Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 138 van de 208 [ 5200 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 208  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Diamond painting, wie nog meer?

 
Profiel   

Hoihoi! Ik wilde me ook melden hier, ik wil graag beginnen met diamond painting, nou hoorde ik dat je er hebt die je moet lijmen en er hebt die met een soort sticker werken. Op Ali express kom ik er echt niet uit wat nou wat is, hoe zie je t verschil en wat is makkelijker?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:39 



 
Profiel   

Ik ken alleen maar het “sticky canvas” waar je je steentjes op plakt. Misschien is lijmen een verouderde methode?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:42 



 
Profiel   

Geen idee, je ziet sommige met een soort cement, en een vriendin zei dat je dat dan moest lijmen? Ik heb zelf geen idee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:45 



 
Profiel   

Bedoel je dat roze blokje wax? Dat is voor in je pen. Alle paintings hebben gewoon een plakkend stickervel op het doek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:54 



 
Profiel   

Oooooo okee, ja omdat zei had gezegd dat je dan moet lijmen := dan ga ik er gewoon eentje bestellen, thanks guys :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:57 



 
Profiel   

Max is gefinisht! *\o/* Nu wachten op de andere paintings die ik besteld heb... Wordt even afkicken :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:02 



 

Wat een gave dingen komen hier voorbij! <3

Op vakantie in twijfel gestaan om 1 te proberen maar helaas toch niet meegenomen...
Lijkt me nu toch leuk en omdat ik me verplicht wat meer moet ontspannen O:) wil ik er toch eentje bestellen.

Maar ik zag dat ik kon kiezen tussen ronde en vierkante steentjes. Wat is fijner/mooier? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:37 



 
Profiel   

Ik kies voor vierkant. Is wel moeilijker, maar met rond hou je altijd ruimte tussen de steentjes en dat vind ik niet mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:43 



 
Profiel   

Stukje verder weer
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 22:11 



 

Haii,

Nog even een vraagje :D ik zie hier ook dat sommige mensen een diamond Painting maken van een eigen foto.
Waar bestellen jullie dat? Toevallig had ik het er laatst met een oud klasgenootje over zij wou graag ook een eigen foto ook maken maar besteld altijd via AliExpress en weet niet zo goed wat dan goed/betrouwbaar is om zo'n eigen foto te bestellen.
Hoe doen jullie dat? Waar bestellen jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 01:04 



 
Profiel   

Via Ali, wel altijd advies aan de verkoper vragen voor welk formaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 08:51 



 
Profiel   

Ik heb een 30 x 30 klaar, maar is te kleon voor mooie details. Maar ach, heb me weer even vermaakt haha[ img ]

Bij de action hebben ze 30 x 40 dp's voor 3.99
Daar heb ik een zwemmende schildpad met allemaal verschillende kleuren vlakken gekozen. Ben benieuwd hoe die gaat worden. Is wel met ronde steentjes.

Heb er nu een paar met vierkante steentjes en een paar met ronde steentjes gedaan en vind vierkant niet persee moeilijker, maar vaak zit er wel minimaal verschil in grote, zodst het opletten is dat je ze toch zo recht mogelijk in lijn legt. Vindt het resultaat voor dichtbij mooier van vierkant, maar van een afstandje zie ik het verschil niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 09:40 



 
Profiel   

Oeh dan weet ik waar ik zo heen ga! Hopen dat ze er nog zijn bij de action!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 09:51 



 

LadyMadonna schreef
Via Ali, wel altijd advies aan de verkoper vragen voor welk formaat


Snap ik maar er zitten zoveel verkopers etc op Ali :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:14 



 
Profiel   

Mijne komt van € 3,50 47% Off | HUACAN Photo Custom Diamant Schilderij Kruissteek Volledige Vierkante Foto van Strass DIY Diamant Mozaïek Diamant Borduurwerk Koop
https://s.click.aliexpress.com/e/ZGGRPJw

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:25 



 

LadyMadonna schreef
Mijne komt van € 3,50 47% Off | HUACAN Photo Custom Diamant Schilderij Kruissteek Volledige Vierkante Foto van Strass DIY Diamant Mozaïek Diamant Borduurwerk Koop
https://s.click.aliexpress.com/e/ZGGRPJw


Hij opent de homepagina van Ali als ik op je link klik maar bedoel je deze linksboven?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:47 



 
Profiel   

Mag ik me ook melden?
Ben nu met deze bezig :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:45 



 
Profiel   

De grote painting van de tijger 40x120 wordt nu al overgeleverd aan PostNL :oo Supersnel al! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:55 



 

Ben ik de enige bij wie sommige steentjes regelmatig gewoon los zitten? Er is één specifieke die kan ik aandrukken wat ik wil maar blijft los wippen. Kan ik hier iets aan/tegen doen? Ben nog niet heel ver maar als ik continue bezig ben met steentjes aandrukken of ineens verdwenen steentjes vervangen gaat het lang duren denk ik :x
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 22:02 



 
Profiel   

Ik ook
Vooral de zwart is een probleem. Kleur. Die brengt bij elke Painting weer een hoop oliebol

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 22:06 



 
Profiel   

Met een föhn de onderkant van je canvas licht verwarmen (de lijm wordt hierdoor warm en ietwat vloeibaar). Vervolgens ga je er voorzichtig met ern deegroller over de steentjes (wel even een theedoek ofzo ertussen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 23:08 



 

LadyMadonna schreef
Met een föhn de onderkant van je canvas licht verwarmen (de lijm wordt hierdoor warm en ietwat vloeibaar). Vervolgens ga je er voorzichtig met ern deegroller over de steentjes (wel even een theedoek ofzo ertussen)


Ooh top bedankt! :D
-

Vanavond flink door gegaan had vandaag er meer tijd aan willen besteden maar zoals ik inmiddels gewend ben liep het weer even anders :P
Wel heel blij dat ik in ieder geval eindelijk eens bijna het bovenste strookje af heb, heb er telkens niet echt tijd voor gehad dus nu maar even extra lang door tot m'n vingers en rug er geen zin meer in hadden :P

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 00:51 



 
Profiel   

Is er iemand die toevallig nummer 221 over heeft? Vierkante? Ik kan ze dus nergens meer vinden.. ze moeten wel ergens liggen, maar zou dus niet weten waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 13:39 



 
Profiel   

Ik niet, sorry

Hier weer een paar kleuren verder ^^

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:52 



 
Profiel   

Zit je niet steeds met je hand vast geplakt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 138 van de 208 [ 5200 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 208  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen