Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 261 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

jockey worden

 
Profiel   

@ Xkimmie: laat maar horen als je deze kant op will komen. Ken meer dan genoeg mensne die altijd een trackrider zoeken, ook voor short term :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-14 08:46 



 
Profiel   

Nemen Hun ook mensen op een 457 aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-14 10:50 



 
Profiel   

classic_life schreef
@ Xkimmie: laat maar horen als je deze kant op will komen. Ken meer dan genoeg mensne die altijd een trackrider zoeken, ook voor short term :)


Super. Zal ik zeker doen. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-14 11:26 



 
Profiel   

Nou, zal ik dit topic maar weer even een schop geven? :P

Het is alweer 4 jaar geleden sinds de laatste reactie, dus ik heb geen idee of er nog iemand gaat reageren, maarja..

Heb dit topic helemaal doorgelezen en wauw het is zo geweldig om te horen hoe je echt je dromen waar kunt maken! Respect voor je doorzettingsvermogen Kim! _/-\o_

Ben stiekem wel benieuwd naar hoe het nu allemaal verder is gegaan.. Hoor je al bij die 10%? ;) Het is je in ieder geval van harte gegund!
Updates (hoeft niet alleen van Kim te zijn hoor :P ) zijn zeer welkom!! *\o/*

Verder ben ik toevallig ook een meisje van 15 die helemaal weg is van het paardenrennen! En laat ik nou toevallig ook nog eens in mijn 4de jaar van het VWO zitten. :D Het is voor mij echt een droom om naar het BRS te gaan, ookal weet ik wel dat ik waarschijnlijk geen prof ga/wil worden. Het is voor mij meer iets om als vakantiebaantje of in de weekenden te doen, maar dat neemt niet weg dat ik het ontzettend gaaf vind!! *D

Een paar weken geleden heb ik trouwens ook voor het eerst op een renpaard gereden (ik was ook nog nooit op een renbaan geweest..) en oh wat was dat gaaf! Over een maandje mag ik weer langskomen en ik hoop dan echt mijn zit en houding te verbeteren.

Naja.. ik zie wel of er weer leven komt in dit topic :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 15:02 



 
Profiel   

Ook ik ben benieuwd hoe het nu met Kim gaat!

Mijn dochter is als 17 jarige naar Engeland verhuisd, en werkt daar bij een paarden renstal.

Net als jij was ze ook met 15 al fanatiek :)

Waar je veel kunt leren is bij Anneke Hendriks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 19:07 



 
Profiel   

Wow zo lang geleden alweer...
Ik woon inmiddels weer bijna 2 jaar in Nederland. Na lang nadenken had ik toch besloten om een studie te gaan volgen.
Heb natuurlijk een supermooie tijd gehad en heb nergens spijt van! Heb ook een renpaard van mijn oude baas gekocht dus heb er ook nog een leuke souvenir aan over gehouden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 15:12 



 
Profiel   

ThreeFingers schreef
Waar je veel kunt leren is bij Anneke Hendriks.


Wat toevallig! Ik ga naar haar stal toe, dus het is erg leuk om dit te horen!:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 18:24 



 
Profiel   

Hallo,
Ik ben vrij nieuw in de D&R sport maar zit er in eens volledig in..
Is er iemand met wie ik in contact kan komen om verder te komen?
Ook op zoek naar een gemotiveerde jockey voor het trainen op stal ..
M.v.g Diana

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 10:05 



 
Profiel   

Niet dat ik een jockey ben geworden, maar heb vorige week mijn trainers licentie behaald en ben nu de eerste Nederlander in Australiƫ die racepaarden mag trainen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 12:34 



 
Profiel   

Proficiat Waikiki! Dat moet geweldig zijn...

@Dianana: Ik ben in de war, je zit er volledig in en je wil in contact komen met mensen om verder te komen? Toen ik stalruiter was, was de trainer de persoon om meer info en kansen te krijgen om verder te komen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 12:38 



 
Profiel   

Wauw, wat een onwijs gaaf topic!!
Alles gelezen. Wauw!

En gaaf dat je een souvenir meegenomen hebt haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 261 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen