Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 164 van de 169 [ 4211 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 169  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[ART] Bullet Journal

 

Haha klopt :D Ben er zeer tevreden van. Ze plakken erg goed!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 16:51 



 
Profiel   

Kwam mij ook al bekend voor :')

Ik heb september bijna klaar. Sinds augustus werk ik weer wat uitgebreider met weeklys en nog wat andere pagina’s. Net even geteld, dat waren voor augustus 44 pagina’s := en nu is mijn boekje bijna vol en heb ik dus een ander dilemma. Het jaar heeft nog 3 maanden meer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 18:41 



 
Profiel   

Hoi! Zijn er hier ook bokkers die een bullet journal bijhouden op een iPad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:58 



 
Profiel   

Ik niet, want voor mij mist dat de charme van het creatief bezig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 15:10 



 
Profiel   

Ik heb een poging gedaan daarvoor met mijn tablet (huawei) maar die heeft geen ondersteuning voor pennen en dat maakt dat schrijven te vervelend ging. Daarna heb ik het nog op mijn pc getest want daarvoor heb ik wel pennen, maar dan kon ik weer geen prettige windows app vinden om dat mee te kunnen doen :D
En ik heb geen ipad dus daar stopte het helaas, dus ik hou het voorlopig bij papier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 15:36 



 
Profiel   

Ik weet dat daar wel heel veel opties voor zijn, maar ik heb iets met echt papier en pennen en schrijven dus voor mij is het niks.

Vandaag net weer wat nieuws gekocht. Ecoline Brush pen, tombow en zebra marker. Eens testen wat ik het fijnste vindt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:53 



 
Profiel   

Enne, heb je de pennen al kunnen testen, zijn ze leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:51 



 
Profiel   

Ja, wel wat getest al, maar ik heb kleurtjes voor mijn Oktober layouts gekocht, dus ik moet nog even wachten met echt gebruiken := Maar tot nu toe wel heel blij mee! Ik denk wel dat ik de Zebra de minst fijne ga vinden, maar dat komt omdat ik een lichte voorkeur voor brush-punten heb, dus dat was wel te verwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:57 



 
Profiel   

Bedoel je van zebra de mildliners? Want die heb je ook met brush punt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 17:04 



 
Profiel   

Ja ik heb nu die met de marker punt. Waar ik was hadden ze geen anderen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:32 



 
Profiel   

Je snapt dat je nu dus gewoon naar een andere winkel moet waar ze die wél hebben O:) of ben ik nu niet behulpzaam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:38 



 
Profiel   

Súper behulpzaam ben je :')
Ze staan op mijn lijstje voor kerst O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 08:29 



 
Profiel   

Ik ben ook weer eens na heeeeel lang een keer wat creatiever dan wat ik normaal doe (gewoon basic).

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 17:09 



 
Profiel   

Gaaf hoor! Ik heb deze maand een herfst thema
Ik heb dus geen foto’s van waar het af is :+ en de bokt upload doet het niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:46 



 
Profiel   

Oh die vind ik echt heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 09:08 



 
Profiel   

Lolacabana schreef
Ik ben ook weer eens na heeeeel lang een keer wat creatiever dan wat ik normaal doe (gewoon basic).

[ [url=m/petAIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Y85qkD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oe, dat heb ik precies een jaar geleden ook gedaan in mijn BuJo!

[ img ]

[ img ]

En hallo allemaal, ik was een tijdje niet echt actief op Bokt en soms ook niet in mijn Bujo, maar sinds deze zomer weer wel. Zal ook eens wat nieuwe foto's plaatsen. Wie weet kan ik nog iemand inspireren. Ik vind het altijd zo leuk om te zien wat anderen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:01 



 
Profiel   

Ik heb helaas geen tijd om heel veel tijd te besteden aan mijn BuJo. Op het moment wil ik ook geen uitgebreide trackers etc. Dus ik houd het simpel, maar probeer wel zo creatief mogelijk te zijn. Ik maak een maandoverzicht, weekly's en twee pagina's per maan met foto-herinneringen van de afgelopen maand. Bij mijn weekly's zet ik een paar trackers die ik wel belangrijk vind.

Dit is oktober. Ik heb gewerkt met distress inkt en zelf sjabloontjes geknipt van blaadjes en pompoenen.

[ img ]

[ img ]
Let niet op het foutje... week 40 begint natuurlijk bij 4 oktober... :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 08:38 



 
Profiel   

Oh wat leuk gedaan met die distress inkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:03 



 
Profiel   

M bullet journal ligt volgens mij al een jaarweg terotte ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 16:58 



 
Profiel   

Zoals altijd weer mooi Duke!

Ik heb het simpel gehouden. Wij zijn vanaf augustus druk aan het klussen geweest in ons nieuwe huis, inpakken van het oude huis en verhuisd op 2 oktober. Dus ik heb voor die tijd mijn agenda t/m november gemaakt in een BuJo van de Action, omdat alles in dozen ging :D
Bij deze de weekly's van oktober en november. Heel basic, want geen tijd om uitgebreid uit te werken.
Maar wel lekker overzichtelijk :))
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:28 



 
Profiel   

Ik kan er nog steeds weinig mee.. het blijft bij mij een soort zelfgemaakte agenda... :') en dat kost mij teveel tijd... Ik heb nog steeds niet gevonden hoe ik het optimaal kan gebruiken.
Heb al een soort dagboekstuk erin, een soort ToDo lijstje, een soort 'hoeveel heb ik tot nu toe bespaard' lijstje, maar het wil niet helemaal...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:30 



 
Profiel   

Nou, met het risico dat jullie vanaf nu allemaal weten hoe slecht ik ben in opruimen en weggooien :+ hier is mijn meest recente pagina, ik heb imo veel te veel rommel in huis en hiermee hou ik bij hoe veel ik weg doe.
Het is een monthly tracker op zijn kant, ik had mijzelf voorgenomen om 8 spullen per dag weg te doen maar hey, jullie zien hoe goed ik mij eraan hou. Maar de tracker op zich vind ik wel leuk, ik denk dat ik er volgende maand ook weer mee door ga maar dan met minder vakjes per dag om af te vinken

A4 formaat
[ img ]

Ik heb in de tussentijd even een A4 notitieboek gehad maar sinds ik ringbanden ben gaan gebruiken kan/wil ik niet meer wennen aan gebonden boeken, ik gebruik dus toch weer een ringband tegenwoordig :+ maar dan A4 formaat. Ik schrijf er ook veel in en mijn A5 bujo's zijn zo snel vol, dus dan maar zo.

Mijn nieuwe ziet er zo uit

[ img ]

En dit zijn random pagina's met schrijfsels, het gaat wel even duren voordat ik deze vol krijg :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 17:48 



 
Profiel   

Ik vind die tracker wel heel gaaf! En 8 spullen per dag! En dat een maand lang! Ik zou dat ook niet redden. Dus vind het alsnog knap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 12:49 



 
Profiel   

Aftrap voor de nieuwe bujo. De eerste streep blijft het moeilijkste.

[ img ]

Ik ben mezelf aquarel aan het aanleren. Het wil nog niet helemaal zoals ik het wil, maar dat komt vanzelf wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 18:19 



 
Profiel   

Leuk dat aquarel!
Wil je hem meer in elkaar overgevloeid hebben of meer druipt?
Lijkt net of je misschien nog net te weinig water hebt gebruikt zo te zien.

Ik gebruik soms juist te veel, dan druipt het alle kanten op.:p
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 164 van de 169 [ 4211 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 169  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen