[Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102076
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

[Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 21:52

Toch hoop ik op wat commentaar...en ja ik heb ze bewerkt...Nagelbijten / Gniffelen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Deze vind ik nog steeds te overbelicht...krijg het alleen niet minder...Boos!


3.
Afbeelding
Ben hier niet zo tevreden over de kleur geel die ik heb gebruikt...ziet er nog wat nep uit...Boos!
Misschien had ik die ook zwart/wit moeten laten...

_Cindy

Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-06-05
Woonplaats: Opperdoes

Re: [Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:57

Op de eerste foto vind ik het jammer dat de binnenste blaadjes van je roos al net iets te uitgebloeid zijn en een beetje beginnen te kreukelen. De kleuren vind ik wel erg mooi.

De tweede foto vind ik mooi, hij is uit een goede hoek genomen en de waterdruppeltjes vind ik ook mooi. Ik zou ook wel willen weten hoe hij eruit ziet als je de achtergrond wat vervaagt.

De derde foto heeft wel wat mysterieus, maar het gele lijkt er een beetje opgeplakt zoals je al zei. Het zou ook wel mooi zijn als een paar blaadjes in het midden iets meer licht hadden gekregen, dan werd het wat spannender.

Heb je de foto's met Photoshop bewerkt? Ik vind ze leuk geworden, veel succes verder nog!!

Cindy

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102076
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 22:00

Met PSP en Photofiltre...soms gebruik ik wel 3 of 4 programma's door elkaar maar nu maar 2...Nagelbijten / Gniffelen

Bedankt voor je commentaar...en dat met de achtergrond vervagen bij 2...euhh, hoe doe je dat? Blond

_Cindy

Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-06-05
Woonplaats: Opperdoes

Re: [Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:14

Weet ik niet, ik heb zelf helemaal geen bewerkingsprogamma's. Als je de foto maakt kun je de focal length instellen, dan wordt maar 1 punt (alleen de bloem) scherp. Met photoshop e.d. moet het ook te doen zijn, alleen ik weet niet hoe..

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Foto] Bloemen (ik weet het, niet echt origineel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 00:16

Shalimar schreef:
Met PSP en Photofiltre...soms gebruik ik wel 3 of 4 programma's door elkaar maar nu maar 2...Nagelbijten / Gniffelen

Bedankt voor je commentaar...en dat met de achtergrond vervagen bij 2...euhh, hoe doe je dat? Blond

Je kan (geloof ik) met PhotoFiltre een of andere vervaging toepassen (een filter).

Ik vind ze heel mooi geworden, vooral de 2e.
Die eerste bloem vind ik mooi, alleen mis ik 'iets' op de foto.