[TEK/SCH] Challenge 2024

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 12:30

Goed idee dat vergrootglas jis
Kan bij de bordjes dienik maak ook wel eens handig zijn die details zijn soms zo mega klein

Sall
Mooie pentekening knap zoveel details en contrast :j

Mooi Selina
Hoe vind je het nu zo op hout schilderen?

Jis_

Berichten: 11671
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 12:33

Zal ook vast gebruikelijk zijn bij (heel) klein werk

Sall

Berichten: 6761
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 12:38

Dank jullie Seven en Jis!

Wat een gepriegel Jis! Knap hoor! Slim idd om een vergrootglas te gebruiken

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 12:51

Seven schreef:
Goed idee dat vergrootglas jis
Kan bij de bordjes dienik maak ook wel eens handig zijn die details zijn soms zo mega klein

Sall
Mooie pentekening knap zoveel details en contrast :j

Mooi Selina
Hoe vind je het nu zo op hout schilderen?


Ik vind het makkelijker dan aquarel omdat het minder foutgevoelig is. Maar vond de kleuren wel een uitdaging maar wel leuk om mee te experimenteren. Ga er wel mee door.

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 17:26

ik heb het zelf nog nooit gebruikt mijn ogen zijn dan ook wel erg goed maar soms is het zo'n gepriegel. Ik kom alleen een hand te kort dan denk ik :D

Ja dat snap ik Selina, aquarel op hout wil trouwens ook prima met bijv een outline van pyrografie deed ik ook veel.
Hier weer met een bordje in olieverf bezig

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 17:28

Ja jouw aquarel bordje hangt nog steeds naast onze voordeur :D

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 18:18

Dat is top <3

Ik dacht dat die van jullie ook met olie was, mijn geheugen :Y)

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 22:28

Zo leuk twee van m'n getekende silhouetten hangen aan de muur bij de opdrachtgever( middelste even weg gehaald die heb ik niet gemaakt.

Afbeelding

Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 00:41

Sall schreef:
Wat een gave schetsen Kaat!
Ik wil mij binnenkort trakteren op een mooi aquarel schetsblok, daar wil ik chronologisch mijn tekeningen in maken van het boek, wel met de vrijheid dat ik bijvoorbeeld verschillende versies van 1 bepaalde scène /illustratie maak en hopelijk gaat de inspiratie weer bloeien bij mij ;-)


Thanks Seven!

Lijkt me idd erg handig als je dat lekker kan doen in een daarvoor bestemd schetsboek. Tot nu toe vind ik deze van Stillman&Birn erg fijn. Maar ik heb er nog niet veel mee met aquarel in geëxperimenteerd. Daarvoor is de coldpressed versie misschien beter. Ik heb nu de Zeta omdat ik ook veel met inkt werk en daarvoor het papier best niet super veel textuur heeft.

Selina schreef:
Dat hout van m’n portretje was van de Action. Ik heb nu bij een tekenwinkel besteld en het is zo glad als babybilletjes <3
Zo naar de tekenwinkel en dan kan ik beginnen aan m’n eerste opdracht.

[ [url=m/4hplZx.jpg]Afbeelding[/url] ]

@ Kaat: Wat heerlijk die bemoeizuchtige vogel haha. Ik vind je hippocampus echt tof. Dat kleurvlak maakt hem af.


Dankjewel! Het kleurvlak was aan last-minute ingeving maar is idd wel een goede keuze geweest :j

Dat hout ziet er een stuk beter uit. Je Schotse Collie is geslaagd :)

Ik vind je tekeningen op het bruine/beige papier er uitspringen. Daarmee zou ik ook eigenlijk eens moeten experimenteren. Welk papier gebruik jij hiervoor? Je fjord vind ik vooral knap.

nick_en_ik schreef:
@Kaatastrof, wat is die studie van die hazen onwijs tof zeg, ik vind zulke soort studies altijd onwijs vet, met meerdere tekeningen op 1 pagina <3

Hier heb ik de eerste tekening van mijn project af *\o/*
[ [url=m/jITVm1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jij bent ook lekker bezig geweest met je uitgelicht paardjes! Leuke schetsstijl heb je. Lekker ruw, I like that. Je uitgelicht project is zoo ambitieus maar echt heel tof!

Je kerkpaardje vind ik ook leuk met de witte highlights!

Fnanne schreef:
@Kaat: dankjewel :) en wat een heerlijke vogel <3 ben ook benieuwd hoe de hoofdjes gaan worden. Je hippocampus vind ik erg geslaagd :)
En haasjes <3

[ [url=m/ccVS6K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze glimmen een beetje, maar ook hier wat vooruitgang. Paarse pigment bleef erg transparant, met behulp van wat titaanwit werd het gelukkig beter, dat is echt een super dekkend pigment :)


Leuk te lezen dat je de hippocampus ook tof vindt! Je hoofdjes beginnen aardig vorm te krijgen. Ik blijf gretig volgen.

Seven schreef:
Kaatastrof
Je blijft 1 an m'n favorieten <3 prachtig werk weer


<3 Vind ik zo'n compliment als ik dat van jou mag horen. Ook wel grappig want we hebben echt een compleet andere stijl :))

Zo herkenbaar ook dat eindeloos gepriegel soms aan een tekening of schilderij. Paarden zijn soms ook gewoon zo lastig. Ik heb recent ook een opzet waar ik een hele dag heb aan lopen prutsen gewoon compleet moeten scrappen want helaas werk ik niet met een medium waar ik er zo maar een laag op kan gooien := Maar dan krijg ik soms oprecht het idee dat ik niet meer kan tekenen.. 8)

Die silhouetten zijn mooi! Met welk medium zijn die gemaakt?

Solleke_Noah schreef:
Je mag hier zeker eens de pyrografie machine komen uitproberen! Het is de Brenn Peter Junior, goeie startersmachine. Mijn huis is wel niet super bereikbaar met het openbaar vervoer :))

Contrast maken via pyrografie is best makkelijk eigenlijk! Je zet de brander harder of zachter qua temperatuur, en je kan ook eenmalig over een stukje gaan, of juist verschillende keren, en zo de tint aanpassen.


Ah, dat wordt lastig dan, ik kan helaas niet autorijden -O- Maar bedankt voor de tip ivm de brander! Misschien toch maar eens aanschaffen.. Maar ik puil nu al uit aan kunstzooi :')

Jis_ schreef:
Wat een leukerd Kaatastrof :D papier verscheuren is ook wel een hele leuke bezigheid voor ze :P
Zo gaaf je hippocampus! :wow: mooi ook je studie van hazen ([size=7]ik ben nu een hazenkop aan het maken van klei
)[/size]

Het grappige is dat als ik haar dan een propje papier geef oid ze er amper iets mee doet :') Maarja alles waar ik mee bezig ben is natuurlijk interessanter.

En joh, showen die hazenkop!!

Je vogels vind ik echt altijd geweldig. Doen me denken aan mijn vogelboeken met oude prenten erin. Die foto met vergrootglas is geniaal.

Oshaa schreef:
Morgen begin ik aan een acht-weekse schilder en teken cursus. Ook heb ik het voornemen om 1 uur per dag iets 'creatief' bezig te zijn (dit kan ook creatief in de keuken zijn). Ik kom graag mee kijken en misschien mee doen in dit topic (goede stok achter de deur?). Na het verplichte tekenen op school er heel ver vandaan gebleven (het leek nooit op wat ik wilde).

Tijdens mijn MSc in Science Education een paar maanden "gespeeld" met een tekentablet en Adobe om mijn eigen lesmateriaal te illustreren.

[ [url=m/5NWxs1.png]Afbeelding[/url] ]

Nu ben ik bezig met een PhD en geinteresseerd in visuele vormen van data verzameling. Hiervoor wil ik graag mijn eigen teken kunsten een beetje verbeteren.

Mijn grootste uitdaging is volhouden, want mijn hoofd wil heel veel, maar als het dan niet "goed genoeg" is, raak ik gefrustreerd en stop ik er weer mee. :+


Wauw wat interessant. Ik ben erg benieuwd naar hoe je dit idee verder gaat uitwerken.

Signe schreef:
Ik heb ook in de eerste week van het jaar veel getekend, daar was het weer ook naar. En spontaan kwam er een plekje vrij in de lokale kunstwinkel. Daar hangt mijn werk nu en dat is altijd beter dan dat het onder mijn staat.

Echt een super leuke kans voor jou om je werken daar ten toon te stellen! Heb je al mensen met interesse gehad voor ze?

Coco4life schreef:
Je wilt een foto en je krijgt er een!

