[TEK] Roses are red, I'm in the zone...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

[TEK] Roses are red, I'm in the zone...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-22 22:53

... This bird keeps itself in the air by sheer force of anger alone.

Dat is een van mijn favoriete memes :D en bij gebrek aan betere inspiratie heb ik die nagetekend. Sinds pakweg anderhalf jaar zit ik met zenuwproblemen in de arm (en elleboog, en pols) waarmee ik altijd deed tekenen. We zijn nu een paar maanden aan revalideren verder, en het vasthouden van een pen of potlood is nog steeds moeilijk. Van de week kwam ik online echter een ergonomisch vulpotlood tegen... En verrek, hiermee kan ik pijnvrij tekenen. Oh. My. God.
Dit is mijn eerste tekening sinds lange, lange tijd. Ik kan na maanden frustratie eindelijk weer tekenen ik ben zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen <3

Huismerk tekenpapier
+- A6 formaat
Vulpotlood met 4b vulling
Afbeelding

Afbeelding

En de meme, voor wie hem nog niet kent.
Afbeelding

... Iemand toevallig tips voor goed tekenpapier voor gebruik met vulpotloden? Dit papier waar ik deze op heb gemaakt is niet consistent van kwaliteit, er zitten wisselen grove en gladdere stukken in, en ook hier en daar krasjes/geultjes die je ook terug ziet in een tekening. Vet stom

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 23:47

Heerlijk dat je een meme getekend hebt :') I sympathise with this bird.

Heel tof gedaan en ik ken het gevoel! Ik heb een tijd geleden mijn eigen stijgbeugels en beugelriemen aangeschaft voor het paardrijden en kan nu voor het eerst sinds lange tijd weer pijnvrij rijden. Dat gevoel dat je je passie weer kunt uitvoeren zonder belemmeringen is magisch en onbetaalbaar <3

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-22 00:16

Wat onwijs fijn dat je wat hebt gevonden om weer pijnvrij te kunnen rijden! Speciale stijgbeugels heb ik wel eens gezien maar beugelriemen nog niet, is dat een ander type als normaal? Super tof dat dat kan en dat het voor jou werkt!

Haha en ja, ook ik voel wel wat bij deze angy bird, op een dergelijke manier ben ik voor mijn eigen idee zelf ook door het leven gegaan de afgelopen maanden. Met een permanente resting bitch face, en dan zo boos en gefrustreerd zijn dat je bijna vanzelf opstijgt :')

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 00:30

Telpeva schreef:
Wat onwijs fijn dat je wat hebt gevonden om weer pijnvrij te kunnen rijden! Speciale stijgbeugels heb ik wel eens gezien maar beugelriemen nog niet, is dat een ander type als normaal? Super tof dat dat kan en dat het voor jou werkt!

Haha en ja, ook ik voel wel wat bij deze angy bird, op een dergelijke manier ben ik voor mijn eigen idee zelf ook door het leven gegaan de afgelopen maanden. Met een permanente resting bitch face, en dan zo boos en gefrustreerd zijn dat je bijna vanzelf opstijgt :')


Ik rij op een manege, dus ik heb eigen beugelriemen gekocht omdat ik anders zo scheef als wat zit :Y) want beugelriemen op een manege zijn nooit gelijk. Heb inderdaad wel met een extra verstevigde nylon kern zodat ze dus niet uitrekken (en uiteindelijk scheef worden) en net onderhoudsvrij seculeer.

Ik zit op het moment thuis van stage met een matige depressie en ik heb ook regelmatig angry flare ups, dus ik kan er helemaal in komen :Y) en nu maakt mijn vriend ook wel grapjes dat ik een vogel ben vanwege mijn voornaam (Robin), dus voor mij is een boze vogel wel dubbel leuk. :+

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-22 01:01

Volgende keer maak ik een angry roodborst :))