Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
[ART] Armbanden van leer |
---|
Wendy15 | |
Weer wat met het leer bezig geweest
Een paar armbandjes dit keer Had ook andere sluitinkjes besteld ipv de drukkertjes die ik voorheen gebruikte. Ze zijn nu ook verstelbaar. Bij de brede armband zijn de gaatjes nog niet helemaal zoals ik wilde, dat had ik eerst even moeten uitpuzzelen Bij de andere 2 vind ik de afwerking netter zo. Ik had op mijn instagram pagina een filmpje gedeeld van dat ik ermee bezig was, die werd veel bekeken, blijkbaar vinden mensen dat toch leuk om te zien. Hier kan ik geen filmpje plaatsen, maar ik heb er even een screenshot uitgehaald en nog een foto van een tussenstap. Gaatjes slaan voor het stikken Onderdelen Eindresultaat |
Laatste bericht |
Geplaatst: 05-08-24 11:03 |
robeer | |
Wauw…..echt wauw. Ik vind ze prachtig.
Verkoop je ze ook |
Geplaatst: 05-08-24 12:45 |
Wendy15 | |
robeer schreef Wauw…..echt wauw. Ik vind ze prachtig. Verkoop je ze ook Dankjewel! Ze zijn ook te koop ik vind het leerbewerken zo leuk dat ik inmiddels teveel maak om zelf allemaal te gebruiken Als je interesse hebt mag het even via pb |
Geplaatst: 05-08-24 12:57 |
Wendy15 | |
Kon het niet laten om ook nog 2 hysterisch vrolijke armbanden te maken
|
Geplaatst: 13-08-24 08:36 |
xSagan | |
Super leuk!
Ik ben bezig met een sieraden cursus waar binnenkort leer aan bod komt, maar waar haal jij de drukknoppen vandaan om af te werken? Tot nu toe hier nog geen succes gehad met zoeken. |
Geplaatst: 13-08-24 08:41 |
Wendy15 | |
xSagan schreef Super leuk! Ik ben bezig met een sieraden cursus waar binnenkort leer aan bod komt, maar waar haal jij de drukknoppen vandaan om af te werken? Tot nu toe hier nog geen succes gehad met zoeken. Oh wat leuk! Ik heb nooit een cursus gedaan. Kijk veel op YouTube en ga gewoon proberen Hier is helaas ook geen winkel in de buurt om spulletjes te kopen dus ik bestel eigenlijk alles online alleen voor het leer reis ik echt naar winkels toe omdat ik dat eerst wil zien en voelen |
Geplaatst: 13-08-24 13:09 |
Tink89 | |
Leuk! Wij bewerken ook, maken vooral riemen en tassen en bekerhouders en rokringen e.d. voor mijn kostuums voor castlefest/eallum. Euro-latino is een fijne shop voor onderdelen (en ook voor leer zelf trouwens).
|
Geplaatst: 13-08-24 13:29 |
Wendy15 | |
Wat leuk! Zelf heb ik niet zoveel met kostuums (om zelf te dragen) maar ik vind het wel altijd heel gaaf om te zien hoeveel werk daarvan gemaakt wordt
Zelf woon ik op Texel, dus alles is ver ( ) maar voor leer kom ik graag bij echt leer in noord scharwoude. Hebben veel keus en heel aardige mensen. Ze hebben geen gereedschap of fournituren ed dus dat bestel ik online. Materiaal is allemaal zo duur dus ik scharrel stukje bij beetje alles bij elkaar. |
Geplaatst: 13-08-24 13:40 |
Tink89 | |
Wendy15 schreef Wat leuk! Zelf heb ik niet zoveel met kostuums (om zelf te dragen) maar ik vind het wel altijd heel gaaf om te zien hoeveel werk daarvan gemaakt wordt Zelf woon ik op Texel, dus alles is ver ( ) maar voor leer kom ik graag bij echt leer in noord scharwoude. Hebben veel keus en heel aardige mensen. Ze hebben geen gereedschap of fournituren ed dus dat bestel ik online. Materiaal is allemaal zo duur dus ik scharrel stukje bij beetje alles bij elkaar. Volgens mij stonden die ook met een kraam op castlefest ja Ze hadden toen alleen niks groens, heel jammer. |
Geplaatst: 13-08-24 13:57 |
Wendy15 | |
Valt mij sowieso op dat mooie natuurlijke groen tinten moeilijk te krijgen zijn. Ik wil ook nog heel graag een stuk donkergroen pull up leer maar heb het nog niet gevonden.
En echt felle kleuren in dik stevig leer is ook lastig, meestal zijn de felle kleurtjes van dat dunnere soepele leer en daar werk ik niet zo graag mee. |
Geplaatst: 13-08-24 14:22 |
Tink89 | |
Ik vind felle kleuren sowieso niet zo mooi, ben meer van de natuurtinten. Ik zocht een mooie lap om een soort archery-tuniek van te maken. Zoiets:
https://i.pinimg.com/736x/89/44/76/8944 ... 73849a.jpg |
Geplaatst: 13-08-24 14:36 |
Wendy15 | |
Mooie kleur is dat ja, moet wel ook soepel vallen dan. Soms moet je er ook net tegenaan lopen.
|
Geplaatst: 13-08-24 14:48 |
xSagan | |
Wendy15 schreef xSagan schreef Super leuk! Ik ben bezig met een sieraden cursus waar binnenkort leer aan bod komt, maar waar haal jij de drukknoppen vandaan om af te werken? Tot nu toe hier nog geen succes gehad met zoeken. Oh wat leuk! Ik heb nooit een cursus gedaan. Kijk veel op YouTube en ga gewoon proberen Hier is helaas ook geen winkel in de buurt om spulletjes te kopen dus ik bestel eigenlijk alles online alleen voor het leer reis ik echt naar winkels toe omdat ik dat eerst wil zien en voelen Ja precies, dat heb ik ook met leer. Nu heb ik op een beurs een grote zak restjes leer voor 6,- ooit gekocht en dat is natuurlijk helemaal prima om eerst mee te beginnen voor de grote lappen komen. |
Geplaatst: 13-08-24 16:55 |
Wendy15 | |
Restleer is perfect om te oefenen. Mijn eerste tassen zijn van een oude bank gemaakt, een daarvan gebruik ik zelf nog dagelijks
|
Geplaatst: 13-08-24 17:05 |
robeer | |
Tink89 schreef Wendy15 schreef Wat leuk! Zelf heb ik niet zoveel met kostuums (om zelf te dragen) maar ik vind het wel altijd heel gaaf om te zien hoeveel werk daarvan gemaakt wordt Zelf woon ik op Texel, dus alles is ver ( ) maar voor leer kom ik graag bij echt leer in noord scharwoude. Hebben veel keus en heel aardige mensen. Ze hebben geen gereedschap of fournituren ed dus dat bestel ik online. Materiaal is allemaal zo duur dus ik scharrel stukje bij beetje alles bij elkaar. Volgens mij stonden die ook met een kraam op castlefest ja Ze hadden toen alleen niks groens, heel jammer. Die heb ik ook zien staan ja. Heel verleidelijke kraam was dat. Niks meegenomen omdat ik bij God niet zou weten wat ik mee moet Ohhhh die hysterische armbanden. Die zijn ook gaaf Ik heb je pb beantwoord |
Geplaatst: 13-08-24 18:16 |
Tink89 | |
Was inderdaad heel erg verleidelijk. 'Gelukkig' geen groen, dus ook geen aankoop gedaan.
|
Geplaatst: 13-08-24 20:47 |
Wendy15 | |
robeer schreef Die heb ik ook zien staan ja. Heel verleidelijke kraam was dat. Niks meegenomen omdat ik bij God niet zou weten wat ik mee moet Ohhhh die hysterische armbanden. Die zijn ook gaaf Ik heb je pb beantwoord Hahaha erg hè, moet je je voorstellen als je in zo'n heel magazijn loopt en moet kiezen! ik koop altijd meer dan ik van plan was En je hebt bericht terug, de armband gaat jouw kant op, super leuk |
Geplaatst: 14-08-24 09:55 |
Wendy15 | |
Tink89 schreef Was inderdaad heel erg verleidelijk. 'Gelukkig' geen groen, dus ook geen aankoop gedaan. Vind ik knap, dat je je precies kunt houden aan wat je nodig hebt! Ik denk dan altijd "dit is mooi, kan ik vast nog wel eens ergens voor gebruiken" nou moet ik zeggen dat ik het dan inderdaad ook altijd wel weer kan gebruiken |
Geplaatst: 14-08-24 09:57 |
Tink89 | |
Het scheelt ook dat we op vakantie al bij euro latino eea hadden meegenomen en er op castlefest nog heel veel andere leuke dingen waren om geld aan uit te geven
|
Geplaatst: 14-08-24 10:14 |
Wendy15 | |
Haha ja dan moet je wel keuzes gaan maken inderdaad!
Wij zijn een poosje terug verhuisd en toen we mijn leer in de auto gingen laden zei m'n vriend dat we alles hadden "was dit het al?" Hij dacht dat ik nog veeellll meer had (En nog 2 bakken met reststukken ) |
Geplaatst: 14-08-24 10:20 |
Wendy15 | |
Oh oh met dank aan een bokker via pb is er weer een nieuw idee ontstaan Ben er al mee bezig en kan denk ik vandaag al wat laten zien
|
Geplaatst: 14-08-24 13:18 |
Wendy15 | |
Hysterisch vrolijke sleutelhangers
Op verzoek, de roze gaan naar een bokker, echt super leuk |
Geplaatst: 14-08-24 18:32 |
karuna | |
dan rijd ik er wat vrolijker bij
|
Geplaatst: 14-08-24 18:58 |
jeetje77 | |
Verrek kom ik die vrolijke sleutelhangers net op fb tegen. Zat echt te kijken, die heb ik toch eerder gezien. Ja dus
|
Geplaatst: 15-08-24 16:02 |
Wendy15 | |
karuna schreef dan rijd ik er wat vrolijker bij Jaaa super leuk! Ik ga ze ook voor mezelf maken jeetje77 schreef Verrek kom ik die vrolijke sleutelhangers net op fb tegen. Zat echt te kijken, die heb ik toch eerder gezien. Ja dus Motormeiden? Wat voor motor rij jij? Toch best veel paardenliefhebbers die ook motor rijden |
Omhoog |
Geplaatst: 15-08-24 16:06 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [UK] Uit de Kunst |
Inloggen |