[ [url=m/8OqCDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een wat betere van een probeersel voor de challenge
[ [url=m/o0jzwS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet heel goed, maar oefenen baart kunst!
Edit; die neus is wel heel lang :+ :+


Leuk probeersel :j Je kan veel leren door te kijken naar de stijl van andere kunstenaars en daarmee te gaan experimenteren

Sall schreef:
Aparte fase
Had het paard afgeplakt en Gewerkt aan de achtergrond, met verf gooien *\o/*
[ [url=m/lW9PFg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind dit eigenlijk wel een erg gaaf effect met zo'n semi-transparante tape erover :))

Je ravenkop <3 <3 Is dat met kroontjespen? Doe je eerst een schets met potlood of meteen in inkt?

kallipooh schreef:
Hoi! Hier ligt het tekenen even stil door een familiebezoek in België. Zondag ben ik weer thuis in Engeland en heb ik hopelijk wat meer tijd om te tekenen.

Voor wie benieuwd was naar het materiaal: voor de tekening van het hertje had ik alcoholmarkers (copics) gebruikt met hier en daar wat kleurpotlood voor de details.


Ik geniet telkens van je werken die ik voorbij zie komen op Instagram. Je bent echt goed met alcoholmarkers.

Polarize schreef:
Als iets anders moest ik voor een voortraject wat ik ga volgen bij Artez een woordenwolk maken met als thema "ik met de ander" en dat ook weer relateren aan kunst, maar uhh...ik ben niet zo van de woorden :')

[ [url=m/gTvAbD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Herkenbaar, vond ik ook altijd de meest lastige oefeningen tijdens de kunsttherapie. Maar je hebt er toch nog iets leuk van weten te maken vind ik.

Thats_Me schreef:
Zelf ook weer lekker bezig geweest. De perzik bedacht naar aanleiding van de challenge en de rest uit het recepten tekenen boek. Niet perfect maar wordt gewoon blij van creatief bezig zijn dus we oefenen vrolijk verder.

[ [url=m/DxrRVS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kvMqGe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D6MK1w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk je uitwerking van de challenge! Je bent goed op dreef. Leuke stijl. En heerlijk vrolijk paardje zo met die primaire kleuren.

ElfBeau_067 schreef:
Ik had laatst weer zo’n ingeving van zo’n besneeuwde spar/naaldboom. Dus dat heb ik gemaakt. Niet helemaal tervreden over de schaduw en achtergrond kleur. Maar de “kleuren matcher” van procreate zei dat donker roze mooi was. Ik vond het echt een kei-lelijke kleur, dus toch voor deze kleur gekozen :D
Genoeg geklets, hier is de boom:
[ [url=m/DRYkU3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lekker blijven experimenteren, ik vind het leuk om ze hier te zien passeren :)

Ik had vanavond mijn eerste masterclass met Paardverzameld rond kleurgebruik. Was reuze interessant. Ik vind het nog altijd doodeng om veel kleur te gebruiken dus heb me maar bij twee kleuren gehouden die complementair zijn aan elkaar en daarbinnen verschillende tinten gebruikt. We hadden maar een halfuurtje dus heeft wellicht nog heel wat laagjes nodig. Ik zie wel nog of ik er verder mee experimenteer maar ben best tevreden met mijn opzet.

Afbeelding

nick_en_ik

Berichten: 212
Geregistreerd: 30-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 01:42

Kaatastrof schreef:
nick_en_ik schreef:
@Kaatastrof, wat is die studie van die hazen onwijs tof zeg, ik vind zulke soort studies altijd onwijs vet, met meerdere tekeningen op 1 pagina <3

Hier heb ik de eerste tekening van mijn project af *\o/*
[ [url=m/jITVm1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jij bent ook lekker bezig geweest met je uitgelicht paardjes! Leuke schetsstijl heb je. Lekker ruw, I like that. Je uitgelicht project is zoo ambitieus maar echt heel tof!

Je kerkpaardje vind ik ook leuk met de witte highlights!

Ik had vanavond mijn eerste masterclass met Paardverzameld rond kleurgebruik. Was reuze interessant. Ik vind het nog altijd doodeng om veel kleur te gebruiken dus heb me maar bij twee kleuren gehouden die complementair zijn aan elkaar en daarbinnen verschillende tinten gebruikt. We hadden maar een halfuurtje dus heeft wellicht nog heel wat laagjes nodig. Ik zie wel nog of ik er verder mee experimenteer maar ben best tevreden met mijn opzet.

