Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Paarden uit bijen, ganzen en stippen gaan naar Italië

 
Profiel   

Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet 8)7
Wie helpt me haha.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 21:25 



 
Profiel   

huricane schreef
Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet 8)7
Wie helpt me haha.


:)) en als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ‘ontzien’.
Er zitten vier grote blauwe bijtjes bovenaan ongeveer in het midden. Dat lijken voor mij de oren en neusgaten. En dan daartussenin de ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 21:27 



 
Profiel   

Nevony schreef
huricane schreef
Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet 8)7
Wie helpt me haha.


:)) en als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ‘ontzien’.
Er zitten vier grote blauwe bijtjes bovenaan ongeveer in het midden. Dat lijken voor mij de oren en neusgaten. En dan daartussenin de ogen.



Jaa! Nou ik hem.
En inderdaad, nu kan ik het niet meer ‘ontzien’
Thanx!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 21:48 



 
Profiel   

Wauw echt héél gaaf. Super mooi gedaan, echt creatief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 22:22 



 
Profiel   

Ik ben echt geen kunst fan het pakt me niet maar die laatste pfff wat je verteld over het verhaal voel ik meteen… de vogels vertellen het verhaal van een leven en daar komen dan weer grotere herinneringen in voort …

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:03 



 
Profiel   

Wat mooi en origineel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:39 



 
Profiel   

De laatste vind ik erg ontroerend mooi en ook emotioneel. Ik ben eigenaar van 2 paarden die hier niet meer zijn en voor mij verbeeld het 3e schilderij waarin onze vrienden hier zijn en ook ergens anders. Echt heel erg mooi. Op de 1ste ga ik nog eens kijken na de hulp aanwijzing. -O- En nu zie ik het wel. Mooi gedaan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:36 



 
Profiel   

Geweldige kunst maak jij! Met de stippenfjord heb je toch ook meegedaan aan de kunstverkiezing hier op Bokt?
Alleen die had ik gezien (en als favoriet bestempeld) maar de andere twee zijn ook geweldig.
Wat een eer dat je naar Italië mag met je werken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:58 



 
Profiel   

Heel mooi en wat een prachtige erkenning!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:23 



 
Profiel   

Wat wat gaaf! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 10:23 



 
Profiel   

Ik ben echt een beetje stil van al deze reacties <3

Fitzroy schreef
Geweldige kunst maak jij! Met de stippenfjord heb je toch ook meegedaan aan de kunstverkiezing hier op Bokt?
Alleen die had ik gezien (en als favoriet bestempeld) maar de andere twee zijn ook geweldig.
Wat een eer dat je naar Italië mag met je werken!

Klopt! Goed onthouden :j


pien_2010 schreef
De laatste vind ik erg ontroerend mooi en ook emotioneel. Ik ben eigenaar van 2 paarden die hier niet meer zijn en voor mij verbeeld het 3e schilderij waarin onze vrienden hier zijn en ook ergens anders. Echt heel erg mooi. Op de 1ste ga ik nog eens kijken na de hulp aanwijzing. -O- En nu zie ik het wel. Mooi gedaan hoor!


candalisa schreef
Ik ben echt geen kunst fan het pakt me niet maar die laatste pfff wat je verteld over het verhaal voel ik meteen… de vogels vertellen het verhaal van een leven en daar komen dan weer grotere herinneringen in voort …


Dankjewel beide, ik vind het altijd heel mooi om te horen hoe een schilderij op dergelijke emotionele manieren betekenis kan hebben voor mensen.
En leuk om te merken dat een kleine aanwijzing soms nodig is, maar het daarna niet meer te 'ontzien' is! Dat is precies waar ik naartoe werk namelijk :D


Nevony schreef
:oo :oo Ooh wat ontzettend gaaf! En zo verdiend <3 echt prachtige werken, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook heel leuk om een reis naar Italië te mogen maken met andere paarden- en kunstliefhebbers. Houd je ons op de hoogte van hoe het verloopt, want de fans van het eerste uur zijn natuurlijk heel benieuwd :))

Ik zal er t.z.t. een topic over maken natuurlijk! Of zijn jullie in voor een volg-topic? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 12:49 



 
Profiel   

Je had het over kaarten van je werk. Waar kan ik die vinden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:49 



 
Profiel   

Nevony schreef
huricane schreef
Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet 8)7
Wie helpt me haha.


:)) en als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ‘ontzien’.
Er zitten vier grote blauwe bijtjes bovenaan ongeveer in het midden. Dat lijken voor mij de oren en neusgaten. En dan daartussenin de ogen.



En nog zie ik het niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:47 



 
Profiel   

YvonneV schreef
En nog zie ik het niet


Moet je even kijken naar the making of. Daar is het duidelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 21:59 



 
Profiel   

anca schreef
Je had het over kaarten van je werk. Waar kan ik die vinden ?


