[ART][VRAAG] Welk naaipakket zoek ik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1810naomi

Berichten: 244
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Omgeving Haarlem

[ART][VRAAG] Welk naaipakket zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 10:58

Hoi allemaal,

Aangezien ik het zelf niet kan vinden op internet (en absoluut niet creatief ben… :') ), vraag ik jullie om hulp! Wellicht hebben jullie een idee of weten jullie een website / winkel waar ik zit zou kunnen vinden.

Voor kerst heb ik mijn schoonmoeder getrokken als lootje en nu vraagt zij het volgende:
Ik zou een pakket willen waarmee ik een knuffelhondje kan maken. Wat ik weleens eerder in handen heb gehad was van fluffy stof en je moest allemaal delen aan elkaar naaien. Als t een zwart Labradoortje kan zijn… graag

Het mag rond de €20,- zijn (iets meer is ook niet erg). Daarnaast is het goed om te weten dat mijn schoonmoeder volledig blind is. Zij kan ontzettend veel en is mega handig, maar het moet dus wel iets zijn wat zij (met een beetje hulp en het klaarleggen van bijvoorbeeld de juiste stoffen) zelf kan maken. Haar eigen geleide hond is een zwarte labrador, vandaar dat dat de voorkeur heeft.

Ik ben benieuwd of jullie het wel kunnen vinden.

Bedankt alvast!
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 06-12-22 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37279
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:05

Oh ik weet wat je bedoeld :j ik heb daar ooit een teckel van gehad. Ik ga even zoeken voor je

https://www.bakerross.nl/honden-kussen- ... gKXoPD_BwE

Dit is de enige site waar ik iets kan vinden. De gaten lijken vooraf al gemaakt. Lijm kan natuurlijk dan vevangen worden door draad. Geen labrador helaas maar ik zag wel meerdre soorten patronen

1810naomi

Berichten: 244
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Omgeving Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 21:53

Dank je wel! Deze kwam ik inderdaad ook tegen, maar zoals mijn schoonmoeder het omschrijft gaat het volgens mij echt meer om “losse” stof ipv vilt. Ik kan het alleen niet vinden, dus vraag me af of zoiets überhaupt bestaat.

JitskeJeldau

Berichten: 241
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:31


Telpeva

Berichten: 14758
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 00:34

Oud topic en misschien is het totaal niet meer relevant :o
Ik kwam net dit pakket tegen, zou ze zoiets leuk vinden?

https://www.zeeman.com/nl/diy-pakket-ha ... 41928.html

Er zit geen zwarte bij, maar misschien is dat nog een beetje crea bea op te lossen door bij een winkel als de Pipoos wat zwart vilt te kopen en dat zelf uit te knippen in de juiste vormen voordat je het geeft?
Anyway, ik kwam hem tegen en ik moest meteen aan je topic denken