Zijn er meer frontriem-makende bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Zijn er meer frontriem-makende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-18 14:21

Hoi Bokkers *\o/*

Ik kwam deze week een leuk bericht op facebook tegen van een mede bokker die frontriemen aan het maken was. Dit leek mij echt de uitkomst voor de momenten dat je je verveelt :o Nu was ik op bokt aan het zoeken naar mensen die ook eigen frontriemen hadden gemaakt maar kwam nergens nog een topic tegen...

Zijn er meer mensen die eigen frontriemen maken? Het lijkt me leuk om ervaringen, fotos en handige truucjes te delen :j

:evaw:

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Zijn er meer frontriem-makende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:46

Ja dat was ik :D

Frontriemen toevallig over kunnen nemen van iemand die ermee ophield maar die had ooit een grote partij gekocht.. dus ik ben nog opzoek naar frontriemen :+

Verder inderdaad ook leuk om trucjes uit te wisselen want steentjes recht onder elkaar krijgen zodat er nog garen tussendoor kunnen is echt een crime :+

We kunnen vast niet de enigen zijn die dit doen :P

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Zijn er meer frontriem-makende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:52

Ik heb járen geleden een tijd frontriempjes gemaakt. Ik maakte ze echt helemaal zelf van skai, in allerlei aparte vormen. Ik heb dat lang met veel plezier gedaan, maar uiteindelijk kreeg ik het te druk en ik verdiende er ook niet heel veel mee.
Ik haalde vaak bij de fourniturenwinkel wat strassbandjes, die hoef je niet steentje voor steentje te plakken :+

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Zijn er meer frontriem-makende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:39

Zelfs op een ketting krijg ik het nog voor elkaar om ze niet precies recht onder elkaar te krijgen :')

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 15:56

Ik schiet het topic even omhoog, mijn dochter wil graag een frontriem maken, maar we zoeken ons rot naar een tutorial oid. Kunnen jullie ons op weg helpen?