[schil]paard: airbrush op tshirt

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

[schil]paard: airbrush op tshirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 15:28

o jeeeee... k heb ontdekt dat airbrush bij uitstek geschikt is om te doen als je in gezelschap bent en niet naar boven kunt*heb geen tafel thuis beneden, hoe vreemd het ook klinkt* dus ipv lijdend toezien hoe m'n tekentijd verloren gaat... kan k nu voortaan in de donkere uurtjes wanneer het te donker is om te tekenen *hier spreekt kaarsmiep en dimlicht* airbrushen!!!! yeeeeh... en over twee weken heb k m'n eigen atelier.. dan komt helemaal alles goed *juicht*

hier is mijn eerste airbrushopdrachtje.. een shirt met een paard erop. degene was gewaarschuwd dat ik nog in de ontzettende oefenfase zit, maar ze had alle vertrouwen dat het wel goed kwam.

het is niet helemaal perfect gegaan, maar stond verbaasd over het restulaat *zie vorige probeersel, zeer cartoonesk* helaas was m'n kleine nozzle niet okee, en heb nog niet het ding om het okee te maken, dus moest k met de ander, degrotere, aan de gang,waardoor het oogje en het mondje vreemd zijn en ik geen echte harenstaart kan maken.

o en wat betreft de houding: de foto is van schuinvoor van boven genomen.

maar goed... hier is Montoya
Afbeelding

smurf1988
Berichten: 6051
Geregistreerd: 05-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:32

wooh ik vind hem vet mooi
maar goed dat zijn we van jouw gewend
wat is airbrush precies?

Misz_J

Berichten: 2090
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Hoogvliet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:34

wow.. mooi hoor!!

Imaginary

Berichten: 762
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: In de wolken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:41

Ik vind het echt heel mooi gedaan.

Alleen lijkt het net of de benen een soort van aan elkaar
plakken, misschien kun je de volgende keer proberen dat
een beetje te voorkomen.

Echt heel knap voor dat je nog maar zo kort bezig bent!

Bonny
Berichten: 4731
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:45

Wat mooi gemaakt, knap ook voor de eerste keer.is dat Montoya van Kimberly? Volgens mij staat je paard op Pentrop ofniet? Heb even in je profiel gekeken ,sorry ff offtopic

8Eveline

Berichten: 3224
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: [schil]paard: airbrush op tshirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 18:24

Vindt het erg mooi gedaan heb toevallig net een progamma gezien op een belgiese zender waar een man was die dat ook deed. Erg mooi om te zien, en je schijnt het overal te voor kunnen gebruiken

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:09

yah, airbrush is echt geweldig! k doe het nu nog maar zo kort dat ik nog niet van alle mogelijkheden op de hoogte ben, maar na de verhuizing ga ik me er grondig in verdiepen!!!!!

dat verkleven van de benen lijkt denk zo omdat de pose van het paard dusdanig is dat de benen dicht bij elkaar staan visueel. met tekenen moet je alles naar plat vlak+kleuren vertalen, dan kun je wel gaan goochelen met een waarschijnlijk visueel betere houding, maar dan kun je het uiterlijk van een paard al verliezen. is dus lastig. als je niet een bestaand dier maakt kun je dat wel doen. als ik het hier gedaan zou hebben zou het betekenen denk dat monty een bredere achterhand krijgt, waardoor hij uit proporties is.

verders moet ik idd ook nog oefenen met scheidingslijnen, misschien is het dat wel

Amon_

Berichten: 708
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Lochem

Re: [schil]paard: airbrush op tshirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:12

Woww vindt dit nog gaver dan ik al in mijn hoofd had hoor, weet wel wat aribrush is maar ken het voornamelijk op auto's enzo haha.
Maar cool man zo op een tshirt, en als dit je eerste is dan wil ik niet weten hoe de rest gaat worden, of beter gezegd dat wil ik wel weten
Ik wacht dus vol spanning af, zet hem op meid, laat maar komen die tshirten

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:57

Gaaf hoor!

Is airbrushen nou duur?

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 22:39

helaas wel, voor een GOEDE set betaal je excl verf toch al gauw richting 500 euro. dan nog een set kleuren verf erbij tel uit uw kosten.

k besef nu des te meer hoe gek mijn geliefde geweest is toen hij een complete, zeer goede set voor mijn verjaardag kocht all inclusive met een xtra gekke uitspatting 32 busjes verf...

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: [schil]paard: airbrush op tshirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:46

Hoi silverstorm, net op je site gekeken, je maakt mooie tekeningen hoor. En de prijs valt mee. Je t-shirt is ook erg mooi. Heb je al enig idee wat zo'n t-shirt gaat kosten.....
Want je eigen paard op je t-shirt ge-airbrushed is heel erg origineel! Gaaf! Ga zo door!

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 23:25

Hoi Sheela,
dank je wel voor het compliment! voor airbrush zit ik nogin de oefenfase, eerste 5 zijn tegen kostprijs tshirt en verzendkosten. k heb er nu 1 gemaakt, 1 in de wacht dus de volgende 3 die k binnen krijg kunnen voor minimale prijs een airbrushthirt krijgen. Daarna ga k kostprijs tshirt en materiaal incl verzendkosten een tshirt maken, moet nog even uitvogelen (met de eerste vijf) hoeveel materiaal er nou ongeveer in zo'n tshirt gaat zitten. Daarna worden ze denk ongeveer 17 tot 20 euro incl verzendkosten schat ik, maar dat weet ik dus zeker nadat ik alles heb uitgevogeld.

FlynnlOver

Berichten: 1342
Geregistreerd: 21-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:15

Super zeg