Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 162 van de 169 [ 4211 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 169  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[ART] Bullet Journal

 
Profiel   

Ik heb stickerpapier besteld en zelf wat leuke quotes met verschillende fonts gemaakt om daar op te printen (laserprinter). Als dit werkt denk ik wel dat ik de stickers ook voor andere dingen in ga zetten. Denk aan dagen, maanden, enz. Maar ook leuke plaatjes. Stempels werken ook fijn. Snel klaar en toch een leuke aankleding.

Trackers werk ik ook niet zo mee. Ik probeer het iedere keer weer, maar ik heb gewoon geen zin om het bij te houden. Enige wat ik wel actief bijhoud zijn series en boeken. Van films die ik goed vind maak ik wel eens een spread. Daar wil ik meer mee doen. En ik ga een pagina maken van mijn favoriete thee. Dat is echt omdat ik alleen verse thee drink, links en recht wat bestel en serieus vergeet welke lekker waren en waar ik ze besteld had :x. Dus daar moet ik gewoon een overzicht voor hebben :D

En verder natuurlijk mijn agenda. Dat blijft nog steeds mijn hoofd doel.

Ik heb deze gemaakt. Ik wacht met smart op mijn stickerpapier (komt vandaag of morgen :):) ) en dan maar eens uitproberen. De print op een gewoon papiertje ziet er goed uit. In tegenstelling tot de afbeelding, maar die is geconverteerd van een PDF. Dat doet geen recht aan de kwaliteit zeg maar :+
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 17:15 



 
Profiel   

Dat stickerpapier werkt fantastisch :D
Helaas niet op de laserprinter, maar gelukkig hadden we mijn oude inktjet nog staan en daar gaat het prima op. Het is wit hoogglans stickerfotopapier. Super handig! Heb nu wel bij Ali een pakket transparant besteld, dat geschikt is voor laserprinter. De inktjet is kwalitatief gewoon echt minder. Maar goed, voor nu voldoet het.

Hebben jullie dat ook, dat je nu met corona tijd wat omhanden mist? Ik werk alleen maar thuis, heb wel de paarden en de boodschappen, maar verder ligt alles stil. Ik wandel wel in het bos af en toe, we hebben een jaarkaart voor de Hoge Veluwe gekocht, o.a. om te wildspotten. Maar muziek maken, een andere hobby van mij, kan nu niet. En daar ging veel vrije tijd in zitten, dus ik heb veel vrije tijd over.
Via Facebook kon ik van iemand 3 pocket BuJo's over gaan nemen. Ik gebruik er nu 1 als braindump, trackerboekje, dagboekje, alles wat in me opkomt, oefenboekje, enz.
Lekker knutselen en prutsen. En daar komen best leuke dingen uit. Ook leuk om later terug te lezen :D
Ik wil mijn agenda basic houden. Een paar van die scrapbookdingen gebruik ik ook wel eens, maar in deze pocket ga ik iets meer los met knippen en plakken :D

Hier een paar pagina's.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 13:06 



 
Profiel   

N.a.v. dit topic met een erg simpel bullet journal begonnen. Ik hou van overzicht en eenvoud haha


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 13:24 



 
Profiel   

Hier ligt juist alles stil, het gaat met mijn gezondheid niet zo heel goed en ik kan de energie niet vinden om iets creatiefs te doen. Ik geniet vooral mee met dit topic nu, lekker plaatjes kijken naar die mooie dingen die jullie maken.

Het geschilderde katje springt er voor mij echt helemaal uit, die vind ik zo mooi <3

Ik heb zelf ook een tijdje gewerkt met printables, ook met een inkjet maar ik stoorde mij vooral aan de kwaliteit, de kleuren kwamen nooit echt lekker goed tot zijn recht. Felle kleuren kwamen nooit fel genoeg uit de printer, schattige pastelkleuren daar zat een soort grijze waas overheen, nope die printer instellingen heb ik nooit onder de knie gekregen _O-
Misschien dat je deze tip leuk vind? ik heb veel materiaal van https://www.dafont.com/ vandaan, en dan met name de lettertypes onder het kopje dingbats. Gratis series van plaatjes die je zou kunnen printen als agenda stickertjes, bijvoorbeeld deze
https://www.dafont.com/hygiene-icons.font

Mooie pagina's Aight! dat is ook helemaal mijn ding, mooi overzichtelijk en strak <3 love it!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 13:26 



 
Profiel   

Heel mooi Daihyo!

Aight Ik heb ook een hele simpele en strakke, met uitzondering van de incidentele uitspattingen die ik heb haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 13:40 



 
Profiel   

Dat strakke hou ik ook van als agenda. Dan moet ik ook niet te drukke dingen hebben :D
Maar ik moet zeggen, het is ook wel leuk om soms even lekker te freubelen. Daar heb ik dat pocketboekje voor in gebruik.
Die kat is niet van mij, maar van Francien, van Franciens katten. Ik vond 'm ook erg mooi :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-21 14:04 



 
Profiel   

Waren er meer mensen die ook fan zijn van het merk Rhodia? Ik zag op hun website dat ze in 2021 nieuwe artikelen willen toevoegen, van wat ik er uit op kon maken gaan ze de Rhodiarama boeken (de dotted notitieboeken met kaften in allerlei kleuren) ook uitgeven op A4 formaat, etuis voor pennen in dezelfde matchende kleuren, (nep?) leren covers in A5 en A4 formaat waar je je notitieboek netjes in in kan vervoeren en bewaren, ook in die kleurtjes <3

Ze zijn nog niet te koop, maar ik ben nu alvast heel hebberig :')

Voor geval er meer mensen nieuwsgierig zijn, hier is hun catalogus voor 2021
https://issuu.com/clairefontaine-rhodia ... dia_200dpi
Op hun instagram staan ook wat plaatjes van nieuwe producten https://www.instagram.com/rhodia_officiel/

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 18:23 



 
Profiel   

Ik ken het merk eigenlijk niet. Ik ga eens kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:00 



 
Profiel   

Ik heb mijzelf getrakteerd op een nieuwe bullet journal <3 en nu zit ik in die fase waarbij je heel graag wilt beginnen, en bang bent om een fout te maken in dat oh zo mooie nog nieuwe boek :D
Zo, deze post heeft verder niet echt inhoud maar ik wou het gewoon even kwijt :+

Dit is weer mijn eerste gewone gebonden notitieboek sinds jaren, nu wil ik toch even opletten welke volgorde in wil aanhouden met al die pagina's want ik kan ze daarna natuurlijk niet meer verplaatsen :+ oh de stress

Ps, het is een Rhodia webnote A4 geworden, gewoon saai zwart

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 18:56 



 
Profiel   

Tof Telpeva!

Hier ligt het Bullet journaling niet stil, maar er gebeurt eigenlijk niets dat te plaatsen valt. Ik heb nog een nieuwe pagina voor boeken gemaakt, namelijk voor mijn ebooks, die wil ik niet in mijn boekenkast van eerder. Nu teken ik steeds een boek erbij op scheve stapels en schrijf daar de titel in. Verder heb ik tijdelijk een enorm saaie maandkalender, in tegenstelling tot de hele hippe van eerder. Niet omdat de hippe niet werkt, maar omdat ik nu eigenlijk even niets wil tracken en ik vrijwel iedere dag wel een activiteit heb, en zoveel ruimte had ik in die hippe niet om wat op te schrijven. Dat had ik toen nog niet. En, eerlijk gezegd, heb ik ook even geen zin om hem te tekenen. Je bent er toch al snel een half uur tot een uur mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 19:12 



 
Profiel   

Oh nieuwe boekjes zijn zo fijn! Ik hou van nieuw papier haha

Ik ben ook helemaal niet creatief bezig momenteel, enkel functioneel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 19:37 



 
Profiel   

Ik ben vanavond weer even creatief bezig geweest met mijn weekoverzicht voor deze week <3 De ene week maak ik deze heel minimalistisch en de andere keer ga ik er echt even voorzitten. Heerlijk vind ik het en doordat het er leuk uitziet, merk ik dat ik mijn agenda sneller pak en er meer dingen in bijhoudt! Met deze pagina maken en invullen ben ik een klein uurtje bezig geweest. De spulletjes die ik gebruik zijn van de action, van de lokale markt en van Creachick. Zijn er nog meer mensen creatief bezig geweest?

Opzet:
[ img ]

Ingevuld, nog wat trackers toegevoegd en alvast mijn to do lijstje voor morgen gemaakt:
[ img ]

En mijn verzameling spullen als ik bezig ben :D
[ img ]

Ik krijg de foto's helaas niet gedraaid, excuus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 22:30 



 
Profiel   

Wat leuk je pagina's en met de stickers!

Ik ben vanavond ook bezig geweest, ben lekker bezig geweest met vakjes tellen en met een liniaal lijntjes trekken en inkleuren.
Werkplekken vind ik ook altijd leuk om te zien, hier is de mijne zoals die momenteel is

[ img ]


Deze pagina ben ik vanavond mee bezig geweest, weet niet hoe lang maar ik ben voor vandaag gestopt want ik had geen zin meer in inkleuren :+ Index pagina

[ img ]


De volgende is niet van vandaag maar van afgelopen week, ik ben een beetje wezen rommelen met patronen tekenen met de dots en het in te kleuren. Ik weet nog niet hoe, maar ik wil dit ook wel een keer in bujo pagina's verwerken
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 22:52 



 
Profiel   

Wauw Telpeva die index pagina is echt heel mooi strak <3 ziet er goed uit zeg, ik vind dat altijd zo mooi, maar met dat gepriegel ben ik echt zo'n tijd bezig en vaak maak ik dan tussendoor ergens een foutje en dan ben ik er klaar mee. Waarmee heb je het zwarte ingekleurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 07:30 



 
Profiel   

In de mijne zitten ook foutjes, de foto is gewoon van zodanig slechte kwaliteit dat je die op de foto niet ziet :+ Hij is volledig gedaan met een fineliner: Copic Multiliner SP 0.5, en enkele grotere foutjes heb ik gefixt met een witte gelpen. De kleur wit van die gelpen is niet dezelfde kleur wit als de kleur van het papier, dus van dichtbij kan je de fouten nog steeds zien, maar als je snel kijkt of van een afstandje dan valt het minder op. Het valt in elk geval minder heftig op als verkeerde zwarte lijnen haha

Hier een foto van dichtbij met foutjes, links van de smalle balk onder de M zit er een en in de bovenste boog van de S. Hier en daar zitten ook kleine zwarte vegen. Ik ben ook zeker niet foutloos :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 10:17 



 
Profiel   

Dandy200 schreef
Ik ben vanavond weer even creatief bezig geweest met mijn weekoverzicht voor deze week <3 De ene week maak ik deze heel minimalistisch en de andere keer ga ik er echt even voorzitten. Heerlijk vind ik het en doordat het er leuk uitziet, merk ik dat ik mijn agenda sneller pak en er meer dingen in bijhoudt! Met deze pagina maken en invullen ben ik een klein uurtje bezig geweest. De spulletjes die ik gebruik zijn van de action, van de lokale markt en van Creachick. Zijn er nog meer mensen creatief bezig geweest?

Opzet:
[ [url=m/LlQJXn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ingevuld, nog wat trackers toegevoegd en alvast mijn to do lijstje voor morgen gemaakt:
[ [url=m/ncKw5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn verzameling spullen als ik bezig ben :D
[ [url=m/CAFwjW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik krijg de foto's helaas niet gedraaid, excuus.


Leuke pagins. Ik heb mijn BJ al een tijdje niet gepakt, wat met digitale lijsten gewerkt maar mis de papieren overzichten wel.
Zo'n gereedschapkistje voor stickers. . Slim! Ga ik ook invoeren thnx!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 07:57 



 
Profiel   

Ziet er allemaal leuk uit! Ik ben nog steeds actief, maar ik heb te weinig tijd om er leuke foto's van te maken en te posten. Probeerde ook een Instagramaccount bij te houden, maar ik merk dat op een gegeven moment de klad erin komt omdat er best wat tijd in zit om foto's te maken, iets te bewerken en dan op Insta te zetten. Ben al blij als ik tijd heb om mijn BuJo bij te werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 14:16 



 
Profiel   

Leuk! Een bulletjournal topic. Ik ben al een tijdje aan het overwegen om ermee te starten, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Ik heb al wat gelezen op internet, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen en wat er dan in moet. Ik ben nogal perfectionistisch en vraag me af of zo’n bulletjournal dan een handige keus is :) ik heb tijd genoeg en zoek eigenlijk nog een nieuwe hobby, maar ik weet dus niet zo goed hoe en wat -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:00 



 
Profiel   

He jij ook hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:04 



 
Profiel   

Druif_01 schreef
Leuk! Een bulletjournal topic. Ik ben al een tijdje aan het overwegen om ermee te starten, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Ik heb al wat gelezen op internet, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen en wat er dan in moet. Ik ben nogal perfectionistisch en vraag me af of zo’n bulletjournal dan een handige keus is :) ik heb tijd genoeg en zoek eigenlijk nog een nieuwe hobby, maar ik weet dus niet zo goed hoe en wat -O-


Gewoon beginnen! Ik ben toen ik er een tijdje uit was heel minimalistisch weer begonnen om gewoon te zien wat ik leuk vond en nodig had in een boekje wat ik eerst voor iets anders gebruikte. Toen ik door had wat ik wilde en nodig had ben ik pas naar mijn "nette" gegaan en daar ben ik nu super tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:16 



 
Profiel   

Als je het niet aandurft, koop dan eerst een goedkope bij de Action. Dan kun je wat dingen uitproberen en als je daar over tevreden bent, kun je in je goede BuJo werken.
Ik heb ook een extra (klein formaat) om wat dingen te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:18 



 
Profiel   

Ik heb altijs wat grote foto's of leuke patroon papiertjes die ik ergens overheen kan plakken, als het niet is geworden hoe ik het wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:21 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
He jij ook hier :D


Hahaha :wave:

De Action is wel een goede inderdaad. Ik heb ook via pb de tip gekregen om er 2 aan te schaffen zodat ik er 1 kan gebruiken om te proberen en te oefenen.

Ik weet gewoon niet eens hoe ik moet beginnen, dilemma’s, dilemma’s :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 13:28 



 
Profiel   

Dat iedereen een bujo op zijn eigen manier gebruikt en er niet echt vaste regels voor zijn helpt dan ook niet he :D

Toen ik net begon vond ik veel inspiratie uit het werk van Ryder Carrol, hij is de bedenker (er bestaan ook boeken over de bullet journal methode, hij heeft ze geschreven). Ook het werk van Bohoberry en Tinyrayofsunshine vind ik leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 14:01 



 
Profiel   

Hoe zien jullie weekplanningen eruit? En hebben jullie ook gewoon allerlei andere pagina’s tussen de weekplanningen zitten? Hahaha ik voel me echt een leek }:0
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 12:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 162 van de 169 [ 4211 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 169  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen