Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 261 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

jockey worden

 
Profiel   

hoi,

Ik wil héél graag professioneel jockey worden. alleen ik heb er nog helemaal geen ervaring mee.. en weet eigenlijk ook niet hoe ik ermee in aanraking kan komen en of het moeilijk is om erin te stromen.
Ik ben nu 15 jaar en ga dit jaar naar 4 vwo, ik moet dus sowieso nog 3 jaar naar school.. ;(
ik ben 1.65 en weeg 51 kilo dus dat zit wel goed denk ik.

kan iemand mij misschien helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 20:32 



 
Profiel   

Ik zou beginnen met werken op een renbaan.. of ga eens naar een renbaan heen :) daar kunnen ze je vast meer informatie geven..

Labyrinth hier op bokt rijd ook op een renbaan, haar kun je ook vragen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 20:35 



 
Profiel   

ik ga waarschijnlijk in de vakantie een keertje op duindigt kijken hoop dat ze daar indd wat informatie kunnen geven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 20:41 



 
Profiel   

Ik weet niet of je een eigen pony hebt maar misschien vind je het ook al leuk om een keer mee te doen aan de ponyrennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 21:20 



 
Profiel   

lijkt me wel leuk ja!
alleen een welshje van 1.20 is te klein zeker:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 21:23 



 
Profiel   

nee hoor juist super!!
Dan kun je al een beetje mee maken hoe het is om jockey te zij.
6 september zijn er weer ponyrennen waaraan jij en je pony deel kunnen nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 21:25 



 
Profiel