Ik heb van een aantal werken inderdaad kaarten, maar daar zitten deze niet tussen - dat zijn alleen oudere werken, tot 2018. Als je daar interesse in hebt, stuur me dan even een pb'tje. In de toekomst komen er nieuwe kaarten met details van o.a. deze schilderijen. Heel ver in de toekomst zou ik het liefste via mijn website willen kunnen verkopen, maar aangezien ik ondertussen ook nog studeer krijg ik dat allemaal niet helemaal voor elkaar :')


anca schreef
YvonneV schreef
En nog zie ik het niet


Moet je even kijken naar the making of. Daar is het duidelijk


Misschien helpen een foto van de schets en een detailfoto van het hoofd alleen :)
Op mijn insta pagina kun je ook foto's van het proces vinden, en in dit filmpje ook: https://www.youtube.com/watch?v=fvYF2X-Yhvk

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:50 



 
Profiel   

Ik had hem inmiddels gezien. Gegoogeld en toen kreeg ik een kleinere afbeelding en toen zag ik het wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:18 



 

Wauw, wát een mijlpaal, gefeliciteerd! *\o/* Helemaal verdiend ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 09:14 



 
Profiel   

Zoooo dat was lang geleden. Ik op Bokt.
Maar speciaal voor jou aan geslingerd.

Zo tof dat je geselecteerd bent heel veel plezier daar, geniet ervan en vooral veel foto's delen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 13:42 



 
Profiel   

Wauw, dit is werkelijk prachtig. Die derde spreekt me vooral heel erg aan. Wat ontzettend gaaf! Die sfeer die je in die derde hebt weten te vangen is werkelijk onbeschrijflijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:32 



 
Profiel   

Lief van je Daisyree! Dankjewel :)
En jullie ook bedankt Judith en Mkango!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:12 



 
Profiel   

Wauw wat een gave kans! Gefeliciteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:33 



 
Profiel   

Het is al even geleden, maar nu is het toch echt bezig! Ik was zo druk dat ik even niet aan bokt dacht, maar ik ben jullie niet helemaal vergeten. Uiteindelijk zijn alleen de bijen en de ganzen gegaan; doordat er meer kunstenaars waren uitgekozen dan vooraf gepland hebben ze een keuze uit de ingezonden werken gemaakt. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk! Volgend weekeinde ben ik er weer bij, tussendoor maak ik met een vriendin Verona onveilig. We vermaken ons hier prima; in de ochtend lekker ronddolen en mooie dingen zien (en de stad schetsen natuurlijk!) en in de middag aan ons (huis)werk, want dat staat helaas niet stil :+.

Hierbij een overzichtsfoto van een stukje van de expo, voor meer foto's kun je kijken op mijn facebookpagina/instagram (zie onderschrift).

[ img ]

Ze hangen er echt! Recht vooruit, in de lichtgele passe partouts. Ik hang naast het werk van Karen Osborn (rechts, Australië) en Kristine Kvitka (links, Letland/Italië).


[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]


Mijn schilderijen zijn tevens te zien en te koop via Paard Verzameld, waar je ook de schilderijen van de andere kunstenaars kunt zien. Super leuk om een kijkje te nemen. En Paard Verzameld heeft nog veel meer foto's en video's van het evenement gedeeld, waardoor je echt een mooi beeld krijgt van hoe het eruit ziet.

Het is wel bijzonder hoor, hier hangen! :j Ik heb al een aantal mensen gesproken die heel erg onder de indruk waren van mijn werk, waaronder een van de juryleden, een bekende kunstcriticus hier. Hij zei dat hij heel graag meer wilde zien, want dat hij dit nog niet eerder had gezien. Dat is natuurlijk super leuk om te horen! We hebben een kort gesprek gehad (in mijn gebrekkige Italiaans, met zijn onbestaande Engels en de hulp van een Engels sprekende Italiaanse kunstenares 8-) ) over wat hij graag nog meer zou willen zien, daar kwamen zeker dingen uit waar ik mee verder kan. En er waren al mensen met interesse in mijn werk. Ik vind het altijd heel mooi om te horen wat mensen aanspreekt aan mijn werk en op zo'n evenement krijg je daar leuke gesprekken over.

En natuurlijk kijken we af en toe ook bij andere dingen en kan ik het niet laten om her en der wat paarden te schetsen:
[ img ]

Tot slot:

Het bewijs dat ik erbij ben!

Volgend weekeinde meer! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:38 



 

Gaaf, hoor! Je mag heel trots zijn om daar te staan en te hangen! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:40 



 
Profiel   

Wauw, dat moet een geweldig gevoel geven dat het nu écht zover is !!
Geniet ten volle van jouw moment, zou ik zeggen ;)

En, dat zou, zo te zien aan de sfeerfoto's, nog eens een tentoonstelling zijn die ik ook wel eens zou willen bezoeken (als ze wat dichter bij huis was :o ) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 20:20 



 
Profiel   

Je mag super trots op jezelf zijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen