Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VRAAG] Digitale gepersonaliseerde pin-up tekening

 
Profiel   

Hoi!

Mijn vriend heeft nog een veel te witte muur in zijn werkkamer en nou lopen we al een tijdje te grappen over dat ik maar een pin-up fotoshoot moet doen. Nou zie ik dat niet zo zitten :') dus ik dacht; bestaat dit ook in cartoonversie en dan wel gepersonaliseerd? Ik kan online nog niet echt vinden wat ik zoek. Karikaturen komen nog het meest in de buurt, maar is het toch ook nét niet. Wie helpt? Het hoeft natuurlijk niet gratis, maar ik zie ook wel prijzen boven de 100 euro voorbij komen en dat hoeft dan ook weer niet -O- . Ik kan hem zelf wel laten afdrukken, dus mag als digitaal bestand :).

HELP :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 17:08 



 
Profiel   

Je wil een origineel kunstwerk in opdracht laten vervaardigen? Voor minder dan 100 euro? Dat vrij groot is gezien je witte muur?
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat je zoiets voor zo weinig geld vindt.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 20:13 



 
Profiel   

A3 is groot zat, zeker als ik daar nog een passe partout omheen doe. Daarnaast vraag ik niet per se om een kunstwerk, maar om een leuke plaat aan de muur. Ik volg op instagram voldoende mensen die voor dat geld iets prachtigs maken, maar dat is dan niet de stijl die ik nu zoek. Vandaar dat ik dacht dat bokt wellicht iets wist.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 23:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen