[ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

[ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 22:18

Dit jaar is een belangrijk jaar geweest in het ontwikkelen van mijn eigen creativiteit. Zo heb ik meer mijn stijl gevonden, ben ik gaan maken wat ik echt leuk vind, gaan tatoeëren en nieuwe mediums uitgeprobeerd. Daarom leek het me leuk om dit tekenjaar eens op te sommen!

Mijn inspiratie haal ik vooral uit natuur, het bos en de diertjes die daar in leven. :)

Dit jaar begon ik met een fine art print te maken van een IJslander, Tofar. <3 Ik wil hier graag nog een fine art serie van maken met verschillende rassen.

Afbeelding


Wat ik leuk vind is antieke lijstjes vinden in de kringloop, om daar vervolgens weer wat nieuws van te maken.

Afbeelding


Ik hou ontzettend van biologie en alles omtrent evolutie in het dierenrijk. Dino’s zijn dan ook 1 van mijn favoriete interesses. Daarom had ik deze print ontworpen, waar ik onder andere een tote bag van heb gemaakt.


Afbeelding


Dit lieve koolmeesje had ik vorig jaar al gemaakt, maar ik wou hem toch even uitlichten, want dit jaar heb ik de 2e druk hier van uitgebracht.


Afbeelding



1 van mijn doelen dit jaar was om te leren tatoeëren. Dat is iets wat ik al zo lang als ik kan herinneren wil doen, maar ik begon er nooit mee. Ik was zo bang wat anderen er van vonden en de tattoo wereld is een lastige wereld om in te komen. Dit hield me eigenlijk heel erg tegen.

Toen ik mijn eerste tote bags en tekeningen verkocht had, had ik met mezelf afgesproken dat ik er nu echt zou voor gaan. Research doen, de spullen kopen en oefenen oefenen oefenen.

Er zijn was sinaasappels doorheen gegaan. :=

Afbeelding


Ik heb ook veel geoefend op fake skin! Het begon met bibberende lijntjes. Maar ik merkte dat ik steeds meer een stabiele hand kreeg. Ik vind het echt ontzettend leuk om te doen en ik voel me helemaal in mijn element.

Afbeelding

Afbeelding


Dit jaar heb ik mezelf helemaal gevonden in het medium klei! <3 Wat ik nooit van te voren had verwacht haha. Ik heb wat geëxperimenteerd en paddestoel hangers voor aan de muur gemaakt.

Afbeelding

Ik wou al heel lang een t-rex schedel replica als decoratie item, maar deze zijn ontzettend duur. Toen bedacht ik me dat ik het misschien ook wel zelf kon maken! Dus die uitdaging ben ik aangegaan.

Afbeelding

Het eindresultaat! Inmiddels is de tand wel geschilderd haha.

Afbeelding



Ik werk ondertussen ook voor de game My Horsez als digital artist, waarvoor ik de 2 paarden van Kristy Snepvangers heb kunnen tekenen. Inspiration en Galante. Deze waren ook beschikbaar als posters op Horse event!

Afbeelding


Ik ben begonnen met taxidermie opknappen. Ik vind taxidermie altijd al prachtig. Maar ik miste wel een beetje de fanatasiestijl hierin die ik zelf zo mooi vind. Ik ben dus begonnen met antieke taxidermie te zoeken in kringlopen en deze vervolgens te transformeren naar mijn eigen stijl. Hieronder zie je een Gems schedel. De paddestoelen heb ik zelf gemaakt met klei, de bloemen en het mos zijn ook zelf gedroogd. Daarnaast is het nog wat aangevuld met nepplantjes.

Afbeelding


Voor deze december vond ik het leuk om kerstornamenten te maken. Op aanvraag heb ik ook een lief hamstertje gemaakt voor in de boom. <3

Afbeelding


En ik ben een nieuw klei project gestart! Dit gaat een bultrug op een standaard worden.

Afbeelding



Al met al ben ik trots op de stappen die ik heb gezet. Voor volgend jaar heb ik ook wat doelen opgesteld. Zo wil ik leren tatoeëren op mensen onder begeleiding/apprenticeship en zien of ik mijn producten ergens in een winkel kan verkopen. Het lijkt me ook erg gaaf om een keer op een evenement als Elfia te staan. Niet te veel druk, maar gewoon rustig verder gaan met wat ik leuk vind en waar ik passie voor heb. :j



Dank voor het kijken!

Selina

Berichten: 14339
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:22

Hele gave dingen!

Lunameyza

Berichten: 551
Geregistreerd: 14-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:28

Wat een ontzettend leuke dingen heb je gemaakt! De klei paddenstoelen en de tote bag zijn fantastisch, maar eigenlijk alles wel want dat past ook in mijn smaak/interesses := En je presenteert alles ook heel tof <3

Theseus
Berichten: 59
Geregistreerd: 16-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:31

Ik vind jouw dingetjes altijd zo gaaf he <3

Captain

Berichten: 21403
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:47

Wauw die dino schedel!! <3 Heb je ook een insta oid waar je te volgen bent?

Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:58

Wauw Fair! Dit is echt zo allemaal mijn ding <3 Jij bent lekker bezig geweest dit jaar.

Coco4life
Berichten: 1220
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:59

Wow echt heel cool!
Ik vind jou stijl ook leuk, die tas is ook grappig!
Ik vind bultrug standaarddingen heel mooi altijd dus ik ben benieuwd!
Hoe doe je die digital art, want ik vind het zelf lastig om daar iets leuks mee te maken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:59

Ooh zo gaaf! Ik volg je natuurlijk op insta al maar je hebt zo’n toffe stijl!

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 11:09

Wat een leuke reacties, dankjewel. <3

@Captain, ja die heb ik. Die staat in mijn onderschrift!

Digital art maak ik in een combinatie met Procreate en photoshop. :)

Solleke_Noah

Berichten: 11087
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:32

Heel mooi allemaal! ik ben vooral fan van je paddenstoelen van klei, zó tof! <3

Die dino schedels print voor aan de muur, heb je die ook ergens te koop? O:)

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:53

Mooi! En wat veel verschillende dingen doe je allemaal, leuk :D

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 15:04

Wat doe je onwijs leuke en veelzijdige dingen, heel mooi gemaakt.

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 15:20

Solleke_Noah schreef:
Heel mooi allemaal! ik ben vooral fan van je paddenstoelen van klei, zó tof! <3

Die dino schedels print voor aan de muur, heb je die ook ergens te koop? O:)


Leuk om te horen. <3 Zeker. Ik heb ze momenteel niet op voorraad liggen, maar ik kan ze bestellen op aanvraag (stuur maar een pb of een berichtje op insta!) Je kan ook een digital download op mijn etsy kopen. Met dat bestand kan je hem dan zelf ergens laten drukken. :j

NorwayFjord

Berichten: 3167
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 15:24

Echt zooo gaaf <3 Je bent echt lekker bezig!

Wistaire

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-12-10

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 22:02

Ik vind je werk echt heel gaaf! Leuk ook hoe al die verschillende technieken die je gebruikt nog steeds herkenbaar zijn in stijl/sfeer _/-\o_

ieris

Berichten: 1782
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 09:47

Mooi gedaan, echt knap werk!
Ik vind die kerstboom hangers echt goed gelukt!

miereneter

Berichten: 2568
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 09:47

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, heel gaaf allemaal. Je bent echt enorm origineel. Zitten echt hele mooie en bijzondere dingen tussen. De lijstjes, de klei, de taxidermie...

Je mag wel eens een tattoo op me oefenen als je wilt, ik vind het er al goed uitzien en je moet toch een keer op een mensenvel kunnen uitproberen.

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 12:41

Wauw wat maak jij een gave dingen! <3 Je natuur thema en de stijl die je gebruikt is echt helemaal mijn smaak, cool!

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 16:27

Heel gaaf! Je maakt echt uniek werk, in allerlei verschillende creatieve gebieden. Ik ga je volgen op Insta :D . Kijk ook uit naaar wanneer je op mensenhuid gaat tatoeëren. Ik heb al 1 dino tattoo maar 1 dino is geen dino... ;)

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 18:09

Dankjewel voor de complimentjes, echt heel leuk om te horen.


@miereneter @dewii, jullie zijn ontzettend welkom! Waarschijnlijk zal ik wel een oproepje op mijn insta doen als ik zo ver ben! En er zijn inderdaad nooit genoeg dino’s :')

Mariett

Berichten: 4439
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:46

Super tof allemaal Rianne, je bent echt lekker bezig! Ik ben benieuwd hoe je tattoo-avontuur gaat volgend jaar! Maar zo te zien komt dat wel goed :D

DemiSisa

Berichten: 1046
Geregistreerd: 10-02-15

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:49

Heel gaaf, zowel je digitale art als je fysieke art. Vind ook je klein kunstwerken héél gaaf! Benieuwd wat je volgend jaar allemaal gaat maken :D

MoniqueT

Berichten: 8848
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:41

Wat ben jij creatief! Zo mooi allemaal!

SIEMxFUNNY

Berichten: 5666
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Alblasserdam

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 21:05

Heel tof! Ook zo veelzijdig. Ben benieuwd naar je eerste tattoo op echte huid.

EmmaVZ

Berichten: 2707
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: In m'n hoofd nog in Zeeland

Re: [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:54

Wat een leuke variatie om te zien! De tatoos zijn ook een gave weg die je opgegaan bent zeg, heel cool :D