[VER] Ik heb je liever dan lief…

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 19:49

Ik wil ook wel graag meekijken naar het expliciete stuk!

PotjeMayo

Berichten: 564
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:17

ik zou m ook wel in pb willen :)

kiki1976

Berichten: 16850
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:18

Indien je er nog meer wilt die meekijken stuur maar een pb hoor

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:22

Als iedereen hem toch al in pb gelezen heeft, zet hem dan hier ok maar neer :D

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-21 20:41

Rocamor schreef:
Als iedereen hem toch al in pb gelezen heeft, zet hem dan hier ok maar neer :D


Het is nog niet helemaal afgewerkt, de details moeten nog "gefinetuned" worden, dan plaats ik het hier misschien, als meerdere zeggen dat het oké is om te plaatsen.

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:42

Afwerken icm 50 shades of grey is een best dappere woordkeus :D

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:48

Rocamor schreef:
Afwerken icm 50 shades of grey is een best dappere woordkeus :D


:')

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-21 21:06

Polly schreef:
Rocamor schreef:
Afwerken icm 50 shades of grey is een best dappere woordkeus :D


:')


+1 _/-\o_

Loreke2
Berichten: 316
Geregistreerd: 26-02-08

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 22:44

Je mag mij ook altijd pb doen. :D

Pharootz

Berichten: 310
Geregistreerd: 20-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 22:45

soeboenoe schreef:
Dankjewel voor jullie lieve woorden! :D

Ik zit wel met de vraag of iemand me zou kunnen helpen? Ik heb namelijk een stuk geschreven, wat wel belangrijk is voor de loop van het verhaal, maar wederom als expliciet aangemerkt zou kunnen worden. Ik wil graag weten of het misschien té expliciet zou zijn of dat het misschien nog wel zou kunnen.



Ik wil wel even meelezen?

SumSum
Berichten: 677
Geregistreerd: 15-05-07

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 23:02

Ik wil het ook wel lezen, maar denk dat je inmiddels vast genoeg gegadigden hebt :D

ijslandfan

Berichten: 602
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 06:55

Mocht je nog twijfelen: pb staat open voor je!

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 12:32

Ik heb het stuk naar een aantal gepb't en de algemene tendens was dat het nog wel kon. Dus om mezelf weer een hele "pb administratie" te besparen :+ , plaats ik het gewoon hier. Het is namelijk niet een stuk seks om de seks, het heeft wel een achterliggende gedachte en toegevoegde waarde voor het verhaal. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ze is me aan het plagen, stopt iedere keer nét voordat ze op de plek is waarnaar ik het meest verlang, waardoor ik op een gegeven moment niet meer weet waar ik het zoeken moet. Ik duw haar van me af en trek haar shirt uit. Haar lange blonde haren vallen over haar schouders en de puntjes liggen speels over haar borsten en haar bordeauxrode bh. Ik pak haar handen vast en vraag haar omhoog, terug de bank op. Ik plant kusjes in haar hals, glij af naar haar sleutelbeen en terwijl ik met het puntje van mijn neus over haar borstbeen ga, maak ik de sluiting van haar bh los. Deze beland net als de rest van de kleding op de grond. Met mijn ene hand duw ik haar achterover zodat ze meer ligt dan zit, met mijn andere hand streel ik met haar losse plukken haar langs haar borsten en hals. Ik word hier heel onzeker van, ik weet niet of ik het wel fijn vind om te doen wat zij bij mij doet. Ik kus net onder haar borst en toucheer met mijn neus de onderkant ervan. Iets in me weerhoudt me ervan om ook daadwerkelijk haar borsten te kussen.
Ik wil dit eigenlijk niet laten merken, dus verleg ik mijn focus naar de sluiting van haar broek, die ik met één hand open weet te krijgen. Ik laat mijn hand langs haar navel naar beneden glijden en ik zie dat ze haar ogen sluit en een zucht slaakt. Voor hoever ik speling heb, streel ik langs haar blote huid onder haar broek, ik voel de randen van haar slipje. Ze zoent me vol overgave en ik merk aan haar dat ze hierop gewacht heeft, ernaar verlangd heeft.
Ze wringt zich uit haar jeans, zonder de zoen te verbreken en als ze daar enkel in haar slipje nog voor me ligt en op haar onderlip bijt, krijg ik een knoop in mijn maag…
Ik kan dit niet…
Ze merkt mijn twijfel op en komt overeind.

‘Als je het niet fijn vindt, hoeft het niet hè…’ – Ik wil haar niet zeggen dat ik het niet wil of nog niet wil. Ik weet het niet.
‘Daan, ik vind het echt niet erg. Ik kan helemaal snappen dat dit voor jou misschien nog niet is waar je je fijn bij voelt. Dat is oké, je moet niets doen dat niet goed voelt.’ – Jezus wat is ze lief… Ik snap ook niet waar de weerstand vandaan komt. Ik voel die weerstand namelijk helemaal niet als ze mij aanraakt op die manier.
‘Ik word hier heel onzeker van Syl, ik weet niet of ik dit kan en of het fijn voelt.’
‘Dan doe je het niet, ik vind het echt niet erg!’ – Ze kust me, lang, lief, maar duwt me wel weer achterover. Ik houd haar tegen als ze zich weer naar onderen beweegt;
‘Ik voel me dan zo’n egoïst…’
‘Als ik er niet van zou genieten, zou ik het niet doen hoor.’ – Ze duwt het puntje van haar tong tussen haar tanden terwijl ze lacht en ziet er heel brutaal uit zo.
Als ze dan eindelijk op de plek belandt die ze voorheen doelbewust nét niet raakte, lijkt de wereld even compleet te verdwijnen tot ik na een sensationeel, alles overstijgend gevoel dat bezitneemt van heel mijn lichaam mijn ogen weer opendoe en op aarde land…


Ontzettend uitgeteld, maar helemaal vergenoegd lig ik op de bank met Syl. Ze hangt tegen me aan en draait met haar wijsvinger rondjes om mijn navel. Ik kriebel nog wat op haar schouder en aai over haar wang. Dit was strike 2 Daan… Én op dezelfde dag als… Nee, niet aan denken. Focus op het hier en nu, niet gaan verdwalen in je gedachtestroom. Ze lacht naar me, ze lacht oprecht naar me, ik kan bijna voelen hoeveel geluk er door haar heen gaat. Zou ik haar moeten vertellen dat ik niet weet wat ik met mijn gevoelens moet? Ik geniet enorm als ze bij me is, maar is dit genoeg voor haar?

‘Hé, niet in slaap vallen jij!’
‘Ik slaap niet…’ – Met een ruk doe ik mijn ogen open.
‘Nee, je hebt zeker alleen even je ogen laten rusten…’ – Ze lacht me uit. Terecht.
‘Sorry, ik heb het je gezegd hè?’ – Ik grinnik wat als ik mezelf overeind hijs.
‘Maar Syl, het is ook best laat, ben je met de taxi of?’ – Oei, in een fractie van een seconde zie ik haar hele gezicht betrekken en beteuterd zegt ze:
‘Nee, met de fiets.’
‘Je hebt er niet op gerekend dat je blijft slapen toch?’ – ze hoeft niets te zeggen, haar gezicht verraadt al dat dit wel het geval is. oliebol…
‘Ik dacht… Niels is er niet…’
‘Maar lieve Syl, ik heb boven ook nog twee kinderen, die er écht niks van snappen als jij er morgenvroeg ineens bent. Feline is nu al helemaal over haar toeren dat Niels er niet is, die gaat het echt niet trekken als er ineens een “vreemd” gezicht aan de ontbijttafel zit.’ – Ik kijk haar wat meewarig aan. Het voelt ook wel alsof ik haar laat komen voor seks en haar dan de deur weer uitzet, maar ik heb in de eerste instantie helemaal niet de intentie gehad om seks te hebben.
‘Ik kan toch heel vroeg weer vertrekken?’ – Ze mompelt het bijna, ik moet moeite doen om echt te verstaan wat ze zegt.
‘Tygo is meestal rond een uur of 6 al wakker, met een beetje geluk houdt hij zichzelf nog een uurtje bezig als ik hem een fles geef. Feline wordt meestal uiterlijk 7 uur wakker als ze niet wakker is geworden van Tygo en dan kan ik echt niet lang wachten met naar haar toe gaan, anders begint de dag al met gehuil en wil ze helemaal niks meer ’s ochtends.’ – Ik wil een hand op haar hand leggen, maar deze trekt ze weg. Ik vrees dat ik haar nu wel enigszins gekwetst heb.
‘Zoek je nu naar excuses omdat je niet wilt dat ik blijf slapen?’ – ik heb heel duidelijk een zere plek geraakt. Ik haal mijn hand door mijn haar en houdt het boven op mijn hoofd even vast.
‘Mijn kinderen zijn geen excuus, ik vind het vervelend dat je denkt dat ik hen als excuus gebruik. Buiten dat om; ik vind het een vreemd idee dat Niels vanochtend nog in ons bed geslapen heeft en dat jij daar dan ’s avonds gaat liggen.’ – Ik houd maar voor me dat het niet met slapen te maken heeft.
‘Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat je jouw kinderen als excuus gebruikt. Ik heb er ook niet echt rekening mee gehouden dat zij hier natuurlijk zijn en dat zij jouw prioriteit zijn. Het lijkt mij gewoon fijn om met jou in slaap te vallen zonder zorgen om Niels.’ – weer die smekende ondertoon waar ik me niet tegen kan wapenen. Ik kijk naar de klok en het voelt ook niet goed om haar op dit tijdstip alleen naar huis te laten gaan, ik laat mijn haar los en kijk weer in haar richting.
‘Goed, ik ga je niet meer alleen naar huis laten fietsen op dit tijdstip, maar onder één voorwaarde: Feline en Tygo zien jou morgenvroeg niet. Onder geen enkele omstandigheid. Je zorgt dus dat je of heel vroeg vertrekt of dat je ongezien kunt gaan, dat laat ik aan jou.’ – In een split second verandert haar gezichtsuitdrukking en zie ik dat ze probeert om haar vreugde wat weg te stoppen.
‘Ze zullen mij niet zien, beloofd.’

Ik sta op en gebaar Syl om hetzelfde te doen. De wijn waar amper van gedronken is, giet ik in de gootsteen en berg de aangebroken fles op in de kast.
Ik maak mijn standaard rondje voor ik naar bed toe ga waarbij ik de lampen uitdoe, de verwarming terugdraai naar 18 graden en zorg dat de schuifdeur goed op slot is. Syl staat bij de tussendeur te wachten en ik voel hoe ze me door de woonkamer heen volgt. Als ik langs haar wil lopen om als laatst te controleren of de voordeur op slot is en de sleutels mee naar boven te nemen, houdt ze me tegen. Ze zegt niets, maar kijkt me alleen aan. Ik heb het idee dat ze aan het peilen is of ik mezelf afsluit omdat ze nu toch blijft slapen. Ik kan niet ontkennen dat ik dat wel een beetje doe, ik vind het oprecht een vreemd gevoel dat zij nu op de plek gaat liggen waar vanochtend voor mij een speciaal moment met Niels is geweest.
Ik geef haar een kus en wil doorlopen, maar ze houdt me weer tegen.
‘Wat is er?’
‘Misschien echt niet het goede moment, maar ik kan het niet langer voor me houden…’ – Ik frons mijn wenkbrauwen licht en er bekruipt me een zenuwachtig gevoel.
‘Daniël, Daan, ik ben echt zó ontzettend weg van jou, wat je doet, wat je vindt, hoe je zaken aanpakt, écht...’ – een diepe zucht van ontlading vanuit haar volgt. Ik ben alleen ontzettend opgelucht dat de zware “ik hou van jou” niet gevallen is, dat zou de situatie er niet beter op maken.
Ook heb ik op dit moment niet de behoefte om hier een zinnig antwoord op te geven, de vermoeidheid en mijn “ongemakkelijke” gevoel omtrent de bed-kwestie spelen me hierin parten. In plaats van iets terug te zeggen, sla ik mijn armen om haar heen en haar armen vormen om mij heen.

‘Kom, we gaan slapen.’ – Ik doe een stap in de richting van de deur en pak haar hand zodat ze met me mee gaat naar boven.

kiki1976

Berichten: 16850
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:22

Ik groot deel had ik al gelezen, maar dat is net als de aanvulling echt weer top geschreven.

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:23

Mee eens Kiki! Knap stuk weer soeboenoe. Bizarre situatie voor Daan wel. Vind het een beetje kinderlijk en niet fair van Syl, maar goed, gevoelens... :+

xPabloBokt

Berichten: 9390
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:32

Idd, mee eens!

Maar ik moet ook wel zeggen dat ik Daniël in dit stukje niet helemaal begrijp, maar dat zal ook wel weer "gevoelens" zijn :+

Twee kinderen boven op bed, toch toegeven dat ze blijft slapen (vragen om problemen) stel een van die kids wordt wakker of Niels komt onverwachts terug.. dan zijn de rapen gaar.

En buiten dat gewoon überhaupt dat ze toch toegeeft terwijl ze zo veel twijfels heeft.

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:42

Weer een goed stuk, en leuk om over na te denken waarom Daniëlle besluit haar toch te laten slapen.
Wat Pablo ook zegt, stel de kinderen worden wakker...

kiki1976

Berichten: 16850
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:45

Ergens begrijp ik Syl wel. Als je zelf geen kinderen heb sta je er in zo´n situatie niet altijd bij stil.

Daan zit gewoon zo met zichzelf in de knoop en haar gevoelens, ze wilt beide maar weet dat het niet kan eigenlijk. Daarnaast denk ik als je voor je zelf eigenlijk niet op vrouwen valt het echt lastig is als je wel gevoelens ervoor krijgt. En dan heb ik het maar niet over de handelingen bij een vrouw..... ontvangen is denk ik makkelijker.....

Tenminste dat lijkt mij, ik heb er totaal geen ervaring mee en val 100% op mannen. Dus wellicht zien andere die in zo´n situatie hebben gezeten het anders hoor.

De kinderen is Daan in het heetst van de strijd zelf ook even vergeten denk ik haha

xPabloBokt

Berichten: 9390
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:48

Ik zat dit ook de hele tijd te lezen met "oh god, dadelijk komt Feline naar beneden"

:+

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 15:17

Tussen twee haakjes: Feline is bijna 3 en Tygo leert kruipen, dus tikt de 7 maanden aan. Die liggen beide nog braaf in een ledikant :D hoewel Feline nu wel een leeftijd gaat krijgen waarop ze overgaat van ledikant naar bed.

Neemt niet weg dat ze natuurlijk altijd wakker kunnen worden...

primera

Berichten: 919
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 16:17

Ik zat ook te wachten tot Feline naar beneden kwam en of morgenochtend dat ze er eerder uitkomt en bij mama in bed wil kruipen. In elk geval, dat Feline na de werkweek het aan papalief gaat vertellen dat mama hem heeft ingeruild voor "een vriendin".

Hihi

Maar echt weer (zoals elke keer) goed geschreven.

Witje2
Berichten: 156
Geregistreerd: 02-01-13

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:02

Wauw wauw wauw.

Dit smaakt weeeeer naar meeeeer :))

SumSum
Berichten: 677
Geregistreerd: 15-05-07

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:00

Ik denk juist dat dit goed gaat.. maar dat Bibi en Niels toch "onverwacht" op het zelfde schoolreisje zijn geland :=

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:17

Ik weet nou niet of Danielle haar gebruikt voor genot of echt verliefd is. Ondanks de twijfelende gevoelens kiest ze toch meer de kant van Niels.

Vind nog steeds dat Danielle syl beetje aan lijntje houdt ondanks dat het niet de intentie is..

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:48

Ik doe nog altijd mijn best om de situatie verder te verzonnen tot aan het stuk in de openingspost maar het lukt me niet. Benieuwd naar het vervolg!