Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 84 [ 2099 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Maak kennis met onze draver Madness

 
Profiel   

Janouk is en blijft een penny dat is bekend hoor. _O-

Het is dat de trainers het tegenhouden anders zou madness met roze glitter hoeven lopen.
_O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 10:39 



 
Profiel   

Ik ben ook een van de stille volgers die geniet van de avonturen van Madness.

Wat een mooi artikel! +:)+

Madness met roze glitterhoeven, ik ben voor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 10:55 



 
Profiel   

@mando
Daag me niet uit........ik heb roze glitter hoeven vet *\o/* nog van Janouk.
Maar ik mag dat van Paul niet op de hoeven van Aladdin en Meneer Anton smeren. ~~}>

Ik denk zo maar, dat het ook niet op de hoeven van Madness mag op een koersdag.
Thuis mag ik mijn goddelijke gang gaan. Als het er s avonds maar weer af is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 10:58 



 
Profiel   

Ja juist wel op een koersdag *\o/* Zodat hij heel makkelijk te herkennen is in het veld *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 11:13 



 
Profiel   

janouk schreef
@pien2010
Helemaal eens hoor. Wij, de trainer en eigenaren, vinden dat het welzijn en gezondheid van Madness boven alles gaat.
De trainer waakt als een havik over Madness. Hij heeft ook de laatste stem Als hij denkt dat Madness op een wedstrijddag uit de wei komt en niet helemaal fit oogt, dan blijft Madness thuis.

En we houden alle drukte weg bij Madness. Hij chillt lekker in de wei.
En daar houd ik als super Penny van.

En ik vind het leuk om jullie online mee te laten genieten van ons avontuur met Madness.



Dank je wel. Je hebt precies begrepen waar ik wat bezorgd over was.

Ik ben ook een penny. En ik geniet inderdaad mee als penny fan als het om Madness gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 11:15 



 
Profiel   

Ibbel schreef
trotr schreef
De bal rolt dus en eigenlijk zou dit het moment moeten zijn om bijvoorbeeld een 8-delige YouTube reportage over Madness en zijn entourage te maken. Dit zou een prachtig moment zijn om door te pakken, maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Dat laatste gegeven maakt het extra bijzonder dat er zelfs zonder financiële investeringen al zoveel is bereikt.


Zou er niemand op bokt zijn die dit voor een mooi prijsje zou kunnen en willen maken? Er zitten hier zoveel communicatie- en mediastudenten naar mijn gevoel, dat er toch iemand te vinden zou moeten zijn?
Niemand van de duizenden meelezers die iemand kent?


Ik voel mij vrij aangesproken haha! Bijna afgestudeerd momenteel (nog een maandje) en een toffe docu maken voor een (voor beide partijen) leuk prijsje lijkt mij enorm gaaf, maar daar gaat idd nog wel wat aan vooraf en 8delig is wel heel erg fanatiek haha! Wel mogelijk, mocht er echt genoeg te filmen zijn om 8 delen interessant te houden. Wat dat betreft is alles mogelijk. Wel een super leuk onderwerp natuurlijk! En er zal zeer zeker wat tijd overheen gaan voor het dan getoond kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 23:20 



 
Profiel   

Wat zou dat tof zijn, een Madness docu! De fokker van Madness kan daar vast ook wat in betekenen, hij heeft ook hele gave dingen gemaakt met Trotr!

Pien bedankt voor je 'vernoeming' haha, ik vind het super leuk dat dit topic er is omdat mensen zo een ander beeld krijgen van de sport. Voor mij ook super boeiend want de trainer van Madness doet dingen ook weer anders dan wij doen.

Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:11 



 
Profiel   

ruitje schreef
Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig :D

Jaaaaa, met glittergespen *\o/* *\o/* *\o/*

En daar dan graag een close up van in de aanstaande documentaireserie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:22 



 
Profiel   

ruitje schreef
Wat zou dat tof zijn, een Madness docu! De fokker van Madness kan daar vast ook wat in betekenen, hij heeft ook hele gave dingen gemaakt met Trotr!

Pien bedankt voor je 'vernoeming' haha, ik vind het super leuk dat dit topic er is omdat mensen zo een ander beeld krijgen van de sport. Voor mij ook super boeiend want de trainer van Madness doet dingen ook weer anders dan wij doen.

Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig :D


Ere wie ere toekomt. Een roze tuig _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:41 



 
Profiel   

Ik kan jullie geen ochtend alleen laten.... Roze tuig, roze glitter gespen, jullie draven door

_O- _O-

Ik las de berichten net voor in de auto.......
Dat hoofd van mijn man :n
Hij zuchtte alleen maar......en zei: ik dacht het niet ..

Nu Meneer Anton ophalen uit de wei: we gaan rondje bos mennen met de koets......geen roze, niet toegestaan hier thuis =:)

Onze stalkleuren thuis zijn bordeaux rood met witte letters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:53 



 
Profiel   

Nou, bordeaux glitter dan :Y)

Nee zonder gekheid. Veel plezier met meneer Anton in het bos. Wanneer is Madness' smid eigenlijk weer terug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 10:05 



 
Profiel   

ruitje schreef
Wat zou dat tof zijn, een Madness docu! De fokker van Madness kan daar vast ook wat in betekenen, hij heeft ook hele gave dingen gemaakt met Trotr!

Pien bedankt voor je 'vernoeming' haha, ik vind het super leuk dat dit topic er is omdat mensen zo een ander beeld krijgen van de sport. Voor mij ook super boeiend want de trainer van Madness doet dingen ook weer anders dan wij doen.

Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig :D


Ik heb destijds ook jou topic gevolgd en daardoor dus hier beland. Vind het gewoon leuk om er iets van te zien en ook bij jou toen uitleg over veel onderdelen van het tuig en waarom of waar voor het diende erg leerzaam

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 10:41 



 
Profiel   

Hier de fokker van Madness, goedemorgen! Even een korte mededeling, want ik zit weer eens op hete kolen. Allereerst bedankt voor dit geweldige topic. Ik spreek ook namens de medefokkers als ik zeg dat wij hier enorm van genieten. Speciaal tegen Celine-Famke zou ik willen zeggen dat er misschien wel een kleine opening is. De Stichting Nederlandse Draf- en Rensport heeft namelijk van de overheid een compensatiebedrag van 3 miljoen euro gekregen dat alleen PR-matig mag worden besteed. Niet lang geleden hebben ze een oproep gedaan om goede ideeën hiervoor aan te dragen. En inderdaad, het hoeft niet achtdelig te zijn, maar daar kunnen we over brainstormen. Ik denk wel dat je deze sport heel goed kunt verkopen met zo'n docu. Neem als voorbeeld de documentaire 'The Successor' die recent is uitgezonden op NPO 2, een echte aanrader! Ik heb echter wel voor mijn beurt gesproken, want zoiets zal denk ik heel subtiel gebracht moeten worden bij de gehele entourage rondom onze Madness. Maar het kan geen kwaad om er een beetje over na te denken. Ik loop zelf al wat langer met dit idee rond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 10:51 



 
Profiel   

Welkom, wat leuk deze post.
Nou denk dat Janouk nu gelijk haar roze glitterpot tevoorschijn gaat halen na zo'n bericht _O- (sorry Paul).
Toevallig hadden janouk en ik het er 2 maanden geleden nog over dat het wel heel leuk zou zijn.

Ik ben voor zo'n documentaire. Een kijkje achter de schermen is altijd leuk.
Onbekend is onbemind zeggen ze toch altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:21 



 
Profiel   

Ik denk dat je zoiets echt heel leerzaam kunt maken :j

Een aflevering over het stalmanagement, één over een typische trainingsdag (met meer paarden dan alleen Madness ongetwijfeld), één over een typische wedstrijddag, één over 'the day after', ééntje die een pikeur een dag volgt (die gaat dan natuurlijk ook niet alleen over Madness). Misschien nog eentje over een veilingdag? - oh, jee, je komt idd zó aan een stuk of wat afleveringen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:31 



 
Profiel   

Ah leuk, de fokker nu ook in dit topic!

Welkom Rogier1976!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:35 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Ik denk dat je zoiets echt heel leerzaam kunt maken :j

Een aflevering over het stalmanagement, één over een typische trainingsdag (met meer paarden dan alleen Madness ongetwijfeld), één over een typische wedstrijddag, één over 'the day after', ééntje die een pikeur een dag volgt (die gaat dan natuurlijk ook niet alleen over Madness). Misschien nog eentje over een veilingdag? - oh, jee, je komt idd zó aan een stuk of wat afleveringen :))

Wat dacht je van een aflevering over hoe fok je nou een goede draver.

Hallo Rogier, welkom in het topic en welkom op bokt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 12:01 



 
Profiel   

Ja, die ook. Zie je wel, zitten we al aan 7 onderwerpen :))

Vooruit, dan de achtste over de recreatie-carriere van een draver na de baan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 12:05 



 
Profiel   

Maar dan gaat het niet meer over Madness ;) Of het moet nog heeeeeeellll lang duren voordat de documentaire uitkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:00 



 
Profiel   

Hoeft toch ook niet allemaal over Madness te gaan?
Ik denk dat zo'n docu juist aan kracht wint als je ook andere paarden laat zien, anders is het al snel: ja, kan wel wezen dat het met dít paard netjes gaat, maar bij al die anderen gaat het er vast niet zo aan toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:11 



 
Profiel   

Het zou over de sport in zijn algemeenheid moeten gaan dan, al moeten wel de andere eigenaren, trainers enz enz ook mee willen werken.
Maar je weet niet of iedereen in een documentaire wilt hè.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:26 



 
Profiel   

Daar zal de NDR en/of trotr vast wel een rol in kunnen spelen. Als de NDR iets aan imagobuilding wil doen, zal dat best ook wel bij andere trainers, eigenaren en pikeurs bekend zijn. Zeker na dit stuk in trotr. Er zijn er vast wel een paar die zoiets leuk en vooral belangrijk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:35 



 
Profiel   

Welkom Rogier 1976! Heel leuk de ideeën hierboven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:40 



 
Profiel   

janouk schreef
Ik kan jullie geen ochtend alleen laten.... Roze tuig, roze glitter gespen, jullie draven door

Tja, geef ze ongelijk, jullie geven met Madness het goede voorbeeld, die draaft ook maar door.

Wat leuk, ook de fokker in het topic aanwezig.

Draaft Madness ook een keer op een Ladies Night (als dat bestaat...)? Dan is roze nagellak, euh hoefvet zeker een optie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 17:43 



 
Profiel   

[ img ]

*\o/* Feestbeest Madness viert vandaag zijn 4 e verjaardag *\o/*

Hoefsmid is geweest en heeft het hoefscheurtje gerepareerd. Training kan hervat worden. Maar eerst vandaag........extra wortels en een dikke knuffel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 02:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 84 [ 2099 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen