Orienteren op draverij, waar begin ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HealthTIES
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 19:10

Ik ben de afgelopen tijd zeer geinteresseerd geraakt in de draverij (koersen) en ik zou zelf wel eens willen proberen of deze tak van paardensport bij mijn past. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik dit goed moet aanpakken dus ben ik op zoek naar tips die mij verder kunnen helpen.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:11

Gewoon eerst eens naar een koersdag gaan? :) daar kun je genoeg eigenaren, trainers en jockey's spreken en wie weet kun je zo eens kijken bij een stal :)

WendyBZ

Berichten: 13138
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:25

Bokkers Peetje en Ruitje zitten bij je in de buurt en zitten beide in de Dravers. Als je een pbtje naar hen stuurt kunnen ze je vast wel doorsturen naar iemand in de buurt.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:59

Waar woon je? Misschien zit er een stal bij jou in de buurt.

mang

Berichten: 4585
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Tholen

Re: Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:08

www.dravers.nl/forum

Ik raad je aan om je hier aan te melden. Niet alleen erg gezellig, maar ook een hoop mensen met verstand van zaken waar je vast en zeker ergens een adresje vind om het een keer te komen bekijken/proberen :)

Peetje

Berichten: 693
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Nieuw Vennep

Re: Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:31

Je bent van harte welkom bij mij op stal. We zitten in Zwaanshoek, vlakbij Hillegom/Hoofddorp. Een hele gezellige stal, waar je mooi kunt kennis maken met de drafsport. En dan mag je ook gelijk een ritje mee achter een draver. :D

Dravers.nl is leuk, maar er staat weinig informatie over de drafsport. Dan kun je beter naar drafsport.nl gaan of nakoersen.nl of ndr.nl. :)

ruitje

Berichten: 12372
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Orienteren op draverij, waar begin ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 12:47

Mocht je uit de buurt van Zoetermeer/Leiden komen ben je ook bij mij zeker welkom :)

HealthTIES
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 13:07

Sorry voor de late reactie van mijn kant, maar allemaal bedankt voor de tips. Dravers.nl is al bekend bij mij aangezien ik nu een draver lease. De uitnodigingen om bij jullie langs te komen zijn erg welkom. De aankomende tijd is het wat druk op werk, maar ik ga er zeker gebruik van maken en even op de websites kijken!