[ [url=m/cCjoCn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! Ik hou ook wel van dat ruwe effect, van mij hoeft het allemaal niet zo strak. Ik ben zelf rommelig dus mijn tekeningen mogen dat ook zijn :))
En het is zeker een heel ambitieus project, de lijst met paardjes wordt langer en langer, ik ben erg benieuwd hoeveel paarden ik heb getekend eind dit jaar. Wie weet ga ik nog wel verder in 2025 met de 2024 Uitgelicht paardjes als dat nodig is en ik er nog lol in heb :+
We zullen zien hoe lang ik het ga volhouden *\%/*

Ik heb dat grijze schetsboekje een poos geleden gekocht zodat ik ook witte fineliners kan gebruiken. Dat geeft een erg leuk effect! Helaas zuigt de inkt van de fineliners wel erg in het papier, waardoor het niet goed dekt, dus een witte gelpen werkt toch wel het beste.

En dat klinkt als een toffe masterclass zeg! Mooie uitdaging en ziet er al heel goed uit <3


Ik heb ook een leuke vraag aan jullie, hoelang doen jullie gemiddeld met 1 schetsboek? Ik doe er altijd écht jaren mee, het laatste schetsboek was pas helemaal gevuld na 5 jaar (2017 t/m 2022)
Was ook geen belachelijk dik schetsboek. Exact aantal pagina’s weet ik niet meer. Maar daar had ik de eerste tekening in het schetsboek opnieuw getekend op de laatste pagina exact 5 jaar later, dat zag er zo uit;

Afbeelding

Dit schetsboek is echt een soort tijds capsule geworden, erg leuk om de vooruitgang te zien in 1 boek. Bij interesse kan ik eventueel ook de schetsboek tour van deze delen, die staat verborgen op youtube.
Mijn grijze schetsboek heb ik ook al in 2022 gekocht, en heb nog maar op 1 hand te tellen tekeningen in gemaakt, heel benieuwd wanneer die vol zit :+
Ook dus heel benieuwd hoe lang jullie met jullie schetsboeken doen :D

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:13

Kaatastrof:
Lange bijleespost!
Ik gebruik dit papier:
Afbeelding

Coco4life
Berichten: 1235
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:45

Het ligt eraan, ik had zo’n canson schetsboek waar ik denk ik twee jaar mee gedaan heb.
En heb nu een Schut schetsboek die ik bijna vol heb in 1 jaar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:57

Ik heb geen schetsboeken :'). Of ja, ik heb ze wel, maar ik gebruik ze niet. Dus oneindig, I guess?

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 10:06

Kaatastrof
Die zijn met illustrator gemaakt, ik teken graag online wat logo's maken voor de lol etc deze opdracht was fus extra leuk die paste daar precies tussen.

Leuk om het verschil te zien nick en ik :j veel meer kennis van contrasten

Ik heb schetsboeken maar doe daar vrij weinig in ik vind op m'n telefoon schetsen veel fijner kan ik het weggooien en evt opnieuw beginnen en heb het altijd bij me :D

Sall

Berichten: 6761
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 10:52

Impressive bijleespost Kaatastrof _/-\o_

Mooi resultaat van de pvc masterclass, vond je het leuk?

De kraai heb ik eerst licht geschetst met vulpotlood en erna met copic markers getekend

Ben nu met inkt en kroontjespen aan het rommelen

Sall

Berichten: 6761
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 14:37

Mijn inkt spelerij
Afbeelding

Afbeelding

Iets te veel cartoon naar mijn smaak, maar wel leuk om zo bezig te zijn
Laatst bijgewerkt door Sall op 13-01-24 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 14:41

Cute <3

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:26

Ohh die zijn echt te schattig <3
Mooi gedaan

Signe

Berichten: 5815
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:48

Ooooh wat zijn de haasjes leuk… En is dat stubby?

Ik heb niet zoveel te vertellen of te delen op dit moment. Ben ook lekker wat aan het prutsen. Oliepastels (geloof niet dat het mijn ding is) en natuurlijk peachfuzz. De challenge kleur.

Zit wel lekker mee te lezen en te genieten.

Sall

Berichten: 6761
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 16:35

Dank jullie wel!

@signe yep! Dat is Stubby <3
Althans Stubby is (uiteraard) 1 van de karakters in het boek
Nog 1 inkt probeersel
Afbeelding

Wil ook de combi tussen inkt en aquarel gaan proberen

*edit

Kon het natuurlijk niet laten om dit meteen te proberen ^)
Kleuren zijn in het echt helderder

Afbeelding

Nu stop ik :+

Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 17:37

Haha ja sorry voor de mega bijleespost. Ik heb het moeilijk om alles altijd bij te houden (vooral door de week ben ik vaak nogal moe door het werk).

@Nick_en_ik Haha ja herkenbaar, ik ben ook een beetje een chaoot. Het hoeft voor mij dus niet te strak, dat past niet bij me.

En jeetje echt wat een project. Ik vond het al moeilijk om Inktober uit te doen.

Bedankt voor het compliment! Wat schetsboeken betreft heb ik net mijn eerste zo ongeveer uit. Daar heb ik quasi 3 jaar over gedaan. Maar deze heeft wel een stuk meer pagina's dan bv mijn huidige schetsboek. Ik wil het dit keer minder rommelig.

@Selina Bedankt om het papier te tonen!

@Seven Aaah Illustrator is leuk om mee te werken. Heb ik destijds voor mijn opleiding moeten gebruiken. Maak je ze dan met de pen-tool?

@Sall Ja, ik vond het spannend maar wel gezellig! Ik ga nog flink moeten oefenen hoor op kleurgebruik. Ik denk dat het nu wel scheelt dat ik er me een stuk bewuster van ben en nu ook in andermans werk ga zoeken naar de gebruikte kleuren. Ik vind het alleen nog lastig om deze te kunnen zien in een foto of beeld in de natuur. Ik ben nogal 'letterlijk' en mijn perfectionisme belemmerd me om er mee te spelen, uit angst dat het dan een kakafonie aan kleuren wordt.. Maarja, je kan pas leren door het te doen. Moeilijk :')

Oh dat had ik niet geraden dat je daarover bent gegaan met copic, het ziet er zo fijntjes uit. Mijn excuses overigens voor het misinterpreteren ervan - kraai en raaf lijken uiteraard nogal op elkaar :o

Je konijntjes zijn ontiegelijk aandoenlijk, echt Watership Down-vibes. Ik vind kroontjespen zo lastig om mee te tekenen en dat is ook iets waar ik wat meer mee wil oefenen. Je moet de juiste hoek gebruiken anders komt er geen inkt uit of een hele blob. Heb je toevallig tips?

Interessant die aquarel over inkt! Daar heb ik nieteens zelf al eens aan gedacht om dat te proberen


Ik denk dat ik vanavond nog een beetje verder pruts aan mijn 'blauwgroen' schimmel paard :7

nick_en_ik

Berichten: 212
Geregistreerd: 30-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 17:58

Leuk om te lezen dat meer mensen eindeloos doen met 1 schetsboek :D

@Sall, wat een onwijs leuke haasjes! <3

@Kaatastrof, Inktober zou ik ook niet kunnen :+
Elke dag tekenen, of de druk van elke dag een bepaald/ander thema tekenen vind ik dan toch lastiger dan dit project. Met dit project heb ik toch wat meer vrijheid, ik kan elke dag uit drie foto’s kiezen. En als geen van de foto’s me bevalt, leg ik mezelf ook niet de druk op om eentje te moeten kiezen. Tot nu toe heb ik 1 dag overgeslagen met het kiezen van foto’s. Ook teken ik niet elke dag, ik teken liever twee tekeningen in een dag en een paar dagen even geen tekeningen dan dat ik elke dag moet tekenen. Dat is echt funest voor mijn motivatie/creativiteit merk ik. En daarbij komt erbij dat ik zoveel mensen blij maak met een tekening, dat doet me heel goed en motiveert me nog wel het meeste. Het is zulk dankbaar werk. <3

Ik zal in dit topic niet elk Bokt project tekening delen, ik heb niets voor niets een eigen topic. Maar ik wil deze toch wel even delen, m’n eerste (van dit project) fullbody paard (in actie) getekend.
Een hele uitdaging :D
En alvast het schetsje voor de volgende tekening!
Afbeelding

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:01

Met de muis Kaatastrof
3n ik ben er niet mega goed in ik doe maar wat zoals eigenlijk met alles wat ik doe, op gevoel en intuïtie :D

Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:13

Seven schreef:
Met de muis Kaatastrof
3n ik ben er niet mega goed in ik doe maar wat zoals eigenlijk met alles wat ik doe, op gevoel en intuïtie :D

Haha nee dat had ik door, ik bedoelde met de pen-tool in Illustrator :') _O-

En joh dat zou je niet merken hoor. Bij mij is het vaak ook gewoon zo, lekker creatief zijn en gewoon doen en je ziet wel wat er uit ontstaat :j

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:36

Ooooo :+ Geen idee hoe alles heet := Ik gebruikt de pijltjes zogezegd rechte en kromme lijnen. Wat een doos ben ik ook :=