[ART] Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 02:14

Hier net een klaar, had ineens een idee dus maar meteen gemaakt.

Is voor een vriend maar maak zelden kaarten voor mannen dus vond t wel lastig haha

Afbeelding

Gewoon simpel waterverf, 2 lintjes geknipt van papier en gefeliciteerd opgeschreven met een pigma brushpen. Vind m zelf wel tof geworden!

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 07:44

Ik vind hem ook tof geworden! Waterverf achtergronden houd ik wel van! De tekst heb je wel heel netjes geschreven!

Ik heb gisteren hard gewerkt aan dit kaartje, de achtergrond heb ik geblend met distress inkt. De zonnestralen gaan in een bepaalde hoek naar beneden om aan een challenge te voldoen, haha, die had ik eigenlijk zelf anders willen plaatsen.

Afbeelding

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 09:58

Dankjewel! Ben zelf ook wel blij met het resultaat. Gaan hier zoveel kaarten een map in waar ik niet tevreden over ben :') allemaal met post it waarom ik de kaart niks vind, leuk om soms terug te zien wel.

Vind jouw kaart ook heel leuk! Snap wat je bedoelt over de zonnestralen. Vind ze verder niet storend. Misschien had je de highlights in het haar wat kunnen aanpassen daarop, maar snap dat anders onderin het haar anders ook weer een ‘plat’ vlak krijgt.

Wil toch eens gaan kijken naar distress inkt, vind jouw kaarten daarmee echt onwijs leuk!

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 11:12

MightyMike schreef:
Ik vind hem ook tof geworden! Waterverf achtergronden houd ik wel van! De tekst heb je wel heel netjes geschreven!

Ik heb gisteren hard gewerkt aan dit kaartje, de achtergrond heb ik geblend met distress inkt. De zonnestralen gaan in een bepaalde hoek naar beneden om aan een challenge te voldoen, haha, die had ik eigenlijk zelf anders willen plaatsen.

[ [url=m/zpcbJr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gebruik je een ( ik weet de officiële naam niet ) naaimachine
Ik vind het zo leuk die stiksels

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 11:28

Die stiksels zijn stitched framelits!

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 11:28

Distress inkt of andere inkt kan ook, maar blenden is echt een leuke techniek!

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 12:08

MightyMike schreef:
Die stiksels zijn stitched framelits!


Oké dat staat nu ( zo ongeveer ) bovenaan mijn lijstje !

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 13:18

Die zijn echt super gaaf, ik kan niet meer zonder, haha.

lisje90

Berichten: 549
Geregistreerd: 18-10-07
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:01

Ilaan, leuke kaart met die waterverf! :)

Hier weinig gemaakt de laatste tijd. Er liggen nog een aantal projecten op mijn bureau die nog even af gemaakt moeten worden. Heb nu wel weer meer tijd, dus wil de komende periode weer lekker aan de gang

Vrijdag naar de Kreadoe. Gaan we meer mensen?
Ik ga sowieso de memento inkt halen zodat ik een inkt heb die niet uitloopt met een water basis marker/aquarelverf.
En ik wil even kijken naar wat mallen of embellishments om mannenkaarten mee aan te kleden. Ik blijf nu vaak bij bloemetjes en strikjes met lintjes, niet bepaald mannelijk.

Iemand tips voor nog musthaves?

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-18 20:59

Ik ga niet naar Kreadoe, maar voor diegenen die wel gaan, veel plezier!

Wat heb je allemaal gekocht Lisje90?

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 01:09

Ik zou ook graag naar een beurs gaan zeg! Heb echt wel dingen die ik nog graag wil. Helaas is het volgens mij nu een beetje over. Jammer want juist in de winter is binnen prutsen juist lekker.

Hier wel aan de slag geweest weer!
Kon de stempel nergens vinden om te kopen dus dan maar gewoon getekend.

Afbeelding

lisje90

Berichten: 549
Geregistreerd: 18-10-07
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 09:46

Ilaan jij hebt helemaal geen stempels nodig, wat een leuke kaart! Ik weet niet waar je woont maar dit weekend is er een hobbybeurs in Leeuwarden.

Ik heb niet iets heel nieuws gekocht, maar meer aangevuld. Ik kwam tot de conclusie dat ik best tevreden was met wat ik heb, had wel een klein boodschappen lijstje en dat heb ik gehaald.
Wat nieuwe kleuren inkt, nieuw papier, wat nieuwe plaatjes, zo'n pen waar die je vult met water een nieuw snijmal en nog wat kleine dingetjes.

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-18 11:25

Jij hebt idd geen stempels nodig! Leuk hoor!

Ik heb van de week een leuke bestelling gedaan in Engeland, daar hadden ze een merk wat ik heel leuk vind, maar nergens kan krijgen. Gelijk maar wat meer mee besteld, haha.

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:38

Van de week mijn eerste stansen uitgeprobeerd *\o/*
Heb de big shot al bijna een half jaar staan :o , maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad om ook maar iets ( op mijn gemak ) te proberen
Heb cirkels gekocht en cirkels met stiksels

Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden, maar ik schrok wel van de schade op de plastic plaat...
Ik weet dat het wel doordrukt en dat ze niet helder blijven, maar vind het best diep ...
Is dat normaal?

Klopt het ook dat de stiksels geheel door het papier gaan ?
Dat is mij op foto's van anderen nooit opgevallen maar bij mij wel gebeurd ...
Overgins vind ik het wel mooi gelukkig
Nu nog mee leren werken

Aldus de nieuweling :o
Ik krijg er wel kriebels van, maar heb helaas voorlopig weinig tijd voor |(

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:39

MightyMike schreef:
Jij hebt idd geen stempels nodig! Leuk hoor!

Ik heb van de week een leuke bestelling gedaan in Engeland, daar hadden ze een merk wat ik heel leuk vind, maar nergens kan krijgen. Gelijk maar wat meer mee besteld, haha.


Hoop dat het met de brexit straks ook blijft
Dat is wel een dingetje
Welk merk heb je gevonden en hoe bevalt het ?

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Kaarten, scrappen en project life, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-19 15:47

De stiksels van mijn mallen gaan idd ook door. Gebruik ze erg vaak, blijft leuk! Ik heb inmiddels verschillende keren besteld, haha, met name Sugar Pea Design en My Favorite Things besteld. Zijn allebei super merken, erg leuke stempels! Die laatste kan je hier ook wel vinden, maar niet alles. Tot nu toe ging dat prima, hoe het evt straks is ivm de Brexit is idd afwachten.

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:14

Ik weet niet of het al eens gevraagd is
De Sprocket, iemand ervaring mee of misschien met een ander merk

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 21:26

Ik ken de Sprocket niet eigenlijk, heb wel een fotoprinter van HP, maar nog steeds niet gebruikt :o

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:17

Niemand die dus schrapt en dat ding gebruikt? Het lijkt mij zo makkelijk :o

Birdie60

Berichten: 8400
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 16:07

ilaan schreef:
Gisteren kwam ik achter een winkeltje in Arnhem. Nog nooit gezien, stom eigenlijk. Daar verkochten ze ook stamps. 12 euro voor dit setje. Meteen maar een block en wat inkt gekocht. De rest bestel ik online.

[ [url=m/dAuVxR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van lawn fawn trouwens

Al mee gestempeld ook al krijg ik het officieel zondag pas :=

Iemand anders nog wat gemaakt/gekocht? Vind het heel leuk om dingen van anderen te zien :)


Ik heb hier nog een hele doos staan, doe er niks meer mee. Ook de potloden en wat er bij hoorde gekocht.

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 15:04

ik blaas weer even nieuw leven in 8-)

Nog steeds ben ik fanatiek aan het scrappen :D
Wat ik alleen ontzettend jammer vind is dat vele winkels, de laatste paar jaar, niet hebben overleeft of zijn een andere kant op gegaan ( etsy, eigen merk )
Echt balen!

Ik heb heel veel moeite met het vinden van hetgeen wat ik wil hebben. Ik bestel al in pre-order alleen gaande weg kom ik er dan achter dat ik toch te weinig papier heb
Dan bestel ik op wat erbij, maar nog ga ik het niet redden
Overal uitverkocht, het is een beetje frustrerend ondertussen

Voorheen kon je ook nog wel eens wat in de aanbieding vinden maar dat is nu helemaal kansloos geworden

Dus ik ben heel nieuwsgierig. Waar halen jullie nog je spulletjes vandaan
En ik heb het dan echt over merken zoals Simple Stories, Coccoa Vanilla, Doodlebug albums

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 20:46

Ik herken je probleem zeker Higgins, ik bestel tegenwoordig veel digitale items. Heb een goede (foto)printer gekocht en print embellishments zelf. Ik heb albums van Simple Stories her en der besteld, heel jammer dat er nog maar een paar shopjes zijn, met dan geen enorm assortiment. Het is zoeken helaas.

Laatst bij Studio Calico in de US besteld, maar helaas duurt het zolang voor het hier is. Douane heeft mijn pakje errrg lang vast gehouden. En niet goedkoop helaas :o

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:15

MightyMike schreef:
Ik herken je probleem zeker Higgins, ik bestel tegenwoordig veel digitale items. Heb een goede (foto)printer gekocht en print embellishments zelf. Ik heb albums van Simple Stories her en der besteld, heel jammer dat er nog maar een paar shopjes zijn, met dan geen enorm assortiment. Het is zoeken helaas.

Laatst bij Studio Calico in de US besteld, maar helaas duurt het zolang voor het hier is. Douane heeft mijn pakje errrg lang vast gehouden. En niet goedkoop helaas :o


Ohh dat heb ik ook gehad. Invoerrechten... ik was het dubbele kwijt
Dat was ook de laatste keer dat ik iets uit Amerika over heb laten komen :')

Heb je geen cricut oid? Daar zit ik nu over na te denken. Welke printer heb je gekocht?
Ik heb er ook naar gekeken, maar ik vind het allemaal zo duur...

Wat je zegt klopt ook. Ik moet nu bij 3 winkels iets bestellen om alles te kopen wat ik hebben wil.
Nu wil je niet altijd verzendkosten betalen, maar dan moet je weer heel veel bij gaan bestellen
Het maakt het wel allemaal wat minder leuk merk ik

MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 21:26

Mijn cricut werkt helaas niet meer, maar was ook niet helemaal mijn ding.

Printer is een Canon G550, maar idd niet heel goedkoop. Ik print zelf de foto's en vind deze erg fijn. Print dan ook project life kaartjes digitaal mee. Maar liefst zou ik meer aanbod chipboard embellishments en epoxy stickers in de stijl van Ali Edwards of Studio Calico hier kopen. Tis mij te duur dat iedere keer in de US te bestellen en bovendien heb ik niet zoveel geduld om het te ontvangen :o Misschien iets te verwend dat mijn pakjes uit de US waar ik deel van het design team ben van een stempelmerk, er zo zijn, die heb ik met een dag of 3 - 4 hier al vanuit de US, maar ga er vanuit dat het de verzender dan ook flink wat kost. Dit was echt meer 3 - 4 maand..

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:09

MightyMike schreef:
Mijn cricut werkt helaas niet meer, maar was ook niet helemaal mijn ding.

Printer is een Canon G550, maar idd niet heel goedkoop. Ik print zelf de foto's en vind deze erg fijn. Print dan ook project life kaartjes digitaal mee. Maar liefst zou ik meer aanbod chipboard embellishments en epoxy stickers in de stijl van Ali Edwards of Studio Calico hier kopen. Tis mij te duur dat iedere keer in de US te bestellen en bovendien heb ik niet zoveel geduld om het te ontvangen :o Misschien iets te verwend dat mijn pakjes uit de US waar ik deel van het design team ben van een stempelmerk, er zo zijn, die heb ik met een dag of 3 - 4 hier al vanuit de US, maar ga er vanuit dat het de verzender dan ook flink wat kost. Dit was echt meer 3 - 4 maand..


Ik ga eens kijken naar de printer :)
Dat is de reden dat ik nog geen cricut heb aangeschaft, het lijkt mij heel leuk, maar ben bang dat het tegenvalt ...

Ik heb in ieder geval de papiertjes gevonden, bijna de helft is verzendkosten, jammer maar dan kan ik wel verder :j