 



 
Profiel   

Geweldig dit!
Vroeger zat ik echt elke avond aan tafel met zo'n setje en lamp erbij, was echt verslaafd!

Misschien maar weer eens kopen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 10:23 



 
Profiel   

Die is heel gaaf Moislief!! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet en of hij moeilijk is, afbeelding is wat klein.

Gummibeertje... Ik heb gisteren al een kleurtje gedaan maar ik kan nog nergens van zeggen, he... dat is een beertje!
Vandaag heb ik geen tijd maar morgen heb ik daarentegen de hele middag tijd 8-)

Deze vind ik echt ontzettend mooi: http://www.schilderenopnummer.com/schild/63608068.png
en deze: http://static.bartsmit.com/1303117892/d ... 5215_4.jpg
Ik vind de meeste afbeeldingen met iets 'Afrika' wel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 12:33 



 
Profiel   

Ik vind het gewoon een soort kleurplaten, hoort eerder bij entertainment dan utk :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 19:46 



 
Profiel   

Ik kreeg ze ook wel eens voor mijn verjaardag. Maar halverwege dacht ik dan: "oh, dit kan wel wat anders...", "als ik dit nou ietsje meer...", "laat ik er een hoorn opzetten..." Er kwam meestal iets uit wat niet bepaald meer op het voorbeeld leek in elk geval. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-12 08:57 



 
Profiel   

Ik had er best wel veel, maar ik vind het altijd tegenvallen.. Vooral zwarte paarden enzo, die moeten op de tekening altijd blauw, en witte paarden roze of geel. Het is nooit zoals op de voorkant :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-12 16:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 194 [ 4827 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 194  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen