Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[TEK] Bedreigde diersoorten

 
Profiel   

Op Instagram werd een challenge gehouden waar je een week lang vooraf vastgestelde bedreigde diersoorten zou tekenen. Het doel was meer bekendheid creëren rondom de verdrietige situaties van deze prachtige dieren.

Het leek me leuk om de serie met jullie te delen. Ze zijn allemaal op A5 formaat, gemaakt met Staedtler fineliners, Van Gogh aquarel op Arches Cold Pressed papier.

1. Pangolin
[ img ]

2. Vaquita
[ img ]

3. Amur Leopard
[ img ]

4. Hawksbill Turtle
[ img ]

5. Sumatran Elephant
[ img ]

6. Bornean Orangutan
[ img ]

7. Saola
[ img ]

Heb ook besloten ze (proberen) te verkopen en een deel aan het WWF te doneren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 13:57 



 
Profiel   

Ze zijn echt super en als serie helemaal sterk. Heel gaaf geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 14:04 



 
Profiel   

Hey nr 7 had ik nog niet gezien! Ik vind het echt een heel geslaagde serie, heel leuke stijl :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 14:07 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Hey nr 7 had ik nog niet gezien! Ik vind het echt een heel geslaagde serie, heel leuke stijl :)


Die had ik dan ook pas 5 min af haha.

Bedankt allebei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 16:06 



 
Profiel   

Prachtige serie +:)+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 16:09 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Prachtige serie +:)+.


Dank je :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 21:47 



 
Profiel   

Had ze al in het challenge topic gezien. Leuk wat van de achtergrond te horen.
Mooie serie, zo een thematiesche reeks van bij elkaar horende werken vind ik héél aansprekend.
Veel succes met de verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 00:36 



 
Profiel   

Gaaf om ze zo achter elkaar te zien, mooie serie. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 19:59 



 
Profiel   

Wauw! Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 20:03 



 
Profiel   

Wauw heel mooi! En wat een mooi initiatief om ze te verkopen en dat geld te doneren! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 20:10 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties :D
Mocht ik ze niet verkopen ga ik ze denk ik inlijsten en ophangen, je kan nooit genoeg tekeningen in je tekenkamer hangen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 21:38 



 
Profiel   

Mooie serie zo met de kleur vlakken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:47 



 
Profiel   

Zou je ze niet kunnen afdrukken als kaartjes en zo pakketjes kunnen verkopen? Misschien dat dat wat meer opbrengt, zeker met de feestdagen die in het verschiet liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:51 



 
Profiel   

Heel mooi! En zoals de anderen ook zeggen heel sterk in een serie

Het idee van Schemerdier is ook wel heel gaaf. Ik zou zeker geïnteresseerd zijn in zo'n pakketje met kaarten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:06 



 
Profiel   

Schemerdier schreef
Zou je ze niet kunnen afdrukken als kaartjes en zo pakketjes kunnen verkopen? Misschien dat dat wat meer opbrengt, zeker met de feestdagen die in het verschiet liggen.


Leuk idee, weet alleen niet waar je ansichtkaarten kan laten drukken en of er vraag naar is. Heb ook een kerstkaart gemaakt in deze stijl en zat er ook al aan te denken daar iets mee te doen. Even in verdiepen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:14 



 
Profiel   

Wauw ik vind ze echt gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:17 



 
Profiel   

Selina schreef
Leuk idee, weet alleen niet waar je ansichtkaarten kan laten drukken en of er vraag naar is. Heb ook een kerstkaart gemaakt in deze stijl en zat er ook al aan te denken daar iets mee te doen. Even in verdiepen :j


o.a. bij Vistaprint (goedkopere optie en vrij snel) en je zou op termijn andere opties kunnen onderzoeken. Zorg bij Vistaprint wel voor goede, lichte foto's - ze drukken wat grauw af. Als jij je foto iets oplicht dan ga je dat effect tegen. Het fijne van wat goedkopere kaarten - met nog steeds een prima kwaliteit - is dat je kunt onderzoeken of er markt is voor je werk op die manier. Ik heb veel ansichtkaarten (A5 ipv A6, dat wel) en die vallen heel erg in de smaak. Een mooi pakketje met deze serie én je mooie donatiedoel erbij zal denk ik absoluut mensen aanspreken :j misschien zijn er nog kerstmarkten in de buurt of zo?

Heel fijn werk om naar te kijken trouwens. Je hebt er een mooie serie van gemaakt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:35 



 
Profiel   

Selina schreef
Schemerdier schreef
Zou je ze niet kunnen afdrukken als kaartjes en zo pakketjes kunnen verkopen? Misschien dat dat wat meer opbrengt, zeker met de feestdagen die in het verschiet liggen.


Leuk idee, weet alleen niet waar je ansichtkaarten kan laten drukken en of er vraag naar is. Heb ook een kerstkaart gemaakt in deze stijl en zat er ook al aan te denken daar iets mee te doen. Even in verdiepen :j


Vind dat ook een super idee. Even googlen, vast wat over te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:47 



 
Profiel   

mar_fay schreef
Selina schreef
Leuk idee, weet alleen niet waar je ansichtkaarten kan laten drukken en of er vraag naar is. Heb ook een kerstkaart gemaakt in deze stijl en zat er ook al aan te denken daar iets mee te doen. Even in verdiepen :j


o.a. bij Vistaprint (goedkopere optie en vrij snel) en je zou op termijn andere opties kunnen onderzoeken. Zorg bij Vistaprint wel voor goede, lichte foto's - ze drukken wat grauw af. Als jij je foto iets oplicht dan ga je dat effect tegen. Het fijne van wat goedkopere kaarten - met nog steeds een prima kwaliteit - is dat je kunt onderzoeken of er markt is voor je werk op die manier. Ik heb veel ansichtkaarten (A5 ipv A6, dat wel) en die vallen heel erg in de smaak. Een mooi pakketje met deze serie én je mooie donatiedoel erbij zal denk ik absoluut mensen aanspreken :j misschien zijn er nog kerstmarkten in de buurt of zo?

Heel fijn werk om naar te kijken trouwens. Je hebt er een mooie serie van gemaakt :))


Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken.
Vind vaak papier met wat textuur het mooiste effect geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:07 



 
Profiel   

Wow. Wat mooi.
Jij hebt je echt zo mooi ontwikkeld in je tekenwerk. Hartstikke gaaf om te zien.

Prachtige tekeningen geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:55 



 
Profiel   

@Assie: Wat een mooi compliment, dank je wel!

En hoewel het geen bedreigde diersoort is (kwam er honderden tegen op vakantie :+ ) Hier onze kerstkaart in dezelfde stijl, deze heb ik maar gedrukt op tekenpapier met m’n eigen printer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:07 



 
Profiel   

Prachtige serie, en superleuk hoe je dit hebt ontwikkeld uit de Inktobers! Geweldige kerstkaart ook, wat leuk gedaan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 19:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen